Stránka 41 z 60

Napsal: úte črc 27, 2010 19:02
od Cooper
Tak jsem začal s rozděláváním. Vodní pumpa má opravdu dost vůli, při pohýbání rukou v ní "cvaká". Všechny součástky jsem si očistil, řemenici, pumpu jsem nastříkal trapným červeným základem....nic jiného jsem doma neměl.

Napsal: stř črc 28, 2010 07:10
od Patrac
pumpu ( starou) nevyhazuj klidně si ji za pivo vezmu a opravím
Osky mám doma dvě nové tšsnění taky a je to jen a jen o tom sundat dolů lopatkový kolo. Pokud tam je litinový tak je to na pohodu pomohl stahovák a autogen

Napsal: stř črc 28, 2010 13:46
od Cooper
Patrac píše:pumpu ( starou) nevyhazuj klidně si ji za pivo vezmu a opravím
To samé s ní plánuju já....;-)

Napsal: pon srp 02, 2010 18:20
od Cooper
Máme po víkendu.....Ujel jsem za tři dny okolo 650 km. Jeli jsme s kamarádem na výlet do Teplických skal. Po cestě se nic zvláštního nestalo, jen se mým nedopatřením "pokazila" spojka. Teda spíš, došla v ní hydraulická kapalina. Ten nový váleček co jsem někdy před půl rokem měnil trošku uchcává, tak se to teď projevilo. Jinak spotřeba na dálkovou trasu 7,02 l/100 km a to jsem to vůbec nešetřil.

Napsal: stř srp 04, 2010 17:59
od Cooper
Podívejme, dneska jsem chystal auto na sraz a zjistil jsem že po ujetí asi 350 km se ztratilo asi 1 cm brzdovky v nádobce pro spojkový okruh, je zajímavé že žádné úniky jsem nikde nepozoroval. Ani ze samotného válečku který jsem před půlrokem měnil. Leda že by to fakt ukapávalo......shit...

Napsal: čtv srp 05, 2010 00:19
od Hurikán
A díval ses pod koberec? Někdy sákne hlavní válec a kapalina vesele teče pod koberec kde se vcucává do izolací. :idea:

Napsal: pon srp 09, 2010 19:08
od Cooper
Hurikán píše:A díval ses pod koberec? Někdy sákne hlavní válec a kapalina vesele teče pod koberec kde se vcucává do izolací
Jo, díval jsem se, na srazu...byla tam, mastná, hnusná brzdovka. Dneska jsem tomu udělal přítrž. Koupil jsem hlavní spojkový válec za 400 a hned ho vyměnil. Ten starý jsem rozdělal. Vevnitř není nikde vydřený, spíš to poslední těsnění je vydřené, proto to asi teklo. Takže zítra to beru do práce a jestli seženu nové těsnění tak si ho opravím, třeba se bude jednou někomu hodit.

Napsal: pon srp 09, 2010 19:09
od radek mb
Cooper píše:třeba se bude jednou někomu hodit.
třeba tobě :mrgreen: :wink:

Napsal: pon srp 09, 2010 19:19
od Cooper
radek mb píše:třeba tobě
To už snad ne :-)

Napsal: pon srp 09, 2010 20:26
od Kewint
kvalita nových ND :P takže na 50% bude :D

Napsal: úte srp 10, 2010 13:10
od Laďuša
Ale, tak buďme na něj hodný.. :) Já jsem si chtěl starej HSV taky pro sichr zrepasovat, kdyby ten novej stál za prd, ale eště jsem se k tomu ani nedokopal a novej zatim nevykazuje asi žádnou chybu.

Napsal: úte srp 10, 2010 13:14
od Cooper
Kewint píše:kvalita nových ND takže na 50% bude
No tak on není origo ruský, ale nějáký italský, tak snad to vydrží déle než plechy na autě....

Napsal: úte srp 10, 2010 14:37
od JmJ
btw pouzil si k necemu ten muj vyfuk, nebo ho pretavili v ocelarne? ;-)

Napsal: úte srp 10, 2010 15:31
od Cooper
JmJ píše:btw pouzil si k necemu ten muj vyfuk, nebo ho pretavili v ocelarne?
Mám ho na autě, a tříská to ještě víc než ten na sedan.....Příčinou budu asi ochranný plech co byl, teda spíš je, uprostřed auta tam kde byl kdysi katalyzátor. Díky němu se nedá prostřední díl víc natočit....Musím to dotřetice ještě sundat a pořádne popravit. Navíc mi nejde sundat ten poslední rozervaný silentblok co je na šroubky, musím to něják fiknout....

Napsal: úte srp 10, 2010 19:24
od Cooper
Dneska se kombík vrátil k původnímu stavu ve kterém jsem ho koupil. Teda spíš, z té lepší stránky...jednak jsem sundal nápisy "Safety Car" a osadil staré, menší zrcátka. Protože v těch samaráckých bylo prd vidět a navíc dělaly za jízdy tak hlasité turbulence, že jsem musel zesilovat rádio.....Možná někdy časem koupím origo na žigula..