Stránka 5 z 21

Napsal: pon pro 08, 2008 17:57
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše: Tak a mám první závadu ...
8) To se krásně čte :mrgreen: .
JmJ píše: Bo kdyz sme v pustine za jizdy premysleli, proc to nejede dal ...
Ony byly nějaké potíže? :D Mluv, jsem napnut jako struna. :twisted:

Napsal: pon pro 08, 2008 19:13
od ra100
Ak máš regler tak dobijanie svieti,novšie modely kontrolku nemajú zapojenú.

Napsal: pon pro 08, 2008 19:55
od JmJ
Koko Loko píše:
Michal Pokorný píše: Tak a mám první závadu ...
8) To se krásně čte :mrgreen: .
JmJ píše: Bo kdyz sme v pustine za jizdy premysleli, proc to nejede dal ...
Ony byly nějaké potíže? :D Mluv, jsem napnut jako struna. :twisted:
ale ne.

- kolik ta je benzinu?
- toz neco tam je.
- tak naberem nekde na vyjezdu na dalnici.
- ale furt, to vystaci do humpolce
...
- budem sjizdet, bude humpolec. proc sme tu X3 nepredjeli?
- nejede to. dyt sem rikal, ze to vystaci do humpolce.
...
- jeste zaberte, uz jedem 10 km/h...

asi tak.

Napsal: pon pro 08, 2008 21:02
od Křečík Barbuška
JmJ píše: asi tak.
Plně vyčerpávající. :D
ra100 píše: Ak máš regler tak dobijanie svieti ...
Toto nějak nechápu. :?:

Napsal: pon pro 08, 2008 21:17
od Laďuša
Koko Loko píše: Plně vyčerpávající.
:lol: :lol:
Koko Loko píše: Toto nějak nechápu.
Nejsi v tom sám. Třeba pisatel myslí relé kontrolky dobíjení? Chápal bych, že bez něj to nesvítí.

Napsal: pon pro 08, 2008 21:20
od Puhi
hmm, alebo možno trepnem, ale nemyslí to tak, že ked to ma regler dobíjania na blatníku tak svieti, a ked to ma na altiku tak už to netahali? :roll: Nezabiť, s elektrikou som pohnevaný :lol:

Napsal: úte pro 09, 2008 10:01
od Saša
Pro kontrolu kontrolky mazání když to přestane svítit , zdali je to čidlo nebo kontrolka stačí vytáhnout konektor z čidla tlaku a spojit ho s kostrou a pokud je vše OK (žárovka napájení dráty) musí kontrolka svítit !

Napsal: úte pro 09, 2008 14:33
od Michal Pokorný
Saša píše:Pro kontrolu kontrolky mazání když to přestane svítit , zdali je to čidlo nebo kontrolka stačí vytáhnout konektor z čidla tlaku a spojit ho s kostrou a pokud je vše OK (žárovka napájení dráty) musí kontrolka svítit !
Ehh, samozřejmě, když se to dá na kostru tak to vesele svítí.
Popravdě řečeno, jsem to hned ani nezkoušel a šel jsem "na jistotu" vyměnit žárovku. Protože ještě u žádné z mých mnohých Lad jsem problém s čidlem neměl ( u Favorita ano, ale tam se tomu není co divit, vždyť je to Škodovka).
A jaké bylo překvapení, když žárovička byla dobrá. Teprve potom jsem udělal "zkoušku ukostřením" a ejhle svítilo. Tak jsem si říkal jaký jsem pitomec, že jsem to takto nezkusil ihned a ušetřil bych si štrachání v přístrojovce.
Ale skutečně jsem s touto závadou nepočítal, neboť se mi nikdy nepřihodila.
Inu vše je jednou poprvé.

Napsal: úte pro 09, 2008 16:32
od Hurikán
Mě "odešel" policajt tlaku oleje jen jednou a to když na něj nedopatřením spadlo kladivo :oops: a urazilo kontakt. Naštěstí obchod s autoelektrikou byl asi 10 metrů, takže za 10 minut bylo nakoupeno a opraveno. :D Čidlo je univerzální a pasuje tam z milionu jiných aut.

Napsal: stř pro 10, 2008 11:46
od Saša
Mně také zatím čidlo neodešlo . Je to asi blbost ale skus prošťourat otvor v čidle může tam být bordel (i když přti 4 barech?) .

Napsal: stř pro 10, 2008 13:04
od Petr HC
Saša píše: ... zkus prošťourat otvor v čidle může tam být bordel (i když přti 4 barech?) .
U mojí Š-Octavia Combi (r.v.68) jsem měl přímé měření tlaku oleje s redukcí s otvorem 0,6 mm (aby olej nestříkal v případě prasknutí hadice k manometru) a musel jsem ho pročistit cca každých 30 000 km .

Napsal: stř pro 10, 2008 13:09
od Wolf
Petr HC píše:U mojí Š-Octavia Combi (r.v.68) jsem měl přímé měření tlaku oleje s redukcí s otvorem 0,6 mm (aby olej nestříkal v případě prasknutí hadice k manometru) a musel jsem ho pročistit cca každých 30 000 km .
Petře, ale tam byl s největší pravděpodobností olej M6A (M4A, M9A) nebo se mýlím :wink: ? Ty zanášely.

Napsal: stř pro 10, 2008 13:25
od Petr HC
Perfektní postřeh Lasdavetrána . Už jsem myslel,že tady už nikdo M6A nezná . Ale kdo ví ,co v tom veteránu Žigulu kdy bylo za olej .

Napsal: stř pro 10, 2008 13:31
od Wolf
Petr HC píše:Ale kdo ví ,co v tom veteránu Žigulu kdy bylo za olej .
To je pravda, obdobný olej ještě nedávko plnil výrobce jako prvonáplň. Když mi v roce 2000 měnili ve třech tisících původní olej, tak byl krásně žlutý a čistý.

Napsal: stř pro 10, 2008 21:27
od Jelen
Otvor prošťourat, měl jsem stejnej problém. M6A bych tam asi nenalil, to se hodí tak do traktoru, když už, tak M6AD, ale stejně, to neni M7ADS :-D