Stránka 5 z 6
Napsal: sob led 10, 2009 22:59
od Puhi
máš to fakt pekné
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
akurát mi nepasujú k červenej tie 06kove puklice, ale to je len detail
Poklice
Napsal: sob led 10, 2009 23:08
od lionol
Koukni na nové fotky, dávno tam nejsou, to bylo první, co jsem vyměnil. V žádném případě to není detail! Jak jsem auto dovezl, rovnou se měnily, měl jsem už nachystanou celou sadu nových.
Napsal: sob led 10, 2009 23:09
od lionol
Nulašestka: jsou nové, koupené v Moskvě na dobírku
Napsal: sob led 10, 2009 23:13
od Puhi
lionol píše:Koukni na nové fotky, dávno tam nejsou, to bylo první, co jsem vyměnil
Ach, tak potom super
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: sob led 10, 2009 23:24
od Laďuša
Krásný auta ...
Idylický zátiší:
http://lionol.rajce.idnes.cz/VAZ_2103_1 ... CN8416.jpg
Ale mam pár dotazů: Tmavě zelená - páčka sytiče nalevo? (sakra, to se mě skoro zdá i u světle zelený?)
A červená - trojpáčku má, ale taky se mi zdá, že tam má šlapku na ostřikovače?
Napsal: sob led 10, 2009 23:29
od Jelen
Laďuša, u 03 jsem měl sytič taky nalevo, trojpáčku a nášlap na ostřikovače. Trojpáčka neměla kontakt pro ostřikovač.
Napsal: sob led 10, 2009 23:31
od Laďuša
Zajímavý tuto
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Člověk se pořád u těch starých krabic něčemu diví... Sytiče nalevo jsem si nikdy nikde nevšim...a ta trojpáčka bez vstřiku...trochu naprd, ne?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: sob led 10, 2009 23:33
od lionol
Laďuša: Ano, obě zelené budíky bez symbolů, kontrolka pro přívěru vzduchu uprostřed, táhlo vlevo, dvojpáčka, nášlap. Červená budíky se symboly, kontrolka přívěry vlevo, táhlo vpravo, trojpáčka (pouze stěrače, ostřikovač dosud manuál na nohu bez čerpadla).
Žiguli nemá sytič, anóbrž přívěru vzduchu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Do r. 1976 se dělalo táhlo vlevo a budíky neměly symboly, pak to přešlo doprava a vyměnila se i pozice kontrolky. Na obrázcích lze srovnat změnu umístění kontrolky, svítí u červené a u světle zelené, vždy jde o přívěru. Ovládání stěračů pod volantem je ergonomičtější, než kolébkovým spínačem z přístrojového štítu, umožnuje uživatelské cykly na pravé ruce rychlým pohybem bez nutnosti šátrat třeba potmě kdesi vlevo dole na desce. Elektrické čerpadlo v té době (1976) bylo dodáváno pouze na 2106, teprve od r. 1979 se montovalo i na 2103. Sešlápnutím nožního tlačítka se automaticky spustí i stěrače.
Napsal: sob led 10, 2009 23:44
od lionol
Ono v Olomouci zase není tolik volných ploch pro nerušené fotografování, aby tě někdo neočumoval apod. Separátory se chovaly při aktu focení velmi způsobně a nenápadně
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: sob led 10, 2009 23:50
od Laďuša
Dík za osvětu, škoda jenom, že tutu látku by Jára Cimrman umístil do zapomněnky, tedy látky určenou pro zapomenutí. Rafinovaným způsobem by se lehce ujistil, že detaily o přehazovaných kontrolkach opravdu v hlavě neudržim
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nu moje autí je registrovaný začátkem roku 1979, tedy vyrobený muselo bejt někdy tak na přelomu 1978/79 a naštěstí už mam ostřik v elektrice. Že se jim chtělo na chvilku zavádět takovej mezistupeň...
Lionole, pro vyjádření myšlenky, na kterou jsi v příspěvku zapomněl, používej ,prosím, tlačítko upravit a vetkni jí do příspěvku zrovna odeslanýho. Díky
Napsal: sob led 10, 2009 23:56
od lionol
Laďuša píše: a naštěstí už mam ostřik v elektrice. Že se jim chtělo na chvilku zavádět takovej mezistupeň...
Rusové měli vždycky divný nápady, to souviseli vždycky se stavem rozpracovanosti aut ve výrobě a díly na skladě. Měli prostě hromady pytlíků a nožních spínačů a zároveň už začali s trojpákami tak to zkombinovali a hotovka. Zábavný je ktomu i prospekt, někdy ho vyfotím. Je to mizernou češtinu popsané schéma té trojpáčky vložené do návodu k obsluze, cyklostyl na hrubém papíře s třískami.
Napsal: ned led 11, 2009 00:11
od Jelen
Gratuluji ke krásným vozům, lionole, ale mám rejpavej dotaz: proč 3 03ky? nechtělo by to od každého kusu jinej? I když teda někdo může namítnout, že každej jinej je
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Máš fakt krásný auta.
Napsal: ned led 11, 2009 00:14
od lionol
Díky Jelene, 01 a 02 mě neberou, 06 nemůžu pořád sehnat, ale pracuju na tom, hranatý neberu na vědomí. 2106 pouze do roku výroby 1979. Problém, nastavil jsem moc přísná pravidla.
Napsal: ned led 11, 2009 00:18
od Jelen
To víš, 06ky moc nejsou, já měl kliku a to obrovskou, jakou jsem sehnal za hodně dobrou cenu rok 1978, 02 je docela pěkná, 01 má taky něco do sebe, ale neni tu ten luxus
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
a hranatý taky neberu na vědomí
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: ned led 11, 2009 00:21
od lionol
Teď jsem měl jednu 06, původní stav, funglovka ... ale ten blázen chtěl za ni 100 tkč
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
tak jsem ho poslal do ... mů