Stránka 5 z 9
Napsal: pát čer 12, 2009 20:30
od Kalasnikov
xx
Napsal: sob čer 13, 2009 00:09
od Kewint
jako bych videl svoji 2107 na Rosťových (teď už bývalých kolách )

Napsal: sob čer 13, 2009 10:56
od rosta
koukám že co lada to originál-mě to nedělalo nic-já měl obyč narážecí závaží, tak jestli má kalach nalepovací tak tam překážejí a v kterým místě to škrtalo? já mám plastový podběhy a ani o ně to nic nedělalo

Napsal: sob čer 13, 2009 11:26
od Kalasnikov
xx
Napsal: sob čer 13, 2009 11:46
od Kewint
Kalasnikov, jo to mi taky u nových liťáků dřelo

taky jsem to musel zbrousit,aby zavaží němelo problém

Napsal: sob čer 13, 2009 14:28
od Kalasnikov
xx
Napsal: sob čer 13, 2009 15:21
od Křečík Barbuška
Ložisko je zapouzdřené s vlastní náplní. Pokud ti teče něco mastného z bubnu, tak to vzdalo gufero poloosy. Třeba to klapání nemá souvislost s liťáky, ale odešlo ložisko na poloose, ta se tam trošku vrtí a gufero sákne. Každopádně prověř i délku šroubů, jestli ti nezachytávají o soupáčí brzd vně bubnu.
Napsal: sob čer 13, 2009 15:50
od Kalasnikov
xx
Napsal: sob čer 13, 2009 16:08
od Křečík Barbuška
Snad jo, mě se zdálo, že mám ložiska v pohodě a když jsem měnil diferák tak jsem na jedné straně uviděl místo ložiska zajímavý novotvar

. Pokud ti teče olej (neníli to brzdovka, ale to by jsi snad poznal) stejně budeš nucen měnit gufero a při tom si ložisko můžeš i ošahat.
Napsal: sob čer 13, 2009 17:26
od Kalasnikov
xx
Napsal: sob čer 13, 2009 20:55
od rosta
vyměnil bych obě kompletní poloosy+ gufera-ono totiž ložisko drží takovej kroužek kterej když není dobře nalisovanej tak ti vyběhne ven poloosa i s bubnem-já když měnil gufera koupil jsem obě jinak nevím -já neměl nikdy broblém- kompletní polosy s nalisovanými ložisky a kroužky za starou cenu-350kus a dal gufera na tmel-a musíš je naklepnou rovně-jde to dobře velkým ořechem z goly a to klapání -můžou to dělat štouby a mrkni jestli nemáš otlačený závaží-já měl natloukací na hraně- a vím že ten buben byl uvnitř disku jen tak tak ale mezera tam byla-můžou to dělat ty závaží tak na to mrkni já neměl nikdy problém

jo a když je mokrá pakna od oleje tak to taky dělá randál
Napsal: sob čer 13, 2009 22:22
od Maysner
pokud jsou pakny nasakly olejem tak rovnou vymenit. nicim to nevycistis. nasakne to
Napsal: sob čer 13, 2009 22:43
od Křečík Barbuška
Musím oponovat, kdysi dávno jsem měl značně znečištěné jak brzdovkou tak i olejem a vodně-benzínová v případě brzdovky a benzínová kůra v případě oleje s následným přejetím smirkem a opětovným očištěním benzínem spolehlivě vyčistila obložení. Samozřejmě záleží i na materiálu obložení.
Napsal: ned čer 14, 2009 10:08
od Kalasnikov
xx
Napsal: ned čer 14, 2009 18:39
od Kalasnikov
xx