Stránka 5 z 25

Napsal: sob bře 21, 2009 22:06
od zelvotron
Prosímtě nech toho, nebo budeš mít Plavce na svědomí :lol: :P

Napsal: sob bře 21, 2009 22:09
od plavec
Asi nás tu někteří tahají za fusekli :P s těma údajema

Napsal: sob bře 21, 2009 22:13
od r520
no netahám :-) čestný komsomolský

btw jsem včera na D1 předjel jednoho stříbnýho kombíka, myslím že 16V.

Napsal: ned bře 22, 2009 08:27
od plavec
Já to nebyl, já seděl doma na zadku a mám 8ventila a mě pozná každej, vzhledem k maskování a přední lampárně. :P Budeš mě muset někdy tou rudou střelou povozit.A já Ti pak pujčím Hradní Střelu. :wink:

Napsal: ned bře 22, 2009 21:24
od r520
no klidne :-) ja bych si teda moc rad zkusil 16v. hele i v Sadsky mi potvrdili, ze ta moje spotreba je normalni

Napsal: čtv bře 26, 2009 20:21
od rudo.
Hlavi píše:Mě se nikdy nepodařilo dostat se spotřebou přes 8 litrů a to někdy jezdím jak na závodech.

Dřív jsem tankoval u Shellky, teď už jen u marketu nebo TANK ONO a nemám pocit, že by byl benzín horší. Občas přidám aditivum na vyčištění trysek. Tankovat V-Power má smysl , pokud je zanesené vstřikování - u starého Citroena to bylo hodně znát už při odjezdu od pumpy, motor se krásně zklidnil.
Môžeš napísať, aké adidivum, myslím jeho presný názov a ako ho dávkuješ?

Napsal: čtv bře 26, 2009 20:50
od plavec
rudo. píše:aké adidivum
Zřejmě nějaká serepetička od Horsta Fuchse :mrgreen:

Napsal: pát bře 27, 2009 00:46
od Hlavi
Obyčejný STP - výsledek by měl být stejný jako V-Power, jenom u Shell se platí za značku.

Napsal: pát bře 27, 2009 21:22
od rudo.
Dík, oskúšam najprv ten W-power.

Napsal: pát bře 27, 2009 21:25
od plavec
w-power jsem občas taky načepoval a jednou i w-power racing 100oktan a to byla prima jízda. 8)

Napsal: pát bře 27, 2009 22:39
od zelvotron
Já jezdím výhradně na žel-ví power :P Obrázek

Napsal: sob bře 28, 2009 07:28
od plavec
zelvotron píše:Já jezdím výhradně na žel-ví power :P Obrázek
Nojo u Tebe s tím počítali už při výrobě Tvýho VAZu :lol:

Napsal: sob bře 28, 2009 08:46
od Dodi
Na plnú nádrž som absolvoval cestu Postoloprty-Praha-Brno-B.Bystrica-Brezno(670km, potom som radšej dotankoval), na diaľnici som si vyskúšal jazdné vlastnosti 2111 1,5 16V (vtedy čerstvo lacno kúpený ojazdený voz ako náhrada za 2107), v pohode 160km rýchlosť -ak som chcel ísť v ľavom pruhu diaľnice-viacej som si netrúfol-predsa "nové a nepoznané auto". V priemere vtedy vyšla spotreba 6,4l/100km. V lete sa pohybuje v priemere 5,5-5,8l, v zime o liter viacej. Auto mám pomaly rok a tankujem len ESSO/Agip.

Napsal: sob bře 28, 2009 17:17
od Křečík Barbuška
Když to tak čtu, tak asi ty svoje dvě borgské krychle pustím ze skály :) .

Napsal: sob bře 28, 2009 18:46
od plavec
Koko Loko píše:Když to tak čtu, tak asi ty svoje dvě borgské krychle pustím ze skály :) .
Taky si říkám.Ale lepší než když jsem s fáčkem nešel v zimě pod 12 l plynu. :P