Stránka 5 z 12
Napsal: pát pro 19, 2008 22:12
od Cory
Pri 5ke uz netoci motor kolesami ale kolesa motorom ?
Napsal: sob pro 20, 2008 11:49
od Puhi
asi tak
sa používa iba pri ceste z kopca aby motor nezhasol
Napsal: sob pro 20, 2008 13:59
od Pežot
Napsal: stř pro 24, 2008 19:51
od OndrejGTi
666? pre niektorych pripecencov si automaticky mlady frajer, ktory dostal drahe rychle silne auto a preteka sa po meste okolo 200
ake auto to mas?
Napsal: stř pro 24, 2008 20:27
od Pežot
Napsal: ned dub 19, 2009 21:20
od Pežot_1
Napsal: ned dub 19, 2009 21:53
od Jelen
Pežot_1, stačí říct a heslo ti obnovím na jaké chceš a tenhle nick vymažu. Více po SZ pokud chceš.
Napsal: stř dub 22, 2009 07:49
od Majo
Pežot_1 píše:Takže kto si to pýtal prevodovku?
Ja, ja, ja!
Napsal: stř dub 22, 2009 21:41
od Pežot
Mám ju ale asi nieje v nej niečo v poriadku
Napsal: stř dub 22, 2009 21:44
od Pežot
Napsal: čtv dub 23, 2009 08:42
od Majo
nebyt toho premackleho blatniku tak vypada hodne dobre
Napsal: čtv dub 23, 2009 19:12
od Pežot
To budem takisto riešiť
Čoskoro, hlavne hrdzu a tie premačknuté miesta. Po lete by to mohlo byť už dobré. Ak nezoženiem druhé auto, medzitým
Napsal: pát dub 24, 2009 11:56
od Pežot
Potrebujem poradiť ohľadom nastavenia ventilov, nájdem postup alebo ako sa to má robiť v "návode k opravám" pre 21083
BTW. knihu nemám momentálne doma, preto sa pýtam
Napsal: pát dub 24, 2009 17:24
od Cory
ja som to robil, ale uz si nejak nepamatam....hmmm
Napsal: pát dub 24, 2009 17:37
od Majo
na klube visi nejaka kniha podla ktorej som to robil
viem len ze merias volu a vymienas podlozky, maturoval som nad tym 3 dni