Stránka 5 z 15
Napsal: ned lis 02, 2008 21:07
od zelvotron
Kontrolku potkávacích světel to auto bohužel nemá, asi myslíš kontrolku obrysových světel. Zkus tu pojistku, jestli nemáš návod k obsluze stáhni si ho tady:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sc&start=0
Napsal: ned lis 02, 2008 21:41
od Laďuša
zelvotron píše:Kontrolku potkávacích světel to auto bohužel nemá

Byl jsem na tom, že je povinná...
Napsal: ned lis 02, 2008 21:47
od zelvotron
Kouknul jsem teď do návodu, tak z toho prvního závažnýho problému bude jen pojistka

Ještě by ti nemělo svítit osvětlení spz a světýlko v kufru

, měla by to být hned ta první vlevo nahoře (F1) 5A.
Laďuša: povinná je jen na dálkový
Napsal: ned lis 02, 2008 23:29
od r520
no přesně... akorát pokd jsou pojistky nalevo dole od volantu, tak mi to nejde otevřít... nějaký zaseklý...
to zelvotron: díky moc

Napsal: pon lis 03, 2008 08:38
od zelvotron
To není ani za zač
Občas se to stane, že to nejde otevřít, drž zmáčknutý to tlačítko pod seřizováním sklonu světel a různě s dvířky trošku zalomcovat. Až se ti to podaří otevřít, můžeš si seřídit ten plechovej zobáček co to drží, je přišroubovanej na těch dvířkách.
Napsal: pon lis 03, 2008 18:46
od r520
to zelvotron: tak jsem ráno vyměnil pojistku. všecho se rozsvítilo a hned zhaslo.pojistka přepálená. tak jsem koupil jinou. všechno se rozsvítilo a pak zhasl interiér a osvětlení spz. resp. povadla kontrolka rozsvícených světel a pak zhasla a s ní i interiér. světla svítí dobře.
tak nevím, nejsem odborník ale má vliv nějakej typ pojistky nebo napětí který snese? nevyznám se...
Napsal: pon lis 03, 2008 19:02
od Laďuša
r520 píše:ale má vliv nějakej typ pojistky nebo napětí který snese?
Napětí ty pojistky snesou třeba kiloVolt, jde o proud. Jestli praskají, tak tam je buď daná špatná hodnota (nižší) a nebo je někde error a prostě to papá víc ampér. Zkus změřit
Napsal: pon lis 03, 2008 19:06
od r520
to Ladusa: ta druhá už se nepřepálila, ale nesvítí interiér a osvětlení spz...

předtím k tomu nesvítilo levé přední obrysové a zadní světlo...
Napsal: pon lis 03, 2008 19:10
od zelvotron
No zřejmě tam budeš mít asi nějakej zkrat či co, já bych se první podíval do zadního světla.
Napsal: pon lis 03, 2008 19:10
od Laďuša
Ostatní jsi kontroloval? A ten interiér a osvětlení značky...to je na jinej pojistce?
Napsal: pon lis 03, 2008 19:15
od r520
no zatím jsem se v tom nehrabal.
chápu dobře, že pokud měním pojistku, tak tu barvu co vyndám, nahradím pojistkou té samé barvy? než se do toho zítra začnu hrabat....
Napsal: pon lis 03, 2008 19:16
od zelvotron
spz je na stejný, interiér na jiný, nj já se od začátku obával, že ta pojistka se nepřepálila pro nic za nic
Napsal: pon lis 03, 2008 19:18
od zelvotron
no za přepokladu, že tam předtim byla správná

jinak hodnoty jsou v návodu i přímo na pojiskový skřínce
Napsal: pon lis 03, 2008 19:20
od r520
to zelvotron: díky. pokud to nebude pojistkou, tak je to nějaká velká závada?
Napsal: pon lis 03, 2008 19:21
od Laďuša
r520 píše:chápu dobře, že pokud měním pojistku, tak tu barvu co vyndám, nahradím pojistkou té samé barvy?
Teoreticky jo, ale velkýho bacha na to! Záleží na ampérovej hodnotě, tzn. 16A vyměníš za 16A, 8 za 8, 25 za 25.... Podle toho musíš měnit, už jsem se setkal, že různý hodnoty měly stejnou barvu! Teda na klasických válečkach, nožovky nevim, jak si stojí. Když místo 16A dáš 8, je to dobrý, shoří jenom pojistka, obráceně by tě taky mohlo shořet auto

Jinak končim svojí snahu přít na tutu závadu, páč v elektrice desítky se nevyznam (eště tak ta 03, potažmo klasika), schémata nemam... Ale nejspíš bude někde ňákej zkrat, jak už psal Krotitel želv. Nejhorší jsou poruchy, který se projevujou v různý době různě... Hodně zdaru
