Napsal: pát pro 12, 2008 22:17
Olejovej filtr je hlavně přístupnější pokud v autě není plyn.Já na filtr musím třeba zespodu.Protože nahoře mi vadí hadice a ta bižuterie k lpg.zelvotron píše:olejovej filtr je přístupnější u 1
Olejovej filtr je hlavně přístupnější pokud v autě není plyn.Já na filtr musím třeba zespodu.Protože nahoře mi vadí hadice a ta bižuterie k lpg.zelvotron píše:olejovej filtr je přístupnější u 1
http://team-rs.ru/technical/index.php?a ... _article=3zelvotron píše:Majo moh bys tu odlišnost trochu rozvést, docela by mě to zajímalo.
Vies ine auta maju tu kontrolku na to, na co ma byt- aby si vodic skontroloval aktivaciu alarmu po zamknuti auta... alarm nemusi byt spusteny vzdy pri zamknuti (porucha mikrospinacov...). Ci si myslel, ze znacka Lada priniesla prevratnu novinku v umiestneni blikatka alarmu?dmatej píše:- co jiná auta nemají je třeba kontrolka alarmu přímo na přístrojovce (blikající žluté autíčko a ne trapné červené blikátko ve dveřích jako jinde).
Preco asi potom ponuka vyrobca rozsirenie zaruky na 4 roky za nejakych 9000Sk? Jedno su reci, ine fakty.Renault - ruce pryč! Nekupovat! Auta jsou to celkem pěkný, ale spolehlivost mizerná
Můžu potvrdit.A hlavně rádi uvádějí ceny bez DPH, tak si to stejně všechno musíte narychlo přepočítat. V Pelhřimově je KIA servis, ale dělají i jiná auta a taky dělaj plynový emise.Když jsem chtěl u 111ky plynový emise, tak mě vyhodili, že na ladu nemaj certifikát a když jsem tenkrát chtěl najít závadu, proč se mi nespouští větrák, tak si naúčtovali 3stovky a řekli: " zajeďte s tím radši do lady, my tomu nerozumíme, zatím jsme přišli jen na to, že to souštění nejpíš řídí počítač." Závadu nenašli, tak nevím co chtěli zaplatit.Zkrátka je to tam docela trapný v tom servisu.dmatej píše:KIA - drahý servis i díly, víc nevím.
Jezdí tam s nisanama, se škodovkama,a jinou pakáží, tak proč ne s obyčejnou ladou?zelvotron píše:Plavec: no zase jezdit s Ladou do Kia servisu ale aspoň na něco přišli
Ikdyž o ní neuvažuješ, doporučuji novou fabii 1,4 16V 63 kW (HTP vyhovuje jen někomu, TSI zatím není zcela spolehlivý). Pokud v dnešní době lze vůbec o nějaké jistotě hovořit, pak je to právě tato volba. Rozšířený model tradiční značky je zárukou dostupnosti dílů a servisních služeb i za mnoho a mnoho let. Nestojí sice 155000,- Kč jako thalia, ale pokud kupuješ auto na 10 nebo dokonce více let, pak se vyšší cena na vstupu může mnohonásobně vrátit.Radovan píše:Ahojte všetci. Chcem vás poprosiť o radu. Koncom roka chcem kúpiť pre moju rodinku nové auto a stále sa neviem rozhodnúť aké. Bol som rozhodnutý pre novú Kalinu. Ale teraz Slovlada vozí autá iba s motormi 1.4 a stúpla aj cena. Chcel som 1.6. Radšej kupujem aj keď staršie, ale osvedčené veci. A ako tak vidím vývoj cien na našom trhu začínam uvažovať aj o iných. A to o Fiate Punto 2 generácie, a Reanulte Thalia, ktoré ma pri kúpe vyjdu lacnejšie. Kupovať chcem v hotovosti. Ktoré by ste mi poradili? Rozhodujúca ja čo najmenšia poruchovosť a nie moc vysoké investície do garančných prehliadok a po záruke aj do servisu. Auto chcem mať čo najdlhšie. Tu ma napadá otázka ako je to s antikoróznou ochranou Kaliny? Všetkým vopred ďakujem za odpovede