Stránka 5 z 20

Napsal: úte kvě 19, 2009 15:25
od zelvotron
Pozor na to, že novejší šestnáctiventily už nemají zapalovací blok, ale samostatně cívky "ve fajfkách", ale to se týká asi až motorů 1,6.

Napsal: úte kvě 19, 2009 19:14
od honzat
Já nevím jestli to jde na tři válce, jen se to tak projevuje, ale zapalování selhává jen když je teplota kolem 60 stupňů, a to ne pořád.

Napsal: úte kvě 19, 2009 20:14
od plavec
Možná trochu mimo, ale nečetl jsem každé slovo v tomto tématu.Měnil si zapalovací kabely?

Napsal: úte kvě 19, 2009 21:35
od honzat
Neměnil

Napsal: úte kvě 19, 2009 21:49
od Cory
tak šup šup vymenit

Napsal: úte kvě 19, 2009 21:56
od honzat
Petr HC, Neměl by PP hlásit poruchu snímače teploty?

Zapalovací kabely

Napsal: úte kvě 19, 2009 22:54
od plavec
Zapalovací kabely k dostání zde: http://www.tesla-blatna.cz/cs/fulltext- ... =lada+2110

Napsal: stř kvě 20, 2009 07:57
od zelvotron
Mno chybový kódy pro to jsou, ale to že to nic nehlásí podle mě neznamená jistotu, že je to čidlo ok...

0116 Snímač teploty chladící kapaliny, úroveň výstupního signálu mimo rozsah
0117 Snímač teploty chladící kapaliny, nízká úroveň výstupního signálu
0118 Snímač teploty chladící kapaliny, vysoká úroveň výstupního signálu

Napsal: pon kvě 25, 2009 21:04
od rudo.
Honzo, myslím, že máme podobný problém, akurát že mne motor ide ako na tri valce až po úplnom nahriatí, ale stalo sa, že aj na studeno. Napísal som na RU klub o radu a všetko naznačuje, že sa jedná o umierajúci riadiaci modul. Pretože kábly mám ešte jedny ftak som ich odskúšal a tá istá chyba.(sviečky sú v poriadku) Riadiaci modul najčastejšie skončí tak, že prestane páliť naraz po dvoch sviečkach, ale môže sa stať, že aj po jednej. (čierne sviečky)RU radia ako sa to dá jednoducho zistiť, no nepreveroval som to tým spôsobom, pretože som si istý, že v mojom prípade je v prdeli ten modul. Modul tu stojí 200 Eur, zato si môžem kúpiť rovno druhé auto. :roll: :D Idem poň na UA, tam stojí do 50 Eur, no dali by sa písať o tých moduloch celé bájky, všetky hodnotné informácie sú na RU stránkach. Ja neviem, čo by ťa v tvojich podmienkach zaujímalo, tak sa kľudne pýtaj, ak budem mať čas a budem mať prístup k internetu, rád ti odpoviem. Mám 1,5 16V.

Napsal: pon kvě 25, 2009 21:22
od honzat
řídící modul je to samé jako zapalovací blok?

Napsal: pon kvě 25, 2009 21:24
od honzat
Ještě jsem chtěl napsat, že mě to nedělá pořád, ale jen občas, ale právě při teplotě kolem 60 st. Vždy se objeví na PP 5 závad- selhání zapalování, jako celek a pak pro každý válec zvlášť.

Napsal: úte kvě 26, 2009 16:59
od rudo.
Riadiaci blok, alebo modul, malo by to byť jedno. Je to niečo ako na karburátorovom motore rozdeľovač. RU píšu, že práve keď umiera tak je to spojené z teplotou motoraˇa nemusí pritom ani počítač nič hlásiť ba ani porucha motora svietiť, čo je môj prípad.
V moduli sú dve vysokonapeťové cievky a zvyknú prehorieť. GM modul je jediný ktorý je vraj nezničiteľný. Modul môžu odpáliť: zlá sviečka, alebo vysokonapeťové káble ku sviečkam.
Jeden na RU fóre píše: ak vymeníš 2 za 3 na moduli a potom zostane sviečka 2 čierna, tak sú to kábly, ak zostane 3 sviečka čierna, tak je to modul, ale toto som technicky nepochopi, (tu by bolo najlepšie, keby to niekto poriadne vysvetli) takže s týmto neexperimentujem, pretože kábly mám funčné, tak som si istý, že je to modul.
Z Rybeny Tachov som na vojenčine objednával ryby, boli vynikajúce, ale to už bolo skoro pred tridsiatimi rokmi. :)

Napsal: úte kvě 26, 2009 20:19
od plavec
Jojo, blok je modul a cívka v jednom kuse. :wink:

Modul

Napsal: stř kvě 27, 2009 09:01
od žež
Pokud by chtěl někdo zapůjčit zapalovací modul tak není problém. Mám jeden plonkovní, přivezl mě ho kámoš z Kazachstánu asi za 50 dolarů. :D

Napsal: stř kvě 27, 2009 16:30
od honzat
Asi zkusím jezdit tak dlouho dokud se ten modul (pokud odchází) nepodělá úplně.