Stránka 5 z 9

Napsal: pát lis 14, 2008 22:46
od Majo2103
A čo bolo na vine?

Napsal: stř pro 24, 2008 09:41
od Sid
Tak už je hotovo. Cena 5000. Spravil to celkom fajn. :)

Napsal: sob led 03, 2009 14:32
od Sid
Dnes do rána sme sa srali s napinákom reťaze. Začalo to najprv tým, že reťaz jebotala ako divá, adošponovať nešla. Nebola však chuť a ani čas na výmenu. Keď teraz pár dní dozadu začal dosť tiecť simering, už sme museli konať a keď už sa to rozoberá, prečo hneď nespraviť aj tú reťaz. A zase milé prekvapenie. :evil: Simering tiekol už predtým, ale chytrák akýsi ho zapatlal červeným silikónom :axe: a hneď roboty s čistením navyše. Napináky boli ako nové, ale ten mechanizmus mal na konci prirobenú akúsi kokotinu, aby bol dlhší, a to iba pokazilo dosadaciu plochu napináka. Ešte ma dosť prekvapilo, že ten klzák, čo je v hlave je po namontovaní akosi zošikma a reťaz bude drať len jednu stranu. Bolo to aj na starom aj na novom je to tak a okrivený nikde nieje. Asi niejaká vada hlavy..... :?: Pravdepodobne ten motor postupom času vyberieme z auta, celý rozoberieme a riadne vyčistíme, lebo je to strašne zajebané všetko a vnútri je strašný bordel usadený.

Na záver: Ešte sme ani svoju prácu nestihli vyskúšať, lebo sme nechceli robiť kravál o pol druhej ráno. V noci bolo -12 takže sme riadne premrzli, ale čo robiť keď času málo a zajtra zas na boh vie koľko do čiech. :evil: :cry:

Napsal: ned led 04, 2009 21:54
od Cory
Vy ste ten motor nemali vonku? Mne sa zda, ze iba platas jednu dieru za druhou a na zaplate sa robi dalsia diera a potom dalsia diera....

Napsal: pon led 05, 2009 00:49
od Majo2103
Cory, to bolo tuším na Nikole(2102)

Napsal: pon led 05, 2009 00:58
od Cory
kto sa v tom ma vyznat :twisted:

Napsal: stř led 07, 2009 20:08
od Sid
Na Nikole máme motor vonku. Toto sa len drží v stave pojazdnosti. Inak ono to musí dosť miesť, lebo tri autá a všetky biele a podobné opravy....

Napsal: čtv led 08, 2009 12:14
od Marosqo
chlapci ,co tak tie vsetky vraky predat na vrakac alebo ciganom a kupit jedneho schopneho zigula co bdue aj jazdit normalne ? :wink:

Napsal: čtv led 08, 2009 22:10
od Sid
A čo takto dávať múdre rady, keď niekto potrebuje s niečím pomôcť a nie jebať sa do toho, či sa niekto, koho vôbec nepoznáš papre s vrakmi alebo s čím.... Sú to predsa jeho prachy, jeho čas a jeho vec. Alebo sa mýlim :?: Sory ak som ťa urazil, nič proti tebe nemám, len podobné hlášky nemám rád.

Napsal: pát led 09, 2009 15:47
od Marosqo
Nie v pohode ,neurazil si ma ,a ani ja proti tebe nic nemam a nepisal som ti to v zlom ,ale v dobrom :wink:
Len niekedy treba uprednostnit rozum pred ,,srdcom''

Napsal: pát led 09, 2009 22:29
od Sid
Napíšem ti čo to o rozume a srdci. Táto 1500vka je dobré auto, najhoršie na nej je už hotové. Akurát vyzerá špatne kvôli laku. Aj tak na tom moc nezáleží, lebo auto je vonku. Zato motor je super a aj v mrazoch sa ozve na brnka. Akurát je ten motor hrozne špinavý jak zvonka, tak zvnútra, takže by to chcelo rozobrať a riadne vyčistiť. Kúpiť si jednu leštenku a pestovať je pre nás kravina. Jedno auto je nám proste málo. Chceme leštenku spraviť z našej druhej 1500, i keď to možno vyzerá beznádejné, ale pomaly to snáď niekedy bude. Okrem leštenky potrebujeme aj auto na bežnejšie vozenie, to je táto 1500vka. A samozrejme voz bez špz-kombík. Je to na také horšie cesty , do hory a do záhrady, keď treba doviesť jedenie,pijatiku a inú výbavu na akciu. Ako teraz vidíš, troška rozumu v tom je. Ono je totiž to pekná kokotina pustiť sa na leštenke krížom cez horu a celú ju zamazať a doodierať.

Napsal: sob úno 07, 2009 16:07
od Sid
Tak našiel som ešte jednu fotku z jesene:

Napsal: úte úno 10, 2009 19:22
od Hurikán
Nu což o to, baterka vyzerá dobre, až tedy na ten "podpalovací" držák. :shock: To neměli v krámě baterku v levém provedení?? Tohle je totiž skvělá příprava akorát pro budoucí možný velkolepý zkrat. :wink:

Napsal: úte úno 10, 2009 19:58
od Majo2103
Hurikán, mohol by si ozrejmiť dôvod?Ja to má tiež tak.A tak to je už od kedy sa pamätám.

Napsal: úte úno 10, 2009 20:07
od Hurikán
No důvod je snad zřejmý: kovová lišta držáku je velmi blízko ke kontaktům a hlavně ke koncům kabelů s oky. Proto je zde nebezpečí, že v případě pootočení koncovky, zapadnutí nějaké kovové části, nebo pohybu držáku může dojít ke zkratu. Kontakty mají být vždy na opačné straně než držák, což by splnila baterie s levým uspořádáním pólů. Proto se taky tyto baterie vyrábějí. V praxi ale moc často nebývají v prodejnách skladem, což může být snad jediný důvod k tomu, aby někdo koupil a osadil do lady baterii se špatným uspořádáním pólů.