Stránka 5 z 7
Napsal: stř zář 03, 2008 21:31
od EMI
Medvěd, nemáš někde schéma zapojení na AZD 500 (501) (resp. legendu jakej pin konektoru co znamená) díky
Napsal: čtv zář 04, 2008 22:02
od rosta
Medvěd píše:Přidávám další fotečky, už jsem i vyzkoušel nasadit červenej kryt na maják - a udělal jsem tak "vládní doprovod"
máme holé ruce máme holé ruce 17.listopad
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá září 05, 2008 07:45 ]
máme holé ruce .... máme holé ruce .... MÁME HOLE V RUCE .... MÁME HOLE V RUCE ...
Napsal: úte zář 09, 2008 12:29
od Medvěd
ad EMI: mám, jak schéma zapojení celé AZD 500, tak i kabeláže a konektorů - najdu a dodám
ad rosta: tak jak je to auto udělaný, tak se jedná o krajskou dopravku, čili se nezúčastňovalo na demonstracích a jiných excesech. Jezdilo jako doprovod k nadměrům, vládě, cyklistickým závodům a podobně - čili totéž co dělá krajská dopravka i dnes...
ad Marek89 a Sid: díky, těší mne, že se líbí
Napsal: úte zář 09, 2008 19:54
od rosta
Napsal: pát zář 12, 2008 10:30
od Medvěd
ad rosta: jasně, pohoda - já jen aby se toho někdo nechytil... .-)
Napsal: pát zář 19, 2008 13:27
od Medvěd
ad EMI: tady je to zapojení
Napsal: čtv zář 25, 2008 20:03
od EMI
Napsal: čtv říj 02, 2008 14:10
od Medvěd
ad EMI: není zač .-)
Napsal: ned říj 12, 2008 17:16
od Medvěd
Doplnil jsem několik vícero fotek z Berlína na web:
http://www.phsos.cz/berlin-2008
Pro informaci a pro případné zájemce přikládám info k setkání policejních historických vozidel:
http://www.phsos.cz/news/nova-akce/
Napsal: ned říj 12, 2008 17:23
od Saša
For Medvěd . Už delší dobu si všímám že Máš na pravém světle "zaparkovaný" stěrač v horní poloze . Vypadá to divně .
Napsal: ned říj 12, 2008 17:43
od Kewint
jojo taky sem si toho všiml...Stěrač žebrák...
Napsal: ned říj 12, 2008 18:01
od Cory
mozno je to stierac na svetlo na vodicovej strane a je supnuty na spolujazdcovu stranu....ibaze ked su rovnake ako na lavej tak i na pravej strane,tak potom neviem
Napsal: ned říj 12, 2008 18:24
od Saša
Obě strany mají stejný motorek , jen jeden má raménho namontováno o 180° jinak . U Mercedesu by vyrobili extra motor levý a pravý . U Vazu jde o funkčnost a tak při stírání jde jedno raménko nahoru rychleji a dolů pomalej a naopak (díky převodu) . Vypadá to trochu komicky ale funguje to . Jeden vždy dohání druhý .
Napsal: ned říj 12, 2008 18:30
od Medvěd
ad Saša: je to tak, máš pravdu, zkusil jsem ho trochu rozhýbat, ale na to se příliš bránil. Takže se na něho budu muset podívat důkladněji a k tomu jsme se zatím nedostal, přes zimu mne bude na autě čekat spousta dalších "drobností"...
Napsal: ned říj 12, 2008 19:21
od Luděk Ondrůch
Pokud bys potřeboval jinej motorek, tak by se mi jich pod ponkem mělo pár válet