Stránka 5 z 11

Napsal: stř črc 23, 2008 22:24
od Laďuša
Brno Jedovnice? A kua :D :D Nechcete kameramana? Ale pozor na motorky :P

Napsal: čtv črc 24, 2008 09:06
od Trevor
No tak dost asi zalezi ze co za lusera sedi vtej skodovke lebo potom sa lahko moze stat ze s 1,7i date dole aj ochcavku rs alebo M3.

Napsal: čtv črc 24, 2008 16:03
od zigul01
http://www.youtube.com/watch?v=uEkQed44NT0 ta felda je opravdu rychla :lol: to tam leze jak šnek ,tady je velkej rozdil :twisted: http://www.youtube.com/watch?v=BzFofoTV ... re=related

Napsal: čtv črc 24, 2008 17:14
od Miči
zigul01 píše:http://www.youtube.com/watch?v=uEkQed44NT0 ta felda je opravdu rychla :lol: to tam leze jak šnek ,tady je velkej rozdil :twisted: http://www.youtube.com/watch?v=BzFofoTV ... re=related
Tak to první video je vážně trapný - dle palubního přístroje jde o SPI systém vstřiku a za druhý myslím, že každej vidí, že to řídí idiot. Felda má maximální výkon na 5500ot. tak nechápu proč ten vůl řadí tak brzo. Návíc omezovač je až na 6200ot a nejvýhodnější řazení je na 5900ot. Jinak 1,3mpi 50kw jde z 0-100km/h za 15,5s v reálu.Už mě to vážně nebaví,má to auto někdo z vás vůbec doma? Myslím 1,3mpičko? Nebo jste se svezli s nějakým blbým SPIčkem se 40kw a píšete blboviny?

Napsal: čtv črc 24, 2008 17:55
od Křečík Barbuška
Já jezdil v práci s 1,3 kombíkem, teď nevím jestli tam bylo LXi combi, nejezdila špatně, 1,3 žigula by schlamstla k svačině, ale 1,7 asi ee, měla psaných 50kW, to je to co myslíš tím Mpi?

Napsal: čtv črc 24, 2008 18:14
od Miči
Felicie měly totiž několik typů motorů:

1,3SPi - motor favorit jednobodový vstřikovací systém plný kroutící moment kolem 3500ot.max výkon kolem 5500ot. na tomto motoru byly dva výkony:
- slabší verze 40kw
- silnější verze 50kw
-> rozvod OHV převodovka s Vmax 150km/h, vyráběla se od konce roku 1994 do poloviny roku 1997

1,3MPi - motor připravený MB (ještě motor ČR) pro felici, čtyřbodový vstřikovací systém, plný kroutící moment už na 2500ot,max výkon na 5600ot. opět dva výkony:
- slabší 40kw
- silnější 50kw
-> rozvod OHV převodovka s Vmax 162 km/h = a přesto znatelně rychlejší než 1,3SPi, vyráběla se od poloviny roku 1997 do konce, v roce 2000 dostala felcka facelift.Systém MPi trpí na pomalejší odezvu ŘJ siemens, kde to lze poznat zejména na meziplynu při ostrý jízdě, kde motor reaguje poměrně neochotně oproti třeba japonským autům.

obě 1,3jky měly 8ventilovou hlavu.

1,6MPi - motor z koncernu WW těžký litinový čtyřválec umělě omezený na výkon 55kw výměnou vačky a map z ŘJ, tvrdá převodovka s Vmax 180km/h způsobila, že přestože měl vůz v papírech zrychlení 0-100 12s nebyl toho schopen. Bezvadně drží v kopci, ale moc se tomu do toček nechce.Tady, ale neříkám že je slabší než 1,3 to není, na rovině 1,6 s 1,3 nejde uhonit, v zatáčkách už díky horšímu rozložení hmotnosti a relativně měkkýmu předku ano (ovšem tady nemůžu hodnotit na feldě máme kalibrovaný péra, nikoli to co tam patří) ovšem je to pouze o tom kdo si s tím autem víc dovolí...

na videu je ještě starý SPi na první pohled lze poznat podle hranatých kontrolek světel, na motoru na první pohled dle kulatého filtru, MPi má již hranatý filtr box a úplně jiný systém řízení motoru - taky se to sere.

Jestli je silnější, nebo konkurence schopná s 1,7žigem nevím proto to sem píšu, sám jsem měl možnost se svézt s 1,7 když jsem sháněl auto po tom co mi vrakli tu 1,3řemen a neměl jsem zrovna pocit, že to jede z toho pramení to co sem v posl dvou dnech píšu...

Napsal: čtv črc 24, 2008 20:17
od Maysner
ladusa: klidne si muzes sednout ke me. :P


mici: jel jsem feldou 1.3i 50kW(jede na kokot), 1.3MPi 50kW taha lip jak SPi ale furt na kokot, 1.6MPi jede lip jak 1.3MPi

Napsal: sob črc 26, 2008 10:06
od Mirek999
Miči:Rozhazujes tady slovama,ze toho moc lidi nemaji precteneho o felde,ale ty asi taky ne.Od kdy je v zadu na felde tuha zadni naprava??Tuhou ma zigul,ale felicie ma polotuhou,je to otevreny profil,ktery se taky castecne prekrucuje. :roll: Pochopil bych to,kdyby si byl normalni,ale kdyz se tady ohanis tim,ze to mas vsechno v malicku,tak me to docela zarazilo.

Napsal: sob črc 26, 2008 11:09
od Kopr
My jsme na škoda foru ??? co to tady řešíte za pioviny :P :ANAL: :mrgreen:

Napsal: sob črc 26, 2008 11:16
od Jelen
Miči: proč si teda místo žigula nekoupíš filcku a nepřestěhuješ se na schadeforum?

Napsal: sob črc 26, 2008 17:49
od Kewint
Děda MÁ FELICII 1.3 MPi s Formanem 1.3 karburátor a Žigulem 1.3 řemen ...v tom nevidim žádnej rozdíl...možná že felicie je trošku rychlejší v akceleraci....

Napsal: ned črc 27, 2008 09:43
od Miči
Mirek999 píše:Miči:Rozhazujes tady slovama,ze toho moc lidi nemaji precteneho o felde,ale ty asi taky ne.Od kdy je v zadu na felde tuha zadni naprava??Tuhou ma zigul,ale felicie ma polotuhou,je to otevreny profil,ktery se taky castecne prekrucuje. :roll: Pochopil bych to,kdyby si byl normalni,ale kdyz se tady ohanis tim,ze to mas vsechno v malicku,tak me to docela zarazilo.
Kde jsem napsal, že má felda tuhou nápravu?Předpokládám, že reaguješ na toto:

-> stačí ji postavit na správný tlumiče a dle specifikace MB přitvrdit předek oproti měkčímu zadku, dozadu pneumatiky 165 a dopředu 175 a garantuji vám přetáčivou feldu, že nepochopíte - doma odzkoušeno, doporučuji si o těch feldách něco přečíst,neboť SPIčka a 40kw mpi, popř 50kw mpi s 160 000km bez go a vydřenejma ložiskama nejsou zrovna to pravý na porovnávání.K dnešnímu dni stojí felda z taktických důvodů (předohrab) v předu na letních 165 a v zadu na zimních 165 pneu a přetáčivá je dostatečně a hlavně táhne ven a ne že se odlehčí zadní tuhá náprava a to je konec (pro rejpaly: felda má zvláštní k-ci podvozku neboť zadní pneu se sjíždí naprosto minimálně)

tedy: ...a ne že se odlehčí zadní tuhá náprava a to je konec... ovšem myšleno na žigulovi!!! Neboť ve chvíli, kdy se na žigu odlehčí zadní vnitřní kolo, je po všem, není nic co by tě z tý zatáčky vytlačilo (rozpojí ti dif. a nazdar) a čeká obyčejnej přetáčivej průser, mám to v loni za sebou pár přestřelenej zatáček se sérií bez přidanýho stabiku.Plný kontra na to málem nestačilo a to jsem jezdil s prakticky obyčejnou 1,3 řemen.

Jinak bych zde tedy diskuzi o felicie vs. žigo utnul, reagoval jsem pouze na Laďušův příspěvek proč jsem nešel do větší kubatury...nejspíš mi chybí znalosti co dokáže 1,7žigo ve slušným stavu.Po setkání s Tommelem sem buď napíšu, že jsem vůl a bude následovat omluva, nebo že je 1,7žigo sračka, ikdyž musím říct, že jsem vážně zvědavej jak 1,7v dobrým stavu chodí,už proto, že si s žigem hraju stejně jako vy....

Napsal: ned črc 27, 2008 11:48
od Trevor
Moznoze si daleko vecsie prasa ako ja a jazdis este rychlesie ale pokial nie si uplne mimo tak urobit hodiny chce uz riadne divocenie. Neviem ako tebe ale mna nato gumy vzdy upozornia ze uz su na konci svojich moznosti. Proste jazdim zakruty pod plnym plynom s 1,7 a aj ked je auto fest naklonene tak mi vnutorne koleso nepusti. Obuj na zadok nieco poriadne a nie nejake zjazdene sracky a uvidis ze 1,3 je stym zadkom ani nepohne :P

Napsal: ned črc 27, 2008 11:55
od Miči
Trevor píše:Moznoze si daleko vecsie prasa ako ja a jazdis este rychlesie ale pokial nie si uplne mimo tak urobit hodiny chce uz riadne divocenie. Neviem ako tebe ale mna nato gumy vzdy upozornia ze uz su na konci svojich moznosti. Proste jazdim zakruty pod plnym plynom s 1,7 a aj ked je auto fest naklonene tak mi vnutorne koleso nepusti. Obuj na zadok nieco poriadne a nie nejake zjazdene sracky a uvidis ze 1,3 je stym zadkom ani nepohne :P
Jasně moje řeč,ale pointa byla v tom, že sježděné "sračky" jsou na zadní nápravě docela průser.....ale OK máš pravdu.

Napsal: ned črc 27, 2008 15:57
od Mirek999
Miči píše:
Mirek999 píše:Miči:Rozhazujes tady slovama,ze toho moc lidi nemaji precteneho o felde,ale ty asi taky ne.Od kdy je v zadu na felde tuha zadni naprava??Tuhou ma zigul,ale felicie ma polotuhou,je to otevreny profil,ktery se taky castecne prekrucuje. :roll: Pochopil bych to,kdyby si byl normalni,ale kdyz se tady ohanis tim,ze to mas vsechno v malicku,tak me to docela zarazilo.
Kde jsem napsal, že má felda tuhou nápravu?Předpokládám, že reaguješ na toto:

-> stačí ji postavit na správný tlumiče a dle specifikace MB přitvrdit předek oproti měkčímu zadku, dozadu pneumatiky 165 a dopředu 175 a garantuji vám přetáčivou feldu, že nepochopíte - doma odzkoušeno, doporučuji si o těch feldách něco přečíst,neboť SPIčka a 40kw mpi, popř 50kw mpi s 160 000km bez go a vydřenejma ložiskama nejsou zrovna to pravý na porovnávání.K dnešnímu dni stojí felda z taktických důvodů (předohrab) v předu na letních 165 a v zadu na zimních 165 pneu a přetáčivá je dostatečně a hlavně táhne ven a ne že se odlehčí zadní tuhá náprava a to je konec (pro rejpaly: felda má zvláštní k-ci podvozku neboť zadní pneu se sjíždí naprosto minimálně)

tedy: ...a ne že se odlehčí zadní tuhá náprava a to je konec... ovšem myšleno na žigulovi!!! Neboť ve chvíli, kdy se na žigu odlehčí zadní vnitřní kolo, je po všem, není nic co by tě z tý zatáčky vytlačilo (rozpojí ti dif. a nazdar) a čeká obyčejnej přetáčivej průser, mám to v loni za sebou pár přestřelenej zatáček se sérií bez přidanýho stabiku.Plný kontra na to málem nestačilo a to jsem jezdil s prakticky obyčejnou 1,3 řemen.

Jinak bych zde tedy diskuzi o felicie vs. žigo utnul, reagoval jsem pouze na Laďušův příspěvek proč jsem nešel do větší kubatury...nejspíš mi chybí znalosti co dokáže 1,7žigo ve slušným stavu.Po setkání s Tommelem sem buď napíšu, že jsem vůl a bude následovat omluva, nebo že je 1,7žigo sračka, ikdyž musím říct, že jsem vážně zvědavej jak 1,7v dobrým stavu chodí,už proto, že si s žigem hraju stejně jako vy....

Omluvam se,spatne sem to precetl,takze beru zpet. :wink: