


Moderátor: Moderátoři
Tak to první video je vážně trapný - dle palubního přístroje jde o SPI systém vstřiku a za druhý myslím, že každej vidí, že to řídí idiot. Felda má maximální výkon na 5500ot. tak nechápu proč ten vůl řadí tak brzo. Návíc omezovač je až na 6200ot a nejvýhodnější řazení je na 5900ot. Jinak 1,3mpi 50kw jde z 0-100km/h za 15,5s v reálu.Už mě to vážně nebaví,má to auto někdo z vás vůbec doma? Myslím 1,3mpičko? Nebo jste se svezli s nějakým blbým SPIčkem se 40kw a píšete blboviny?zigul01 píše:http://www.youtube.com/watch?v=uEkQed44NT0 ta felda je opravdu rychlato tam leze jak šnek ,tady je velkej rozdil
http://www.youtube.com/watch?v=BzFofoTV ... re=related
Kde jsem napsal, že má felda tuhou nápravu?Předpokládám, že reaguješ na toto:Mirek999 píše:Miči:Rozhazujes tady slovama,ze toho moc lidi nemaji precteneho o felde,ale ty asi taky ne.Od kdy je v zadu na felde tuha zadni naprava??Tuhou ma zigul,ale felicie ma polotuhou,je to otevreny profil,ktery se taky castecne prekrucuje.Pochopil bych to,kdyby si byl normalni,ale kdyz se tady ohanis tim,ze to mas vsechno v malicku,tak me to docela zarazilo.
Jasně moje řeč,ale pointa byla v tom, že sježděné "sračky" jsou na zadní nápravě docela průser.....ale OK máš pravdu.Trevor píše:Moznoze si daleko vecsie prasa ako ja a jazdis este rychlesie ale pokial nie si uplne mimo tak urobit hodiny chce uz riadne divocenie. Neviem ako tebe ale mna nato gumy vzdy upozornia ze uz su na konci svojich moznosti. Proste jazdim zakruty pod plnym plynom s 1,7 a aj ked je auto fest naklonene tak mi vnutorne koleso nepusti. Obuj na zadok nieco poriadne a nie nejake zjazdene sracky a uvidis ze 1,3 je stym zadkom ani nepohne
Miči píše:Kde jsem napsal, že má felda tuhou nápravu?Předpokládám, že reaguješ na toto:Mirek999 píše:Miči:Rozhazujes tady slovama,ze toho moc lidi nemaji precteneho o felde,ale ty asi taky ne.Od kdy je v zadu na felde tuha zadni naprava??Tuhou ma zigul,ale felicie ma polotuhou,je to otevreny profil,ktery se taky castecne prekrucuje.Pochopil bych to,kdyby si byl normalni,ale kdyz se tady ohanis tim,ze to mas vsechno v malicku,tak me to docela zarazilo.
-> stačí ji postavit na správný tlumiče a dle specifikace MB přitvrdit předek oproti měkčímu zadku, dozadu pneumatiky 165 a dopředu 175 a garantuji vám přetáčivou feldu, že nepochopíte - doma odzkoušeno, doporučuji si o těch feldách něco přečíst,neboť SPIčka a 40kw mpi, popř 50kw mpi s 160 000km bez go a vydřenejma ložiskama nejsou zrovna to pravý na porovnávání.K dnešnímu dni stojí felda z taktických důvodů (předohrab) v předu na letních 165 a v zadu na zimních 165 pneu a přetáčivá je dostatečně a hlavně táhne ven a ne že se odlehčí zadní tuhá náprava a to je konec (pro rejpaly: felda má zvláštní k-ci podvozku neboť zadní pneu se sjíždí naprosto minimálně)
tedy: ...a ne že se odlehčí zadní tuhá náprava a to je konec... ovšem myšleno na žigulovi!!! Neboť ve chvíli, kdy se na žigu odlehčí zadní vnitřní kolo, je po všem, není nic co by tě z tý zatáčky vytlačilo (rozpojí ti dif. a nazdar) a čeká obyčejnej přetáčivej průser, mám to v loni za sebou pár přestřelenej zatáček se sérií bez přidanýho stabiku.Plný kontra na to málem nestačilo a to jsem jezdil s prakticky obyčejnou 1,3 řemen.
Jinak bych zde tedy diskuzi o felicie vs. žigo utnul, reagoval jsem pouze na Laďušův příspěvek proč jsem nešel do větší kubatury...nejspíš mi chybí znalosti co dokáže 1,7žigo ve slušným stavu.Po setkání s Tommelem sem buď napíšu, že jsem vůl a bude následovat omluva, nebo že je 1,7žigo sračka, ikdyž musím říct, že jsem vážně zvědavej jak 1,7v dobrým stavu chodí,už proto, že si s žigem hraju stejně jako vy....