LADA 1800i - pokračování II
Moderátor: Moderátoři
LADA 1800i - pokračování III
Hlavně bych prosil po složení a oživení motoru zveřejnit vypočítaný kompresní poměr vs tlaky ve válcích.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Re: LADA 1800i - pokračování II
Pět let staré téma...
Napadá mě stavba motoru 1800 ,je tu ještě někdo komu ten motor žije?Nebo se na to někdo ještě chystá?
Jinak pro Páju:ty tlaky ve válci vs vypočítaný KP záleží dost na časování vačky,takže univerzální vzor asi neexistuje.
Napadá mě stavba motoru 1800 ,je tu ještě někdo komu ten motor žije?Nebo se na to někdo ještě chystá?
Jinak pro Páju:ty tlaky ve válci vs vypočítaný KP záleží dost na časování vačky,takže univerzální vzor asi neexistuje.
Vaz 2101 r.v.71 1995-2000-ukradeno...Vaz 2103 r.v.1978 2013-? srdcovka...
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek
Re: LADA 1800i - pokračování II
Ten Ludkov bohuzial umrel. Jeden mam ja(original chevy niva 1,8mpi), kluku z neho(84) som uz slubil Corymu, ktory uz ma kupene aj piesty(84). Ja z neho postavim este vacsi(2.0), len neviem zohnat vysoku klukovku(88-90-92mm). Jeden taky uz mam postaveny(88x84) a prevadzkujem ho v Chevy Nive, aj ked momentalne mi praskla hlava, takze stoji.... O ziadnych dalsich vacsich motoroch nez 1.7 na SK ani CZ neviem...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: LADA 1800i - pokračování II
No zrovna moc povzbudivě to nezní,já jsem koupil ze starých zásob pístní sadu Mahle na Fiat 132,je to první výbrus 84,4 za bratru 1650 Kč,tak mě trochu svrbí ruce a chtěl bych to zkusit .
Vaz 2101 r.v.71 1995-2000-ukradeno...Vaz 2103 r.v.1978 2013-? srdcovka...
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek
Re: LADA 1800i - pokračování II
84.4 je uz celkom dost. Ja uz som sa trochu bal u 84mm
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: LADA 1800i - pokračování II
Taky mám trochu obavu,ale jen trochu .
Někde jsem našel že bloky 011 se převrtávaly až na 83,5(s kratšími ojnicemi a klikou 03 byl obsah 1752ccm),je to nárůst o 4,5 mm a vydrželo to taky-pravda bloky byly nové,nezkorodované.
Takže ta 1,7 by ten vývrt +2,4mm snést měla.Už jen našetřím na převrtání(u nás asi 5000)spočítám řádně kompresi(Luděk mě silně poučil ),dle toho snížím kompresní výsku pístů,vyvážím to,upravím regulaci předstihu,hlavu,výfuk a tradá...za tři roky vyjedu .
Někde jsem našel že bloky 011 se převrtávaly až na 83,5(s kratšími ojnicemi a klikou 03 byl obsah 1752ccm),je to nárůst o 4,5 mm a vydrželo to taky-pravda bloky byly nové,nezkorodované.
Takže ta 1,7 by ten vývrt +2,4mm snést měla.Už jen našetřím na převrtání(u nás asi 5000)spočítám řádně kompresi(Luděk mě silně poučil ),dle toho snížím kompresní výsku pístů,vyvážím to,upravím regulaci předstihu,hlavu,výfuk a tradá...za tři roky vyjedu .
Vaz 2101 r.v.71 1995-2000-ukradeno...Vaz 2103 r.v.1978 2013-? srdcovka...
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek
Re: LADA 1800i - pokračování II
mame skusenosti, ze po prevrtani remenovej 1.3jky(2105) zo 79 na 82.0mm, to sice vydrzi, ale prejavia sa problemy s chladenim(zdrojom je Myso a jeho Crazy Frog)
Kazdopadne ak to budu jedine problemy, tak tam supnes chladic oleja a bude to stat za to. Niekto to vyskusat musi, tak drzim palce
Kazdopadne ak to budu jedine problemy, tak tam supnes chladic oleja a bude to stat za to. Niekto to vyskusat musi, tak drzim palce
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 1800i - pokračování II
Nejlepší by to bylo na to použít zmiňovaný řemen z 05ky To aby to bylo opravdu výjimečné
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: LADA 1800i - pokračování II
po prevrtani motora 2105 na 82mm ostane hrubka steny od 3,9 do 4,1mm
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: LADA 1800i - pokračování II
co nie je vela....
vynimocne? Ale stale nizky objem. Ja nemusim byt vynimocny, ale radsej budem jazdit s dvojlitrovym zigulakom ako 1.7 na remeni
vynimocne? Ale stale nizky objem. Ja nemusim byt vynimocny, ale radsej budem jazdit s dvojlitrovym zigulakom ako 1.7 na remeni
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LADA 1800i - pokračování II
Pak je to jen nesmysl a není co řešitCory píše:po prevrtani motora 2105 na 82mm ostane hrubka steny od 3,9 do 4,1mm
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: LADA 1800i - pokračování II
Na kolik to tak vyjde třeba ten dvoulitr?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: LADA 1800i - pokračování II
1000e len tak fukne. A to sa bavime len o bloku...kde je este hlava atd...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: LADA 1800i - pokračování II
Aj 1500-1600 nakomplet. Pripadne ak chces kovane piesty, tak este 200 navrch
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: LADA 1800i - pokračování II
Tak to dost, před časem jsem o tom uvažoval nakonec sem šel do turba to mě vyšlo i se vstřikováním na 17 000Kč.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250