Stránka 5 z 8
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: pon bře 16, 2015 20:40
od Yellow01
Po letech trochu oživíme, jaro se blíží, takže je čas se připravit na sezónu. Brzo se chystám na nějaký korekce laku a osazení štelovatelné panhardky a podložení spodních ramen s instalací stavitelných matic řízení + geometrii.
Jinak jsem byl dneska na úřadě s nějakýma lejstrama a prošlo to, takže mám alu kola oficiálně zapsaný v TP.
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: pon bře 16, 2015 21:11
od Panthymaeus (Honza)
Překvapuje mi, že ti zapsali R15...
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: pon bře 16, 2015 23:43
od Yellow01
Zapíšou ti prakticky cokoliv, když máš potřebný dokumenty.
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: pon bře 23, 2015 07:28
od Majo
gratulacia
ale uz tu dlho neboli ziadne fotky auta, ci az ked ho vytiahnes na slnko?
a teraz sa priprav na naval sz, ze ako si to spravil a kde si to spravil, pretoze cs autolada ma problem aj so 14kami. Predpokladam, ze si to dostal vo firme, kde sa predavaju disky a na urade zapisu vsetko, co im donesies s razitkom, oni na to prakticky ani nemaju pravomoc nejak to riesit(jedine co mozu su blbe poznamky).
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: pon bře 23, 2015 10:06
od Yellow01
Díky. Auto vypadá pořád stejně. Loni jsem dělal GO 5kvaltu a brzd. Interiér už je komplet v černé.
Žádný nával sz se nekonal, asi už tu není nikdo, kdo jezdí alu kola. Zbyli tu už jen spořádaní veteránisté.
Dával jsem to vědět jenom 2 kámošům mimo fórum.
A je to jak říkáš, sehnal jsem si typový list s razítky dovozce, prodejce, pak STK kontrola technikem typu "K" a běžíš na úřad to zapsat.
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: ned bře 29, 2015 13:07
od Jaykee
Fotky nejdou...
Jaká kola jsi prodával? Máš foto?
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: ned bře 29, 2015 17:31
od Yellow01
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: ned bře 29, 2015 18:08
od radek mb
Ani na sraze v Maďarsku by jsi s ní rozhodně nepropadl. Je libová.
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: ned bře 29, 2015 18:40
od Majo
pruser je, ze Ty si svojou preciznou pracou nasadil latku tak vysoko, ze na to pozeram a hovorim si "fuj, ako odflakol to uchytenie sedaciek"
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: ned bře 29, 2015 18:48
od Jaykee
Promiň, rychleji jsem psal než-li četl...
Bubny atd. je sprej nebo štětec?
Majo píše:pruser je, ze Ty si svojou preciznou pracou nasadil latku tak vysoko, ze na to pozeram a hovorim si "fuj, ako odflakol to uchytenie sedaciek"
Jj, tak to je přesné. Pokaždé když koukám na 01 na Rajče, jsem jak ženská v přechodu. Mydlí se ve mě respekt, žárlivost, pochvala a milión jiných pocitů...
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: ned bře 29, 2015 23:55
od Yellow01
Díky moc.
Ale popravdě, tohle auto není žádná hitparáda, zvenku to sice vypadá jakž takž, až na to šílený spasování, ale zrovna teď opravuju rezavý místa v laku a když jsem sundal plastový podběhy a viděl, jak jsem to "vyvařil" a natřel, tak se stydím. Ale na druhou stranu, byl jsem v prváku v učení, když jsem se do toho pustil, tak na něčem se člověk naučit musí. Akorát už to teď je zase zralý na komplet vyvaření včetně výměny předních podběhů. Tohle auto bohužel je v pozici "druhých houslí", takže na něm vždycky dělám jen to nutný pro provoz, jinak se věnuju převážně 2101. Snad ještě někdy dojde na komplet renovaci i 2107, mám kromě víka kufru komplet origo plechařinu sehnanou, ale zatím je to ve hvězdách.
Uchycení sedaček jsem takhle udělal z důvodu, že jsem nechtěl vyřezávat původní konzole a vařit jekly do kastle, protože auto bylo v době koupě těch sedaček už hotové.
Barva na brzdy i vše ostatní je štětec.
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: pon bře 30, 2015 08:08
od Majo
Mal by si vidiet ako je vyvarena moja 04, ktoru som nerobil ja, ale este kamarat(s velarocnou praxou). Pravdupovediac nevidiet Tvoju pracu, tak neverim, ze auto sa da tak vobec vyvarit, pretoze vsetci to len tak "lepime". Moja praca je vzdy priserna a vyzaduje hromadu gitu. Hlavny problem je, ze plecharina a lakosina ma fakt nebavi, takze to potom aj tak vyzera(nie ze by som sa to snazil odflaknut, len akosi v tomto smere rokmi vobec nenapredujem)
A tie bubny sa mi fakt nepacia
Nikdy som nepochopil tuto uchylku, zvyraznovat bubnove brzdy akymkolvek naterom
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: pon bře 30, 2015 08:53
od Yellow01
Mě lakování a hlavně kitování taky nebaví. Dělám to vždycky s nechutí. Zato karosařinu mám rád.
Barva na podvozku se mi líbí, na 2101 budu lakovat naprosto všechny díly do nějaký barvy. Mě zase hrozně štve, jak je na 07 všechno na podvozku rezavý jak liška, nejradši bych to všechno rozebral, opískoval a nalakoval, jenže vzhledem k tomu stavu karosérie by to teď byla zbytečná práce, tak na to kašlu.
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: úte kvě 05, 2015 21:23
od Yellow01
Tak konečně mám auto připravené na sezónu. Opravil jsem lak a zase trochu upgradoval techniku. Po roce od výroby jsem konečně osadil štelovací věci na podvozek a podložil jsem spodní ramena o 6 mm, abych dostal negativní odklon kol.
V jednom pneuservisu u nás mají novou laserovou geometrii, tak jsem si tam domluvil takovou kooperaci, abych si to mohl seřídit sám. Navěsili mi čidla na kola, pak jsem si seřídil zadní nápravu a nechal si vytisknout protokol, s kterým jsem jel domů na dílnu. Zjistil jsem, že jsem asi 7 let jezdil na pěkně rozhozený geometrii, záklony čepu měly rozdíl víc než 1,5°.
Tak jsem propočítal podle návodu od Marka, kolik podložek kde změnit, abych se dostal na hodnoty, které jsem potřeboval. Pak už to stačilo jen provést na autě a mazat zpátky na přeměření. Znovu navěšení čidel, záklon čepu i odklony jsem trefil parádně, takže už jsem jenom seřídil sbíhavost a bylo to. Při testovací jízdě jsem nevěřil, jak se to řízení změnilo, teď je to fakt paráda.
Re: 2107 by Yellow01
Napsal: stř kvě 06, 2015 05:52
od Luděk Musil
Obzvláště ten seřizovací mezikus na řídící tyče se mi líbí.
Je asi tak o 1000% lepší než původní.
A to ani nemluvím o nečistotách, které do té původní rozřízlé trubky lezly a zarezávání závitů na převlečných objímkách.
L.