Ráno na to kouknu. Mám za to že na chladiči ventil není, tak se pokusím najít ten šroub.Majo2103 píše:Na chladiči by mal byť ventil na spodku a na bloku motora povolíš matku na 13 kľúč.Nachádza sa trocha viac vpravo od olejového filtra.
Díky
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Moderátoři
Přesně tak, je černý a vypadá jako zmenšený vodovodní kohoutek. Pod ním pak je měděná podložka, tak si jí neztrať.Hlavi píše:Dole v rohu je na chladiči výpustní ventilek,
Tak potom je to lahoda a můžeš pracovat i ve frakužež píše:Díky!
Přístup je v pohodě, nemám tam teď nárazník ani ten spodní plech pod motorem.
Nee, já mám Fridex G48, to samý jako ve favoritu barva taková modro-zelená.Hlavi píše:Taky máte místo chladící kapilny takovej nahnědlej sajrajt ?
Nepomohla ani výměna a to jsem to propláchnul.
ještě že jsem dostal od manželčinýho strejdy v Kyjevě 5 l Tosolu,co mu zbyl z dob,kdy měl desítku.FOMA píše:jestli se mi podaří opět sehnat u nás Tosol
Kamaráde jsem na tom stejně, ale zase 1,5 litru jsem poslední dobou nedolejval. Taky někdy jedu do práce a domu a zmizí mi z rysky maxima tak o 1cm nebo o 2cm fridexu a někdy jedu dálku, třeba minulou neděli jsem jel asi 600km a nezmizelo nic a ten motor běžel skoro pořád vkuse, taky to nechápu, ale ten prvotní velký únik byl jistojistě starou expanzkou kde to teklo kolem čidla a tím pádem nádobka už nebyla expanzní ale jen vytékacíradek mb píše:inak únik chladící kapaliny byl dřív značný.Když jsem nechával na Mělníku dělat rozvody,chtěl jsem,aby zjistili,kde uniká chl. kapalina a utěsnili to.Fachalo to v pohodě asi měsíc,pak se kapalina zase začla ztrácet.Problém je v tom,že se ztrácí velice nerovnoměrně.Tzn.,že třeba po měsíci ježdění neubude ani kapka a pak během dne,mi to prostě zmizí a musím dolít třeba až 1,5 litru