Stránka 5 z 9
Napsal: stř bře 19, 2008 20:15
od zelvotron
Co kus to originál, bohužel
Hele a cože tam teda budeš šmirglovat, nějak sem to nepochopil.
Napsal: stř bře 19, 2008 20:24
od plavec
zelvotron píše:Co kus to originál, bohužel
Hele a cože tam teda budeš šmirglovat, nějak sem to nepochopil.
Na brzdovým kotouči takvou tu přírubu, abych nemusel pilovat(zvětšovat) středový otvor v disku.Víš už co myslím?
Napsal: stř bře 19, 2008 20:25
od plavec
Možná by ale bylo lepší ho nepatrně líznout na soustruhu
Napsal: stř bře 19, 2008 20:42
od zelvotron
To je divný, že to dozadu jde a dopředu ne, dyť ty středový osazení musej bejt vpředu i vzadu stejný. Mimochodem, tam nejsou v těch liťácích v těch středovejch středících dírách takový plastový mezikroužky?
edit: to osazení ale nejni na kotouči ale na náboji, to bys musel sundavat náboj na to osoustružení
Napsal: stř bře 19, 2008 20:51
od plavec
zelvotron píše:To je divný, že to dozadu jde a dopředu ne, dyť ty středový osazení musej bejt vpředu i vzadu stejný. Mimochodem, tam nejsou v těch liťácích v těch středovejch středících dírách takový plastový mezikroužky?
edit: to osazení ale nejni na kotouči ale na náboji, to bys musel sundavat náboj na to osoustružení
joo?Tak do důsledku jsem to nezkoumal, tož se musím vážně podívat.Nemám Líťáky, ale obyč. plecháče.
Napsal: stř bře 19, 2008 21:16
od zelvotron
Jo aha, to sou plecháče z tý Lancie, tak to sem žil v omylu
Sem myslel že kupuješ 14" protože to sou liťáky.
No v Koňevce mi kdysy prodavač řikal, že některý origo laďácký plecháče (14") měli trošičku menší průměr tý středový díry (nepřesnost výroby), takže poprvé je nutný to tam trošku nabouchat, aby se to trošku roztáhlo a pak už je to v pohodě
Napsal: čtv bře 20, 2008 07:59
od honzat
já jsem nemusel pilovat středové díry, ale nálitky zevnitř disku kolem děr na šrouby. Jinak žádné vystřeďovací kroužky jsem tam neměl, jen plastové krytky se znakem fiat-znak jsem odstranil a objednal jsem si znaky lada u firmy autolepky.
Napsal: čtv bře 20, 2008 19:22
od Skalouš
Průměry podkladu pro disk jsou opravdu vzadu a ve předu jiný. Měl jsem ploché dojezdové kolo z Fiata kvůli LPG a musel jsem mu nechat na soustruhu zvětšit o 0,5mm otvor, neb to pasovalo jen na jednu nápravu. Takže disky na jedné nápravě prostě sedí na středu s 0,5mm vůlí - ale už od výrobce.... Nicméně s Andrém mě můj pneuservisák vyhodil úplně, neb André nemá v prostředku díru žádnou a on to prý nemá na co nasadit....
Napsal: pát bře 21, 2008 19:33
od plavec
Tak už mám doma ty Semperitky , příští týden jdu přezouvat. A taky přihodím vlastní zkušenost: Bylo na nich napsáno Made in Czech Republik.Tak to mě dostalo, jako ty Matadory z Omska
Skalouš píše:Průměry podkladu pro disk jsou opravdu vzadu a ve předu jiný.
je to tak.
Napsal: úte bře 25, 2008 15:34
od zelvotron
No vida a já už mám vpředu Kamy 208, jednu z rezervy a druhou novou (teda nově koupenou, ve skutečnosti je z roku 2004
). Dokonce se tim opravilo i mírný táhnutí ke straně.
Napsal: stř dub 02, 2008 21:34
od dmatej
Omlouvám se, že jsem se na ty Kamy pořád ještě nepodíval, musím to dohnat.
Jinak středová díra - Italové mají u všech aut středovou díru 58,0mm, Lada má 58,5
Tuhle jsem to zrovna hledal
Napsal: stř dub 02, 2008 21:51
od plavec
dmatej píše:Omlouvám se, že jsem se na ty Kamy pořád ještě nepodíval, musím to dohnat.
Jinak středová díra - Italové mají u všech aut středovou díru 58,0mm, Lada má 58,5
Tuhle jsem to zrovna hledal
Tak to sedí.Když tam ten disk dávám, tak tam jde ztuha, ale nabouchat to tam lze přes šrouby, ale je to trochu proti srsti.Ten rozdíl 0,5mm tam je cítit.
Spíš než kamy, teďka sháním 2 Lanciácký disky, protože ty dva budu muset vyměnit, když jsem viděl jak to na vyvažovačce házelo, tak nevím nevím, možná je zkusím na zadek, ale jestli to nebude dělat dobrotu, tak vyměním disky.
Napsal: ned dub 06, 2008 09:42
od plavec
Už jsem tam dal ty nový letní Semperitky.MAji teda ty boky měký jako žvejkačku, takže až vezmu bokem nějakej obrubník bude to jasný.Nevýhoda nakupování přes net- nemohl jsem si zboží ošahat. Zimní jsem měl 175/70 R13, Tyhle jsou 175/65 R14 a přijde mi to auto o něco vyšší, což je si myslím blbost.Ohnutý disky z Lancie zatím neplechu nedělají- dal jsem je na zadek.Nic nikde nevibruje na suchu to jelo dobře.Tak jsem se hned vydal do města na nákup a sotva ty gumy najely 15km, tak mi tam skočil pejsek a musel jsem na to hamtnout, že je po mě další brzdná dráha
Myslel jsem že toho psa nakopnu tak, že vyletí a spadne někomu na zahradě.
Tomu se říká záběh pneumatik.
Napsal: ned dub 06, 2008 11:04
od tavri
Blbost to není, máš menší profil o 5 mm, takže na průměru 10 mm, ale o palec větší disk, takže máš auto o nějakých 1,5 cm vyšší. Snad to píšu dobře, kdyžtak mě opravte.
Napsal: ned dub 06, 2008 11:43
od zelvotron
No ale to číslo za lomítkem není v mm, ale v %. Rozdíl ve výšce profilu je pak 175 x 0,05 = 8,75 mm. Rozdíl mezi disky je 1 palec = 25,4 mm na průměr, na poloměru tedy 12,7 mm, takže teoreticky je teď auto vyšší o 12,7 - 8,75 = asi 4 mm, což bych řek že je v praxi zanedbatelný a vetší vliv bude mít třeba nahuštění ap.