Stránka 5 z 11
Napsal: pát bře 21, 2008 08:36
od zelvotron
No u 8v je víčko stejný jako na Samaře a krabicích (plechový), na 16v je jiný (nahoře plast), jestli tam jde dát z 8v nevim. Protočit se nesmí, protože pak se už moc ohne ta pružina dole a zpátky moc napružit nejde. To že se to protočí ale neni chyba víčka jako spíš hrdla, že tam neni zarážka. Takže koupit nový víčko (stojí 80 Kč, takže bych se na shánění jinýho vyprd) a dotáhnout s citem. Pokud je ta pružina dobrá, stačí koupit nový těsnění za pár korun, je identický ještě s 2101.
To starý těsnění sem měl už jak papír, bylo zplácnutý a když sem ho sundaval z víčka tak se krásně trhalo. Já sem na našich vyměnil víčko, na mojí těsnění a je to v pohodě, hlavně se to musí dotáhnout s citem a ještě sem to těsnění předtim natřel indulonou.
Napsal: úte bře 25, 2008 12:18
od Luděk Musil
honzat píše:...utáhnout tak vždy přeskočí a je zase volné...
Omlouvám se dopředu za hloupou otázku:
To víčko má těsnicí gumu? Obdobně jako to bylo u starých vozů?
Potom by snad stačilo vystřihnout patřičně velké kolečko ze staré duše a stávající těsnění podložit. L.
Napsal: úte bře 25, 2008 13:25
od Wolf
Luděk Musil píše:To víčko má těsnicí gumu? Obdobně jako to bylo u starých vozů?
Potom by snad stačilo vystřihnout patřičně velké kolečko ze staré duše a stávající těsnění podložit. L.
Ludku mas pravdu, ale guma z duse tam dlouho nevydrzi. Original je tvrzena guma a stoji, snad ted nekecam, asi 9,- Kc.
Napsal: úte bře 25, 2008 15:27
od zelvotron
Víčko má těsnění totožný ještě s 2101 dle čísla dílu
V CS za něj chtěj 17káčé. Pokud se mu ale to víčko protáčí, tak bych koupil celý nový, nebo zkusit zpátky ohnout to pérko dole, ale obávám se že to nebude ono. Když neni to víčko protočený a těsnění je nový tak to jde krásně zavřít s citem a strhnul by to jen velkej trumbera, ale když je to těsnění zplácnutý, tak se to protočí raz dva, jak se to člověk snaží víc utáhnout, aby to neprolínalo.
Napsal: pát kvě 30, 2008 21:31
od tavri
Dnes jsem vyměnil olej a zapomněl jsem zapojit zpátky ten kablík, co objímá olejový filtr. Co to je za čidlo? Určitě ne čidlo tlaku oleje, jak jsem se domníval. Normálně jsem natočil motor, kontrolka oleje asi po třech vteřinách zhasla (než se naplnil filtr), dělám to tak vždy...
A ten kablík jsem teda zpátky zapojil, ovšem až před garáží mimo rampu, když jsem si na něj vzpomněl... Nezapojen a auto nevykazovalo žádnou poruchu ani check engine. Je tam asi pro blázny
Napsal: sob kvě 31, 2008 07:06
od zelvotron
Myslíš čidlo hladiny oleje pro kouzelnou pípající krabičku vedle hodin?
Tak asi i tohle čidlo pro systém palubní kontroly funguje stejně jako čidlo hladiny chladící kapaliny a čidlo hladiny ostřikovačů, tj. když se od nich ten kabel vytrhne, tak pro tu krabičku to znamená normální stav, kdyby si ty kontakty v konetoru spojil, tak to začne kňourat a blikat
.
Napsal: pon čer 02, 2008 13:41
od paves
zajimavej system kontroly. to by tak ale asi nemelo fungovat, ne? co kdyby doslo k preruseni kabelu? tak zadnou zavadu nezjistis...
Napsal: pon čer 02, 2008 13:54
od zelvotron
Tak ten systém palubní kontroly, to je stejně jenom taková doplňující hračka, která navíc ne vždycky tak úplně správně funguje (viz. náklonoměr, kontrola salinity louží...
) takže to zase až tak nevadí...
Napsal: úte črc 01, 2008 19:35
od plavec
Mám tu info pro škudlíře:
Tak jsem opět měnil olej, a kdybyste se o to někdo zajímal tak olejovej filtr dělá i Champion- označení C030, ale cena byla 130kč, loni ruský na koněvce 75kč
A Champion dělá i vzduchovej filtr-označení U505, ten mě stál u nás (ne koněvka) 192kč, jinak loni u p.Nedbala v Sadský 230kč. No a ladě jsem trochu přilepšil, nalil jsem jí Castrol polosyntetiku .5L kanystr mě vyšel na 915kč.
Napsal: úte črc 01, 2008 21:59
od tavri
Vyměnil jsem černou kaši za nový Mogul Forte GX FE Pro 10W-40 (jako vždy) a celou dovču mi střídavě svítila kontrolka oleje na kontrolním panelu. Kontrolka na tacho nesvítila tak jsem to neřešil. Asi je moc řídký. Za 399 kč 4l v kauflandu v akci.
Filtr mám nějaký ruský na Samary z místního obchodu a vzd. filtr Champion z Koněvovky.
Napsal: stř črc 02, 2008 06:56
od zelvotron
Olej máme stejnej, s filtrem bych si nemámal hlavu, je na všechny Ladovky jeden, ta kontrolka nezávisí na tlaku, ale na hladině, tak by to asi chtělo dolejt.
Napsal: stř črc 02, 2008 07:34
od tavri
Je to dolitý. Možná že je zaprasenej ten kablík za filtrem.
Olejový filtry měli dva, jeden jak pixla od broskví, ten je na starý krabice a pak jeden jak konzerva od lančmítu, ten je na modely 2105 až 2112. Ten tenčí beru hlavně kvůli tomu kablíku.
Napsal: stř črc 02, 2008 12:54
od Jiri
no hustota oleje ma vliv na sviceni kontrolky tlaku ne na hladinu..al e ten spinac keca a keca , moc mu verit nejde.
ten mogul v polosyntetice to je hezka cena ja když jsem do lady zkusil polosyntetiku tak mi žrala 0,5l na 1000 když tam byl mineral tak to bylo tak 0,2l -0,3/1000 ...
Drive mely LPG pumpy taky dobrou cenu na texaco havoline 5l polosyntetika 10w40 specifikace SL.. cca 490kc ale protože by musely sbirat vyjetej olej tak to neprodavaji..jsem zvedavej co by se stalo kdyby si chtel odevzdat vyjetej olej v lidlu nebo ve faklandu
Napsal: stř črc 02, 2008 21:11
od tavri
V Kauflandu mají u olejů cedulku, že info o zpětném odběru tohoto produktu obdržíte na informacích. Asi by nebyl problém slečně na informacích donést ušpiněný kanystr s použitým olejem
Tady na venkově se to likviduje ekologicky, buď jako nátěr dřevěných konstrukcí nebo smícháno s pilinama jako palivo do kotle.
Napsal: čtv črc 03, 2008 09:07
od Jiri
ano ano..a nebo taky mazani retezu motorove pily:-)))
jojo planky na plot je potreba impregnovat..... je to ekologicke nemusi se kazdych 5 let kacet les na novy plot