Stránka 5 z 7
Napsal: sob zář 22, 2007 09:23
od radek mb
Laďuša píše:Ať to ruší nebo ne, já u telky v tu chvíli stejně nejsem

Tak tohle bych zapsal do zlaté knihy hlášek fora

Napsal: sob zář 22, 2007 09:42
od Laďuša
Napsal: sob zář 22, 2007 10:29
od Honza 21061
Docela o těch měděných kabelech uvažuji. Přijdou mi spolehlivější, než ty uhlíkové. Tím lépe, že se ještě vrábějí, já už taky myslel, že je s nimi konec...
Možná to bude trochu znát i na jízdě...

Napsal: sob zář 22, 2007 10:57
od Marek89
Ja mám modré uhlíkové. Auto ide dobre, rádio neruší nič.
Napsal: sob zář 22, 2007 15:47
od Křečík Barbuška
Honza 21061 píše:Docela o těch měděných kabelech uvažuji. Přijdou mi spolehlivější, než ty uhlíkové. Tím lépe, že se ještě vrábějí, já už taky myslel, že je s nimi konec...
Možná to bude trochu znát i na jízdě...

Při jízdě nic nepoznáš, uhlíkovým kabelům se nebraň, Tesla Blatná dělá kvalitní kusy i v uhlíkovém provedení, ony ty technologie výroby přece jen pokročily dále.
Napsal: sob zář 22, 2007 19:34
od Nemo
Koko Loko píše:ony ty technologie výroby přece jen pokročily dále.
_________________
Doufám! Já jsem s uhlíkovými kabely měl velké problémy, když jsem přešel na tranzistorové zapalování. Pořád se to přepalovalo, jiskry skákaly mezi kabely, no prostě propadák. Pak jsem se vrátil k měděným, a bylo po problémech!
Napsal: sob zář 22, 2007 19:44
od Křečík Barbuška
Rozdíly které jsem zaznamenal.
Staré uhlíkové Tesla - tvrdá černá izolační hmota, žíla vyrobená z čehosi černého spojeného s koncovkou pomocí měděného drátku, po letech odpor 15K - 20M
Nové uhlíkové Tesla - modrá asi silikonová izolační hmota z USA

, žíla vyrobená z čehosi černého ovšem velice ohebná a díky tomu ohlá přímo pod koncovku, zatím bez problémů.
Používám i měděné, dle toho jaké svíčky zrovna koupím nebo najdu ve sklepě.
Napsal: ned zář 23, 2007 01:35
od čmelák
no ja televizor rusim... kable su zle take akoby okusane len na i su ine kable tak tam musim neco zohnat
Napsal: úte zář 25, 2007 15:28
od Honza 21061
Koko Loko: Docela jsem se divil, když jsem rozbalil ty kabely v krabici Tesla Blatná a na kabelech nápisy Made in USA. Otázka je, jestli nejsou celé kabely USA a z Tesly už jen ty krabice.

Každopádně mám je tam přes dva roky a řekl bych, že problémy s nimi zatím nejsou, alespoň jsem nic nezpozoroval.
Původně jsem tam měl červené originál, ale izolace byla na několika místech zčernalá, tzn. pravděpodobně to tam probíjelo a celé to bylo tak nějak mizerné...
Napsal: stř zář 26, 2007 06:21
od Luděk Musil
Honza: kabeláž na metry dovezena z USA, v Tesle zpracovaná do podoby svíčkových kabelů

. L.
Napsal: pon pro 29, 2008 16:11
od popest
Chci se zeptat. Jakému typu kabelu by jste dali přednost? S odporovým jádrem nebo induktivním? Chci si koupit nový káble od Tesla Blatná, ale váhám nad tím jaký typ. Nikde jsem jejich porovnání nanašel.
Taky se chci jen ujistit - Pokud použiji s odporovým jádrem, tak dám svíčky BEZ odporu to je jasné. Pokud s induktivním tak ale TAKÉ BEZ ODPORU. Sice stejnosměrný odpor naměřím 0,0... ale podle toho co mě učí, by se to pro tu vlnu mělo chovat jako vedení s rozprostřenými parametry. Takže ten odpor to pro tu vlnu bude mít stejný jako to s tím odporovým jádrem. Je to tak?
Napsal: pon pro 29, 2008 17:14
od Vašátor
Kabely s odporovým jádrem - svíčka bez odporu a obráceně. Na jiskru je to jedno, ovšem kvůli odrušení je potřeba toto dodržet. V případě že nemáš v autě autorádio, je to naprosto jedno ...
Napsal: pon pro 29, 2008 17:19
od Křečík Barbuška
popest píše: ... sice stejnosměrný odpor naměřím 0,0... ale podle toho co mě učí, by se to pro tu vlnu mělo chovat jako vedení s rozprostřenými parametry. Takže ten odpor to pro tu vlnu bude mít stejný jako to s tím odporovým jádrem. Je to tak?
Toť otázka, na to ti tu odpoví snad jen mágové jako PetrHC či Saša, já byl z toho induktivního tak vyděšen (neznalost)

, že jsem si raději koupil ty odporové.
Vašátor píše: V případě že nemáš v autě autorádio, je to naprosto jedno
Tobě možná je to jedno, ale pro ostatní budeš rušička.
Napsal: pon pro 29, 2008 17:53
od Vašátor
Koko Loko píše: Vašátor píše: V případě že nemáš v autě autorádio, je to naprosto jedno
Tobě možná je to jedno, ale pro ostatní budeš rušička.
To už by musela být pěkně blbá kombinace

. Já použil bohužel svíčky i káble bez odporu (náhoda je blbec) a ostatní neruším. Jen ruším kurník svoje rádio

Napsal: pon pro 29, 2008 18:04
od popest
No já si myslím, že s tím induktivním jádrem to bude jak píšu. Protože jinak bych moc nechápal ten smysl teh kabelů. Podle mě, cílem tohoto kabelu je mít co nejměnší ztráty jako mají s měděným jádrem a mít co nejmenší rušení jako mají s odporovým jádrem.
Když se nad tím zamyslíte, tak to jako by bere tyto vlastnosti z těch dvou dalších druhú. (velice malý stejn. odpor - měď, velký vlnový odpor - odporové jádro). Každopádně už jsem psal email do Tesla Blatná nějakýmu ing. ať mi řekne, jaký "lepší" a také zda se musí použít svička s rezitorem u kabelu s induk. jádrem.