Tak tohle bych zapsal do zlaté knihy hlášek foraLaďuša píše:Ať to ruší nebo ne, já u telky v tu chvíli stejně nejsem

Moderátor: Moderátoři
No tak takovou knihu založradek mb píše:Tak tohle bych zapsal do zlaté knihy hlášek foraLaďuša píše:Ať to ruší nebo ne, já u telky v tu chvíli stejně nejsem
Při jízdě nic nepoznáš, uhlíkovým kabelům se nebraň, Tesla Blatná dělá kvalitní kusy i v uhlíkovém provedení, ony ty technologie výroby přece jen pokročily dále.Honza 21061 píše:Docela o těch měděných kabelech uvažuji. Přijdou mi spolehlivější, než ty uhlíkové. Tím lépe, že se ještě vrábějí, já už taky myslel, že je s nimi konec...
Možná to bude trochu znát i na jízdě...
Doufám! Já jsem s uhlíkovými kabely měl velké problémy, když jsem přešel na tranzistorové zapalování. Pořád se to přepalovalo, jiskry skákaly mezi kabely, no prostě propadák. Pak jsem se vrátil k měděným, a bylo po problémech!Koko Loko píše:ony ty technologie výroby přece jen pokročily dále.
_________________
Toť otázka, na to ti tu odpoví snad jen mágové jako PetrHC či Saša, já byl z toho induktivního tak vyděšen (neznalost)popest píše: ... sice stejnosměrný odpor naměřím 0,0... ale podle toho co mě učí, by se to pro tu vlnu mělo chovat jako vedení s rozprostřenými parametry. Takže ten odpor to pro tu vlnu bude mít stejný jako to s tím odporovým jádrem. Je to tak?
Tobě možná je to jedno, ale pro ostatní budeš rušička.Vašátor píše: V případě že nemáš v autě autorádio, je to naprosto jedno
To už by musela být pěkně blbá kombinaceKoko Loko píše:Tobě možná je to jedno, ale pro ostatní budeš rušička.Vašátor píše: V případě že nemáš v autě autorádio, je to naprosto jedno