Stránka 5 z 70
Napsal: čtv led 24, 2008 21:37
od Hurikán
Tak to já většinou řídím i v bundě, ve městě teda vždycky. Na tu chvíli nemá cenu se vyslíkat ani při plně puštěným topení. Opticky zvenku to vypadá, že mě lada netopí, jenže uvnitř je 28°
Ono když člověk přes den dvacetkrát nasedá, startuje a jede kousek, tak se to ani jinak dělat nedá.
Napsal: pát led 25, 2008 08:15
od Acibuk
s tim topenim je to fakt, kdyz vezmu 03, tak neznam auto, ktery by topilo rychleji a intenzivneji, ale neni to takovej napor vzduchu.Mozna to bude rokem navrhu ventialtoru, to bude asi cele..
Napsal: pát led 25, 2008 08:24
od Patrac
Acibuk píše:s tim topenim je to fakt, kdyz vezmu 03, tak neznam auto, ktery by topilo rychleji a intenzivneji, ale neni to takovej napor vzduchu.Mozna to bude rokem navrhu ventialtoru, to bude asi cele..
Máme doma feldu a já mám 04 měl jsem i 07 oboje topí zhruba stejně 04-07 a když to porovnávám s feldou tak když auta stála v garáži a nebo když stály obě venku tak při obou testech to dopadlo takto:
v garáži. felicia topí o krapítek rychleji naž Lada. Ventilátor žene víc vzduchu a především líp ho rozuvádí na okna.
naproti tomu při parkování venku lada topí už po 20-30ti sec po nastartování sice nejde bůhví jaké teplo ale topí. felda netopí ani po 2 minutách na volnoběhu. a i když má lepší rozvod tepla než Lada tak okna mám dřív odfoukaná než u feldy.
Napsal: pát led 25, 2008 13:03
od Cory
To je pravda, vo felde musim okna utierat svedskou utierkou, lebo to strasne dlho trva
Napsal: pát led 25, 2008 15:35
od Maysner
Cory píše:To je pravda, vo felde musim okna utierat svedskou utierkou, lebo to strasne dlho trva
staci pustit vzduch jen na okno, klidne naplno a studenej. okno se pak nemlzi
u zigula je ta nevyhoda ze stredovy vydechy nezenou teplej vzcuch a tak primo na vas nejde tweplo jako u feldy. celkove smerovani foukani vzduchu je u feldy lepsi. i ty rychlosti ventilatoru sou lepsi. ale lada topi driv
Napsal: pát led 25, 2008 16:13
od Tommel
Miči píše:běžně udržitelná spotřeba při skákání po městě je 7-8L/100km, to lada nikdy nedovede..a řízení i bez posilovače jde nádherně
Lada to dovede s 1,3 karb Solex jsem takto běžně jezdil a to jsem to nelechtal
a Felda bez posilovače je horší jak Lada
K topeni Lada topí víc ale Felda má lepe vyřešené topeni.. ( vydechy, rychlost )
Napsal: pát led 25, 2008 17:57
od Little Red Riding Hood
hlavně je to tim že u krabicoidní řady se hrozně se*e ten mechanizmus rozvodu zvduchu.... je to na ko*ot vymyšlené.. a láme se to a nefunguje.. sem ted sehnal tu rozvodnou plastovou krabici, která je v docela OK stavu.... (díky ivo) takže to vela promažem a dám na modlení...
Napsal: pát led 25, 2008 22:26
od Saša
Musím uznat že kulatá řada topila "lépe" než hranatá , výkon topící soustavy je stejný ale rozvod je tak nějak vyhošený . Nebylo nad otočné výdechy uprostřed palubky.
Napsal: pát led 25, 2008 23:13
od Pavel04
Musím uznat ze je to tu hroznej OT a to sem si chtel pocist o 07 a ne o topeni.
Zadam moderatory o presunuti topenarske diskuse do noveho topicu.
Napsal: sob led 26, 2008 22:05
od Honza 21061
Od toho je tady tohle téma- tady naopak MUSÍ být OT!
Tak aby toho OT nebylo málo, také něco přihodím o topení. Když jsem pořizoval Žigula, myslel jsem, že nejhorší, co mohlo na autě vzniknout, jsou dva kulaté výdechy uprostřed přístrojové desky. Po prvním zamlžení skla jsem poznal, že je to řešení velice účinné a hlavně jednoduché.
V mnoha směrech je to opět lepší, než těch 4-20 směrovatelných výdechů, které se dávají do hranaté řady a všech nových aut.
V každém autě, které to tak má, pokaždé ty prostřední uzavírám a oba boční nasměruji na okna dveří, i když třeba mají ještě samostatné ofuky. To poslední o co stojím je, aby mi šel vzduch z výdechů rovnou do obličeje se vším prachem a špínou z cest...
Kulaté výdechy u Lady při přetočení do vozu vzduch foukají šikovně na volant a ruce, ne výše, což se hodí v létě.
Pokud sklo při zamlžení trochu prokoukne, dá se jeden výdech přetočit, aby foukal jakoby doprostřed skla a druhý se nasměruje dozadu, tím docílím rychlejšího odmlžení zadního skla a "vysušení" vzduchu v zadní části.
Jak říkám, s tímto řešením jsem neskutečně spokojený!
Napsal: sob led 26, 2008 22:38
od Nulašestka
Jen jsou ty dva deflektory někdy málo, chtělo by to další dva po stranách jako to měly pořádný sporťáky od fiatu.
Napsal: sob led 26, 2008 22:45
od Hurikán
Fiat neměl tak výkonné topení jako Lada, tak musel mít deflektory 4. Ladě stačí 2
Napsal: ned led 27, 2008 07:09
od Štěpán
Nulašestka píše:Jen jsou ty dva deflektory někdy málo, chtělo by to další dva po stranách jako to měly pořádný sporťáky od fiatu.
Neskutečně se mi líbí ta palubovka...
Napsal: ned led 27, 2008 13:15
od Honza 21061
Třeba by šla napasovat do Lady.
A jestli ne, tak si stále všichni šestnáctkáři a patnáctkáři můžou říkat, že mají volant, budíky a lehce celou palubovku, designovanou po vzoru Fiat.
Napsal: úte led 29, 2008 19:28
od radek mb
Štěpán Getsko píše:Neskutečně se mi líbí ta palubovka...
Tak to nejsi sám