Stránka 5 z 6

Napsal: stř led 30, 2008 15:52
od danielTIR
takže poslední info je pro mě výborné. ABS se týká pouze nákladních vozů a autobusů. Od 1.4.2008 již nebudou moci autoškoly provádět školení řidičů profesionálů ( od 3.5t ), ale vznikne nový institut tkzv. ŠKOLÍCÍ STŘEDISKA, která budou moci dělat školení řidičům z povolání. A právě podmínky pro zřízení takovéhoto STŘEDISKA jsou nehorázně přísná, což nechápu. Musí tam být právě auta s ABS a školení může provádět pouze osoba k tomu vzdělaná - což nestačí učitelské zkoušky, ale minimálně 5 let praxe v dopravě a minimálně středoškolské vzdělání. Co ale uznají jako praxi v dopravě je sporné. Navíc některé předměty, jako techniku, ekologii :D , zdravovědu budou moci učit v tomto institutu pouze vysokoškoláci s praxí. Takže je vidět že Česká republika je ve vymýšlení debilovin na předním místě. Autoškoly co v tomto mají mnoho let praxe, rázem přišly o další možnost výdělku. Protože když si spočítáme náklady na téměř nová auta, lektory co to budou moci učit, tak se to vyplatí jen těm velikým a zaběhnutým firmám co na to mají peníze. Naštěstí školení referentů ( do 3.5 t ) zůstane autoškolám. Největší sranda je že každý nově nastupující řidič např. kamionu, autobusu atd. bude muset projít právě tímto institutem školícího střediska ( ze zákona bude povinnost ) a absolvovat tkzv. vstupní školení v rozsahu téměř 140ti hodin včetně jízdy pod vedením instruktora. Takže je to dabl autoškoly a akorát si na tom někdo namastí kapsy. Tkaže člověk si udělá řidičák a ještě pak znovu půjde na poměrně dlouhé školení aby prošel do podniku. Dokonce panuje názor, že si někteří poslanci připravujou půdu pro své podnikání. Konkrétně v Opavě o institut ŠKOLÍCÍHO STŘEDISKA nemá téměř žádná autoškola zájem. Ale jelikož já plánuju pouze výuku sk. A,B,B+E takže je mi to vše celkem u zadnice. Akorát mi to hlava nebere. Na co potřebujeme ještě další blbosti, když to doteď šlo i takto a bez zbytečné byrokracie :cry: :cry:

Napsal: stř led 30, 2008 16:01
od danielTIR
Jinak z výběru mi vypadla ŠKODA FÁBIA, protože po diskusi s několika autoškolama ( samozřejmě intognito :D ), jsem se dověděl že právě FABIE je hnus a né auto a jeho provoz je drahší než třeba TOYOTA YARIS. Což mě celkem překvapilo.Shodlo se na tom více firem, takže na tom něco bude. U nás se celkem rozmáhají PEUGEOTY . Můj favorit je FIAT PANDA ( bez akontace je splátka 4 200 kč na 60 měsíců včetně pojištění ) a nebo OPEL AGILA 1.2 tak do tří let stáří, který je šíleně prostorný na to jak je malinký. I já si při své výšce 1.92 sednu sám za sebe což ve fábii nehrozí. Fiestu jsem z nabídky taky vyřadil, protože nová je šíleně drahá a ojetá do tří let mě vyjde dráž než nová PANDA. Nicméně ještě mám dva měsíce na rozmyšlenou :D

Napsal: ned úno 17, 2008 00:32
od dmatej
Na tvém místě bych ze zmíněných vybral buď FIAT (stále si lepšící pověst, navíc teď dělá pěkný auta) nebo Toyotu (pověstná spolehlivostí).

Napsal: čtv úno 21, 2008 14:31
od Pajas
Divili byste se ale v Chrudimi jezdí jedna 2105 jako autoškola! Nevěřil jsem vlastním očím když jsem ji viděl, ale už jsem ji zahlédl několikrát. Asi nějaký provozovatel který má rád extrémní sporty :)

Napsal: čtv úno 21, 2008 14:36
od Cory
:shock: No ja som videl jednu 2105 ako autoskolu, ale na UA. :shock:

Napsal: čtv úno 21, 2008 15:14
od Laďuša
Pajas píše:Divili byste se ale v Chrudimi jezdí jedna 2105 jako autoškola! Nevěřil jsem vlastním očím když jsem ji viděl, ale už jsem ji zahlédl několikrát. Asi nějaký provozovatel který má rád extrémní sporty :)
No úplně vidim toho žáka, jak na křižovatce startuje poloteplej motor...to musí bejt docela hustý... Já osobně bych se na karbovým žigulu teda učit asi nechtěl :D

Napsal: čtv úno 21, 2008 18:39
od Hurikán
Laďuša píše:... Já osobně bych se na karbovým žigulu teda učit asi nechtěl :D
Já se učil na karbovým favoritu a žádný problémy jsem neměl. A mezi ladou a favoritem s karbem nepozoruju vůbec žádný zásadní rozdíl. Takže mně by výuka na ladě vůbec nevadila. :P

Napsal: čtv úno 21, 2008 18:48
od Michal Pokorný
Hurikán píše:Já se učil na karbovým favoritu
I já, ovšem nejlepší autoškola byla na náklaďák (P-V3S) - to bylo něco !! Moje první setkání s převodovkou bez synchronů :twisted:
Taková auta mají být v autoškolách, člověk se u nich nejlépe naučí citu pro otáčky motoru a pro řazení.

Napsal: čtv úno 21, 2008 18:59
od Hurikán
Michal Pokorný píše:
Hurikán píše:Já se učil na karbovým favoritu
I já, ovšem nejlepší autoškola byla na náklaďák (P-V3S) - to bylo něco !! Moje první setkání s převodovkou bez synchronů :twisted:
Taková auta mají být v autoškolách, člověk se u nich nejlépe naučí citu pro otáčky motoru a pro řazení.
To máš naprosto pravdu. Já jsem po autoškole hned začal jezdit ladou, kterou jsem brzy vystřídal starou Octávii (rv 1964), kde je jednička taky bez synchronů a na ostatních kvaltech jsou synchrony spíš jen "přibližné". Pro výuku opravdu super. Najezdil jsem s ní asi 30 tkm. Hrozně rád na tu dobu vzpomínám. Dokonce jsem se s touto oktávkou odvážil i do Rakouska, kam mě dokonce i pustili.

To už je ale OT. :oops:

Napsal: čtv úno 21, 2008 19:01
od Laďuša
Hurikán píše:
Laďuša píše:... Já osobně bych se na karbovým žigulu teda učit asi nechtěl :D
Já se učil na karbovým favoritu a žádný problémy jsem neměl. A mezi ladou a favoritem s karbem nepozoruju vůbec žádný zásadní rozdíl. Takže mně by výuka na ladě vůbec nevadila. :P

Hm, to ještě mělo sytič??? Ale vlastně máš pravdu, když se nad tim zamyslim, tak si nejde neuvědomit, že celý generace se na takových autech učily jezdit.... Ale z dnešního pohledu mě to přijde úsměvný, když plno mladých pomalu neví, co to sytič je....

Napsal: čtv úno 21, 2008 20:04
od zelvotron
Laďuša píše:
Hurikán píše:
Laďuša píše:... Já osobně bych se na karbovým žigulu teda učit asi nechtěl :D
Já se učil na karbovým favoritu a žádný problémy jsem neměl. A mezi ladou a favoritem s karbem nepozoruju vůbec žádný zásadní rozdíl. Takže mně by výuka na ladě vůbec nevadila. :P

Hm, to ještě mělo sytič??? Ale vlastně máš pravdu, když se nad tim zamyslim, tak si nejde neuvědomit, že celý generace se na takových autech učily jezdit.... Ale z dnešního pohledu mě to přijde úsměvný, když plno mladých pomalu neví, co to sytič je....
Sytič? Co to je? :-P :-D

Jinak karburátorovej Favorit samozřejmě sytič má, jenže automatickej. Startovací komfort a jízda se studeným motorem pohodová víceméně jako u vstřikování.

Napsal: čtv úno 21, 2008 20:11
od Laďuša
No, tak jsem to myslil, jestli je eště právě ruční :P Dík za objasnění :D

Napsal: čtv úno 21, 2008 20:15
od Michal Pokorný
Mají i ruční.

Napsal: čtv úno 21, 2008 20:17
od zelvotron
Ruční se taky vyskytuje, ale to je předělávka (a podle mě dost naprd). Origo z fabriky je jen automat.

Napsal: čtv úno 21, 2008 20:37
od Maysner
zelvotron píše:Ruční se taky vyskytuje, ale to je předělávka (a podle mě dost naprd). Origo z fabriky je jen automat.
a nebo z vyvozu

co ja bych dal v autoskole za ladu s karbecem a syticem misto ty rozhrkany fabie, ktera mela pri mym nastupu najetych 6tkm :axe: tfuj. hnus