Baterie pro 2111
Moderátor: Moderátoři
Záleží jak to zapojíš.Řídil jsem Hondu CR-V která to měla tak, že musel býtk líček zapnut (otočen).Vzhledem k tomu že jsem s tím autem jen couval do kopce a nebylo moje tak jsem nechtěl moc tůrovat plyn a tudíž mi to asi 3x chcíplo a na rádiu se zaklopil panel a po otočení klíčkem se opět rozehrálo.Docela nepraktický.Když by mi to při rozjezdu zhaslo na křižovatce. tak by rádio zhaslo taky a po startování se rozehrálo.No jen když je klíček v zapalovaní (nemusí být otočenej, jen zasunutej)
Pamatuje si to rádio čas, když je takle zapojený?Nebo má ještě natažené "paměťové stálé plus" ?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Tato rádia mají zvlášť přivedené + pro paměť a hodiny. Přes spínací skříňku jde napájení rádia, jako takového. Jinak pokud to rádio před zhasnutím motoru normálně vypneš, tak se Ti se zapnutím klíčku samo nezapíná.plavec píše:Pamatuje si to rádio čas, když je takle zapojený?Nebo má ještě natažené "paměťové stálé plus" ?
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
jasné, už to chápu.No já sem tenkrát ani nenašel kde to rádio má vypínačem tak sem se s tím autem nechtěl nějak dlouhosáhle seznamovat.Stejně jsem s ním jel jenom od chalupy k chalupě.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Zažil som čínske no name pokusy o autorádia, čo brali v standby 1A!
Vypínanie autorádia ma na svedomí pokles napätia v palubnej sieti - pomôže stabilizačný kondík + usmerňovacia dióda. Podrobnejšie som písal v téme o denných svetlách.
Štandard pri autorádiách je ŽLTÁ = +12 permanent, ČERVENÁ +12 ACC (kľúčik), ČIERNA (kostra). Stabilizovať treba červený.
Pozor na Seaty a Citroeny - majú to prehodené.
Vypínanie autorádia ma na svedomí pokles napätia v palubnej sieti - pomôže stabilizačný kondík + usmerňovacia dióda. Podrobnejšie som písal v téme o denných svetlách.
Štandard pri autorádiách je ŽLTÁ = +12 permanent, ČERVENÁ +12 ACC (kľúčik), ČIERNA (kostra). Stabilizovať treba červený.
Pozor na Seaty a Citroeny - majú to prehodené.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Česť výnimkám, no väčšinou sú napevno. Potom ostáva dilema či prerábať káble v aute alebo na autorádiu - predajcovia obidvoch budú skákať so stratou záruky..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.