Stránka 5 z 6
Napsal: ned led 27, 2008 17:15
od Cory
je meneny, ale ked sa nastvem, tak ho vyhodim a napojim to priamo.A este sa vyskusam pozriet do nadrze-aj tam by malo byt sitko nie?
Napsal: ned led 27, 2008 18:33
od utia
Napsal: ned led 27, 2008 18:38
od Cory
Asi zacnem pist diplomovku o samare
. Ake VN kable tam maju byt? Teraz tam su nejake SILICONE HIGH TECH. Samozrejme nove. Este by som vyskusal palec v rozdelovaci.
Napsal: ned led 27, 2008 18:44
od utia
Psal jsem ti ale nejak se to vymazalo... tak jeste jednou
Staci kdyz vyndas tu hadicku ktera vede od cerpadla paliva ke karburatoru a nechas nekoho at na chvili drzi klicek jako pri startovani, z cerpadla by mel celkem silne tryskat (pulzovat) benzin, pokud to tak bude muzes se co se tyce paliva na vsechno az ke karburatoru vykaslat a hledat zavadu nekde jinde
Napsal: ned led 27, 2008 18:46
od Cory
ak cerpam rucne, tak to strieka dost daleko, btw. dalej ide dym z vyfuku...
Napsal: ned led 27, 2008 18:48
od Luděk Ondrůch
Zkus změřit tlaky válců. Mám podezření na kroužky.
Napsal: ned led 27, 2008 18:55
od Cory
Nemam tlakomer.No neviem, motor ma 121tis. km, co nie je az tak vela, ale kto vie?Ak by to boli kruzky, tak by asi tlacilo olej do filterboxu, nie?
Napsal: pon led 28, 2008 13:02
od Stanley__001x
Nemohlo by to být taky špatným benzínem? Zkus tam šplouchnou dvacku nějakýho dobrýho benzínu nebo nějaký tech. líh a uvidíš, mne jednou něco podobnýho dělala motorka a bylo to benzínem.
Napsal: pon led 28, 2008 18:35
od Cory
Neviem, normalne kupeny z OMV, ale neveril by som mu, pretoze bohvie co za svinstvo tu predavaju
Napsal: pon led 28, 2008 18:43
od Cory
Kupil som novy palec rozdelovaca. Meral som odpor na novom a storom pre porovnanie. Na starom to dava 0,99 kiloohmov a na novom 5,37 kiloohmov. Palec pravdepodobne meneny este nebol, lebo je na nom Made in CCCP.
Napsal: úte led 29, 2008 13:51
od Cory
Napsal: úte led 29, 2008 17:49
od Hurikán
No sláva! Doufejme že seš na dobré cestě. Po té prodělané anabázi by sis to určitě zasloužil.
Napsal: úte led 29, 2008 18:14
od Cory
Nastavil som predstih a motor dostal tah. Inak, vedeli ste, ze pri vysokom predstihu svieti na pristrojovke v samare kontrolka "STOP" ?. Este si to pyta nastavit karburator, lebo to obcas cukne pri prudsom pridani.No a samozrejme vyfuk. Dufam, ze to pojde uz len k lepsiemu.Stravil som pri tom aute 40 hodin svojho zivota
Napsal: úte led 29, 2008 18:31
od Štěpán
Cory píše: Nastavil som predstih a motor dostal tah. Inak, vedeli ste, ze pri vysokom predstihu svieti na pristrojovke v samare kontrolka "STOP" ?. Este si to pyta nastavit karburator, lebo to obcas cukne pri prudsom pridani.No a samozrejme vyfuk. Dufam, ze to pojde uz len k lepsiemu.Stravil som pri tom aute 40 hodin svojho zivota
Ber to takhle! Udělal jsi pořádnou generálku hlavy...
Napsal: úte led 29, 2008 18:38
od Cory
Štěpán Getsko píše:Cory píše: Nastavil som predstih a motor dostal tah. Inak, vedeli ste, ze pri vysokom predstihu svieti na pristrojovke v samare kontrolka "STOP" ?. Este si to pyta nastavit karburator, lebo to obcas cukne pri prudsom pridani.No a samozrejme vyfuk. Dufam, ze to pojde uz len k lepsiemu.Stravil som pri tom aute 40 hodin svojho zivota
Ber to takhle! Udělal jsi pořádnou generálku hlavy...
Niekde som musel zacat
Ale nie, vazne, zarazilo ma, ze na ten palec neprisli v servise. Cakal som nieco viac
.V servise LADA nevedeli najst zasuvku na diagnostiku, tak vymenili rozvodovy remen a klinovy remen