Stránka 5 z 21
Napsal: čtv led 03, 2008 22:12
od Trevor
janci píše:si myslim,ze je jednoduxsie spravit turbo na motor so vstrekovacmi..
Kolko ti tlaci turbo?,resp,ako ho mas nastavene.1Bar? 2,5baru?
Co som to cital na tej pande,ten xalan mal stale xudobnu zmes,btw sa ani necudujem,ked do toho tlacil tolko vzduxu 4,5baru a viac.
No ako sa to vezme. Ja by som sa s posratymi karburatormi netrapil. Pokial to nevies a nemas cloveka ktory je vtom doma tak to doma nenastavis
Nachipovat rj je teraz uplna samozrejmost este ti to ktomu odladia priamo na brzde takze mas tam zarucene ze to ide tak ako ma.
Problem s chudou zmesou je kvoli tomu ze ecu pre atmosfericky motor reguluje vstrekovanie trochu inak ako ecu pre turbo motor. Proste potrebujes mat snimac turbo tlaku podla ktoreho ecu davkuje benzin. Elektronika pri atmosferickom motor tieto veci nema a preto je obtiazne nachipovat to tak aby to chodilo dobre. Koniec koncov nikdy to dobre chodit nebude
Napsal: pát led 04, 2008 06:10
od Turbo Žigi
Koniec koncov nikdy to dobre chodit nebude[/quote
Vykouším uvidím
Napsal: pát led 04, 2008 21:55
od Trevor
Som zvedavy
Ak sa tu uz spomina felicia turbo tak je dobre si pozret aj tu slovensku verziu od motortechu. Kde najskor pouzili pridavnu ecu na vstrekovanie ktora to riadila na zaklade turbo tlaku cim bol problem so zlozenim smesi vyrieseny
Napsal: pát led 04, 2008 22:31
od janci
Ja sa s tym hrat ani nejdem:D a ved som aj pisal,ze na vsetrekovace sa to nastavuje jednoduxsie.
I ked si myslim,ze webre by nemali asi problem s xudou zmesou.xixix, druha komora to isti:D
Ako aj by smo sa xcel s tym hrat,ale nemam na to nervy a skusenosti. Keby som mal profika vedla seba,ktory to ma za sebou,tak by som mal KNOW-HOW a to by bolo nieco ine.
Ja sa planujem hrat UZ s turbomotorom. U TDI,vymena turba,vymena strekovacov,nastavenie ECU,atd,je to dost zaujimave a jednoduxsie.ale to je hudba buducnosti.
Napsal: sob led 05, 2008 12:27
od čmelák
trosku vedla nie?
Napsal: ned led 27, 2008 17:40
od Miči
na kolik už tě ten turbo žigul vyšel a jak to chodí?
Napsal: ned led 27, 2008 18:13
od Turbo Žigi
přesně spočítáno to nemám ale hrubý odhad je asi 150 tis, zatím to chodí celkem dobře ale pořád to není ještě ono (řeším chudou směs)
Napsal: pon led 28, 2008 12:38
od Trevor
Ten chladic oleja a intercooler je z coho ?
Napsal: pon led 28, 2008 14:36
od Turbo Žigi
Chladič oleje je z Fiatu nebo Lancie nějaká dieslová verze, a intercooler je z tahače Renault Magnum (zkrácený s předělaným přívodem a odvodem)
Napsal: sob úno 02, 2008 18:35
od Trevor
A sucastna velkost toho intercooleru je kolko ?
Ak sa zadari tak by som mohol mat jeden o rozmeroch 550*230*76 a to mi prijide uz ako riadne hebedo
Napsal: ned úno 03, 2008 09:42
od čmelák
uz to ten jednobokokotik stiha plnit?
Napsal: ned úno 03, 2008 12:09
od Trevor
Je stale otvoreny
Napsal: úte úno 05, 2008 12:18
od Turbo Žigi
momentálně se pracuje na dvoubodém vstřikování (2 vstřiky z jednobodu)
Napsal: úte úno 05, 2008 12:19
od Turbo Žigi
Trevor píše:A sucastna velkost toho intercooleru je kolko ?
Ak sa zadari tak by som mohol mat jeden o rozmeroch 550*230*76 a to mi prijide uz ako riadne hebedo
Ten můj má přibližně stejné rozměry
Napsal: pát úno 15, 2008 22:58
od zigul01