Napsal: sob črc 14, 2007 20:14
vcera sem na to zapomel tak sem se mrknul dnes. jediny co sem tam nasel je ze se nesmi pouzivat na barvy ktery sou na bazi syntetickych pryskyric. nic vic. jen navod k pouzti a od nevdechujte po nevyhazujte
Co to s ní udělá (s barvou)?Patrac píše:...PS na barvu od Motipu se ti ale nesmí dostat benzín. a to dokonce ani na barvy na motor!!!
moje řeč, vzhled sem už vyřešil, teď řeším funkčnost...příště radši obráceně...Patrac píše:tzn nejdřívě věci funkční a pak až vzhledové
zpuchří nadělá puchýře a oloupe se.Laďuša píše:Co to s ní udělá (s barvou)?Patrac píše:...PS na barvu od Motipu se ti ale nesmí dostat benzín. a to dokonce ani na barvy na motor!!!
Mno vidíš, a tuto mě mrcha udělala i bez benáluPatrac píše:zpuchří nadělá puchýře a oloupe se.Laďuša píše:Co to s ní udělá (s barvou)?Patrac píše:...PS na barvu od Motipu se ti ale nesmí dostat benzín. a to dokonce ani na barvy na motor!!!
zkušenost s červeným 1600
Měď že nekoroduje??? No já bych řek, že teda jo... Každej okap je zelenej a muj chladič takyLittle Red Riding Hood píše:naco stříkat měď??: vždyt když ji očistíš tak je pekná a nekoroduje... připadá mi to stejně uchylné jak lakovat hliník..
já bych spíš řekl,že měď oxiduje,ale korozí bych to nenazývalLaďuša píše:No já bych řek, že teda jo...
V podstatě máš pravdu, nicméně těch nutných věcí bývá někdy tolik, že se člověk někdy dostane do bludného kruhu věčné nutnosti a jedinou možností jak z toho vypadnout je udělat něco pro potěchu ducha jako třeba to stříklé víčko. Nehledě na to, že finanční stránka údržby žigulíku dá také někdy zabrat, sice je všechno "úžasně" levné, ale mění se to častěji.Patrac píše:hmmm pěkné úpravy ale myslím že by asi stálo za to spíš na autě udělat jiný věci. ...
to nesmíme dopustit !!!!Ivo píše:a v prach se obrátíš