Stránka 5 z 6
Napsal: pon dub 30, 2007 22:04
od Maysner
pokud ti psal mladej tak ten tomu prd rozumi. a nevim nevim. nezda se mi to. znam jen ty co maj dvojitou trubku az za ten ohyb
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Napsal: pon dub 30, 2007 22:57
od Myso
no boze zase toho narobite. asi tie zvody vyraba niekto iny tak inak vyzeraju, ale preco by nemali pasovat???
Napsal: úte kvě 01, 2007 05:49
od Michal Pokorný
Jo na 2101-2107 budou pasovat , jen se ty dvě trubky spojují do jedné už nahoře a ne až dole jak je obvyklé, ale tvarem to vypadá stejné
Napsal: úte kvě 01, 2007 08:00
od JmJ
No me na tom zarazi, ze se ty dve trubky spoji v tak vyrazne jinem miste, nez u puvodnich vyfuku. Mel jsem (mozna mylne) za to, ze zvlast u prvni casti vyfuku zalezi na dobrem tvaru a prave na spravnem miste, kde se vyfuky spoji v jeden, neb na spravnem proudeni zavisi spravny chod motoru. Ale dost mozna, ze je to tuningova uprava, nebo na tom proste tolik nesejde.
Napsal: úte kvě 08, 2007 21:17
od Wejra
používá tu někdo dělené svody 50kový výfuk? jaká je spokojenost a ceny?
je znatelný navýšení výkonu nebo jen spotřeby a kraválu?
Napsal: úte kvě 08, 2007 21:32
od janci
Maysner píše:pokud ti psal mladej tak ten tomu prd rozumi. a nevim nevim. nezda se mi to. znam jen ty co maj dvojitou trubku az za ten ohyb
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Tie mam aj ja na aute, za baranmi idu dva zvody a spajaju sa az pod autom do jednej a potom ide dalsia cast. Si myslim,ze pri hentich je horsia priechodnost spalin,cize nizsi krutak o malinko.
Napsal: stř kvě 09, 2007 10:44
od Wejra
předpokládám za na svody by měl navazovat 50ka výfik nebo se pletu?
Napsal: stř kvě 09, 2007 17:54
od Fuksa.Tomas
Chci se zeptat je nějakej problém při vyměně svodů nebo na co si dát pozor.
Napsal: stř kvě 09, 2007 23:54
od Pavel04
vejfuk vyndas raz dva komplet. akorat to chce kladivo
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Napsal: stř kvě 09, 2007 23:58
od Jelen
jo, až budeš vyndavat svody, stoč kola co nejvíc doleva... půjdou pak daleko snadněji ven. Je to trochu jako ježek v kleci a stočení kol tomu hodně pomůže. (kvůli spojovací tyči) a pak ty svody pujdou raz dva. taky s nima otoč doleva a pak pujdou vcelku dobře.
teda pokud myslíš svody jako část potrubí, nebo svody jako část parohů.
Napsal: čtv kvě 10, 2007 08:10
od Luděk Musil
Výfukové potrubí - terminologie:
Svody (tedy "to", co je přišroubováno k hlavě a končí přírubou)
1. díl (2 trubky, začínající přírubou, různě pokrouceny, jdou pod auto a v "kalhotkách" se spojují v 1 trubku)
2. díl (také prostřední díl. Je jen s předtlumičem, případně (2103) i s rezonátorem)
3. díl (také zadní díl. Je hlavní tlumič. S oblibou nahrazován "maďarem")
L.
Napsal: čtv kvě 10, 2007 08:17
od EMI
pro svody sem často slyšel taky výraz "pavouk" .... je to ale asi slengovej výraz...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Napsal: čtv kvě 10, 2007 08:23
od Fuksa.Tomas
Tak dobře podle napsané terminologie myslím teda první díl výfuku.
Díky Jelene za radu.
Napsal: čtv kvě 10, 2007 09:23
od Luděk Musil
Ano. Kola vytočit trochu doleva - trochu překáží pomocná páka řízení. Prostřední díl výfuku jde (občas i bez problémů) odpojit od 1. dílu. Já musel, aby ten 1. díl "spadnul" ze šteftů na svodech, trochu naklonit motor doleva. A jak se ten první díl uvolní, tak stylem ježek z klece ho dostaneš ven, musíš ho "vymotat" spodem. L.
Napsal: čtv kvě 10, 2007 11:01
od Luděk Ondrůch
Ještě bych dodal, že neškodí přizvednout motor na silentblocích podložením heverem pod olejovou vanu. Je potom o trochu víc místa mezi blokem motoru a pravým podběhem.