Výfuk

Moderátor: Moderátoři

Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

pokud ti psal mladej tak ten tomu prd rozumi. a nevim nevim. nezda se mi to. znam jen ty co maj dvojitou trubku az za ten ohyb :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

no boze zase toho narobite. asi tie zvody vyraba niekto iny tak inak vyzeraju, ale preco by nemali pasovat???
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Jo na 2101-2107 budou pasovat , jen se ty dvě trubky spojují do jedné už nahoře a ne až dole jak je obvyklé, ale tvarem to vypadá stejné
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6598
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

No me na tom zarazi, ze se ty dve trubky spoji v tak vyrazne jinem miste, nez u puvodnich vyfuku. Mel jsem (mozna mylne) za to, ze zvlast u prvni casti vyfuku zalezi na dobrem tvaru a prave na spravnem miste, kde se vyfuky spoji v jeden, neb na spravnem proudeni zavisi spravny chod motoru. Ale dost mozna, ze je to tuningova uprava, nebo na tom proste tolik nesejde.
VAZ 2104 1.3 1989
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

používá tu někdo dělené svody 50kový výfuk? jaká je spokojenost a ceny?
je znatelný navýšení výkonu nebo jen spotřeby a kraválu?
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Maysner píše:pokud ti psal mladej tak ten tomu prd rozumi. a nevim nevim. nezda se mi to. znam jen ty co maj dvojitou trubku az za ten ohyb :roll:
Tie mam aj ja na aute, za baranmi idu dva zvody a spajaju sa az pod autom do jednej a potom ide dalsia cast. Si myslim,ze pri hentich je horsia priechodnost spalin,cize nizsi krutak o malinko.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

předpokládám za na svody by měl navazovat 50ka výfik nebo se pletu?
Fuksa.Tomas
Příspěvky: 309
Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
Bydliště: Chrast
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuksa.Tomas »

Chci se zeptat je nějakej problém při vyměně svodů nebo na co si dát pozor.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

vejfuk vyndas raz dva komplet. akorat to chce kladivo :twisted:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

jo, až budeš vyndavat svody, stoč kola co nejvíc doleva... půjdou pak daleko snadněji ven. Je to trochu jako ježek v kleci a stočení kol tomu hodně pomůže. (kvůli spojovací tyči) a pak ty svody pujdou raz dva. taky s nima otoč doleva a pak pujdou vcelku dobře.

teda pokud myslíš svody jako část potrubí, nebo svody jako část parohů.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10587
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Výfukové potrubí - terminologie:
Svody (tedy "to", co je přišroubováno k hlavě a končí přírubou)
1. díl (2 trubky, začínající přírubou, různě pokrouceny, jdou pod auto a v "kalhotkách" se spojují v 1 trubku)
2. díl (také prostřední díl. Je jen s předtlumičem, případně (2103) i s rezonátorem)
3. díl (také zadní díl. Je hlavní tlumič. S oblibou nahrazován "maďarem")
L.
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

pro svody sem často slyšel taky výraz "pavouk" .... je to ale asi slengovej výraz... :roll:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Fuksa.Tomas
Příspěvky: 309
Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
Bydliště: Chrast
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuksa.Tomas »

Tak dobře podle napsané terminologie myslím teda první díl výfuku.

Díky Jelene za radu.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10587
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Ano. Kola vytočit trochu doleva - trochu překáží pomocná páka řízení. Prostřední díl výfuku jde (občas i bez problémů) odpojit od 1. dílu. Já musel, aby ten 1. díl "spadnul" ze šteftů na svodech, trochu naklonit motor doleva. A jak se ten první díl uvolní, tak stylem ježek z klece ho dostaneš ven, musíš ho "vymotat" spodem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1516
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Ještě bych dodal, že neškodí přizvednout motor na silentblocích podložením heverem pod olejovou vanu. Je potom o trochu víc místa mezi blokem motoru a pravým podběhem.
VAZ 1117
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“