Výfuk
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No me na tom zarazi, ze se ty dve trubky spoji v tak vyrazne jinem miste, nez u puvodnich vyfuku. Mel jsem (mozna mylne) za to, ze zvlast u prvni casti vyfuku zalezi na dobrem tvaru a prave na spravnem miste, kde se vyfuky spoji v jeden, neb na spravnem proudeni zavisi spravny chod motoru. Ale dost mozna, ze je to tuningova uprava, nebo na tom proste tolik nesejde.
VAZ 2104 1.3 1989
Tie mam aj ja na aute, za baranmi idu dva zvody a spajaju sa az pod autom do jednej a potom ide dalsia cast. Si myslim,ze pri hentich je horsia priechodnost spalin,cize nizsi krutak o malinko.Maysner píše:pokud ti psal mladej tak ten tomu prd rozumi. a nevim nevim. nezda se mi to. znam jen ty co maj dvojitou trubku az za ten ohyb
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
- Bydliště: Chrast
- Kontaktovat uživatele:
jo, až budeš vyndavat svody, stoč kola co nejvíc doleva... půjdou pak daleko snadněji ven. Je to trochu jako ježek v kleci a stočení kol tomu hodně pomůže. (kvůli spojovací tyči) a pak ty svody pujdou raz dva. taky s nima otoč doleva a pak pujdou vcelku dobře.
teda pokud myslíš svody jako část potrubí, nebo svody jako část parohů.
teda pokud myslíš svody jako část potrubí, nebo svody jako část parohů.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Výfukové potrubí - terminologie:
Svody (tedy "to", co je přišroubováno k hlavě a končí přírubou)
1. díl (2 trubky, začínající přírubou, různě pokrouceny, jdou pod auto a v "kalhotkách" se spojují v 1 trubku)
2. díl (také prostřední díl. Je jen s předtlumičem, případně (2103) i s rezonátorem)
3. díl (také zadní díl. Je hlavní tlumič. S oblibou nahrazován "maďarem")
L.
Svody (tedy "to", co je přišroubováno k hlavě a končí přírubou)
1. díl (2 trubky, začínající přírubou, různě pokrouceny, jdou pod auto a v "kalhotkách" se spojují v 1 trubku)
2. díl (také prostřední díl. Je jen s předtlumičem, případně (2103) i s rezonátorem)
3. díl (také zadní díl. Je hlavní tlumič. S oblibou nahrazován "maďarem")
L.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
- Bydliště: Chrast
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Ano. Kola vytočit trochu doleva - trochu překáží pomocná páka řízení. Prostřední díl výfuku jde (občas i bez problémů) odpojit od 1. dílu. Já musel, aby ten 1. díl "spadnul" ze šteftů na svodech, trochu naklonit motor doleva. A jak se ten první díl uvolní, tak stylem ježek z klece ho dostaneš ven, musíš ho "vymotat" spodem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1516
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: