Stránka 5 z 7

Napsal: ned bře 19, 2006 00:33
od JmJ
tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
tryskami tece benzin! lpg tece/proudi pres nejake ty trysky, ktere se montuji bezne tusim shora na komory karburatoru. jake jsou trysky v karburatoru, je LPG uplne fuk. alepson si to myslim.

Napsal: ned bře 19, 2006 01:51
od dmatej
tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!

Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....

Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.

To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)

Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama ;-)

Napsal: ned bře 19, 2006 05:29
od tonmi
LPG je plně funkční.

Napsal: ned bře 19, 2006 05:36
od tonmi
dmatej píše:
tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!

Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....

Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.

To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)

Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama ;-)
Zajímavá ůprava. A to máš na dvanátce? Co by to udělalo s patnáctkou.

Napsal: ned bře 19, 2006 10:38
od JmJ
tonmi píše:
dmatej píše:
tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!

Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....

Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.

To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)

Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama ;-)
Zajímavá ůprava. A to máš na dvanátce? Co by to udělalo s patnáctkou.
pokud jezdis na LPG tak zrejme vubec nic.

Napsal: ned bře 19, 2006 17:01
od dmatej
Horší je, že mi to nejede na jedničku, nějak mi skáče spojka. Dvojka a dál jsou v pohodě, ale na jedničku věčně skáču, nebo to musim točit.

Zkusim někde sehnat tu pružinu, co je tam dole (chybí, ale na jiným autě mi to vůbec nevadilo).

Napsal: ned bře 19, 2006 19:08
od Richard Novotný
Minulý týden jsem ji koupil ve Stodě na náměstí.Ještě jsem jí tam nedal,jezdím bez ní a nic to nedělá.

Napsal: pon bře 20, 2006 23:23
od Števo
dmatej píše:To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)
Bez urazky, mozno ja som nejak divny. Ale to otriskovanie mi nejde do hlavy. Ja mam Weber 2103kovy. otriskovanie
I.komora 112 a 150
II.komora 135 a 170
na 1300ke a mam svedkov co nechceli verit , ze to taha jak prasa.
Majo moze dosvecit, ked som na sprintoch sundal jeho uz staru 1500ku. A nemam problem sa vysvihnut na 120km/h na prvej komore.A ked nedam pozor aj na 130km/h pri jemne otvorenej druhej komore a rychlost dalej rastie.Ale tam zalezi aj od inych veci ako natriskovanie.

Napsal: úte bře 21, 2006 09:22
od Majo
keby dmatej prhodil trysky(len trysky, vzdusniky nie) I. a II. komory, islo by mu to urcite lepsie a spotreba by sla dole :wink:

Napsal: úte bře 21, 2006 13:54
od dmatej
Majo píše:keby dmatej prhodil trysky(len trysky, vzdusniky nie) I. a II. komory, islo by mu to urcite lepsie a spotreba by sla dole :wink:
Tak to už taky bylo a žralo to o dva litry víc. A druhá komora byla mrtvá.

A po pravdě, nedovedu si představit, že by mi dvanáctka táhla líp než teď. Jen s tou jedničkou mám trošku problém - nemůžu se trefit do plynu/spojky (občas).

Napsal: úte bře 21, 2006 15:00
od Myso
dmatej píše:nemůžu se trefit do plynu/spojky (občas).
spojka je uplne nalavo a plyn ten pedal uplne napravo, medzinimi je tzv. brzda :finga: :mrgreen:

Napsal: úte bře 21, 2006 15:06
od JmJ
Myso píše:
dmatej píše:nemůžu se trefit do plynu/spojky (občas).
spojka je uplne nalavo a plyn ten pedal uplne napravo, medzinimi je tzv. brzda :finga: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

Napsal: pát bře 24, 2006 18:18
od dmatej
Myso píše:
dmatej píše:nemůžu se trefit do plynu/spojky (občas).
spojka je uplne nalavo a plyn ten pedal uplne napravo, medzinimi je tzv. brzda :finga: :mrgreen:
Skutečně??? To jsem nevěděl :!: Jo, to se pozná egspert...

Napsal: pát bře 24, 2006 18:25
od čmelák
yo pistovi chodila 13tka pekne

Napsal: pát bře 24, 2006 19:39
od Majo
no a Pista je ovplyvneny mojimi radami :lol:
sice len zo zaciatku, teraz uz aj sam vie, co je dobreee :mrgreen:

A este k Pistovmu motoru - to by som nepouzival ako vzor lebo to je totalny zavodnicky nezmar! Ma tam uz tusim cez 340tkm bez vybrusov(!!!) a jazdi mu to uplne nadherne. Taha ako krava(moja 1500vka sa nan skutocne nechytala), nezerie olej a uz prestala klepat aj kluka! Stevo len zmenil predstih a z GO opat upustil. Bol by to hriech opravovat, pri tom ako to jazdi!