Stránka 5 z 7

Napsal: pon lis 19, 2007 15:14
od tonda
Pátrači - nepiš sem, že se jedná o startér z felicie s úpravami, protože někdo z místních panáčků je schopen opravdu startér z felicie narvat do žigula /což není až takový problém/ a divit se, že mu protáčí motorem naopak, a následně tady popsat asi 50 stránek o ničem.
Startér z feldy točí naopak a jeho volnoběžka zabírá také naopak, je montován od převodovky - ne od motoru.

Napsal: pon lis 19, 2007 15:18
od Křečík Barbuška
O.T. To že ten startér je slyšet jako Felicie je ještě v pohodě, představte si, že by měl zvuk jako Favoriťácký, to by byl teprve nářez :lol: .

Napsal: úte lis 20, 2007 06:49
od Patrac
tonda píše:Pátrači - nepiš sem, že se jedná o startér z felicie s úpravami, protože někdo z místních panáčků je schopen opravdu startér z felicie narvat do žigula /což není až takový problém/ a divit se, že mu protáčí motorem naopak, a následně tady popsat asi 50 stránek o ničem.
Startér z feldy točí naopak a jeho volnoběžka zabírá také naopak, je montován od převodovky - ne od motoru.
Tondo myslím že motor točí na stejnou stranu. a to právě díky tomu že je montován ve felicii obráceně. Ale rozhodně nejde použít.
A) startér do feldy je myslím dražší
B) musíte mít přírubu, která provede adaptaci na převodovku u žigula
C) a to hlavně má podle mne jinou volnoběžku. Tedy jiný počet zubů tvar atd..
Nářez je že to opravdu se zvukem felicie naprosto stejné. Z toho usuzuju že se opravdu jedná o stejný startér bnohužel s výše uvedenýma úpravama. ostatně doma felicii máme, akorát se nemůžu nějak dokopat k tomu vzít foťák, otevřít haupnu a pro porovnání vyfotit.. :wink:

Napsal: úte lis 20, 2007 15:54
od Maysner
podle fotek mi prijde ten z felicie vetsi. nevim jak je na tom ten tvuj novej vahove ale origo z felicie se podle me vahove od zigulackyho moc nelisi :wink:

Napsal: pon bře 10, 2008 12:34
od Luděk Musil
Od včerejšího dopoledne mám tento startér taktéž implantován do svého vozu.
Až na jeho strašný zvukový projev je prozatím (klepu na dřevo) OK. A točí dobře. L.

Napsal: pon bře 10, 2008 13:17
od Wolf
Luděk Musil píše:Od včerejšího dopoledne mám tento startér taktéž implantován do svého vozu.
Až na jeho strašný zvukový projev je prozatím (klepu na dřevo) OK. A točí dobře. L.
Tak to blahopreji, at dlouho slouzi.

Napsal: pon bře 17, 2008 08:31
od Pája
To není možný... Tys pracoval? A na autě? :shock: :shock: :shock:

Napsal: pon bře 17, 2008 10:06
od Luděk Musil
Pája píše:To není možný... Tys pracoval? A na autě? :shock: :shock: :shock:
Co je na tom divnýho? To jsem pracoval i v sobotu a včera odpoledne - ale to je na jiný topic. L.

Alternátor Magneton do í

Napsal: sob dub 12, 2008 22:59
od FOMA
Jen dotaz na íčkaře,jak se osvědčily alt.z magnetonu?
Poněvadž soused má problém s dobíjením alt.bez zátěže dobíjí celkem o.k(rovných 14v,ale po zapnutí spotřebičů poněkud nestíhá...(13v) alt. se i po rozebrání jeví jako v pořádku vč.diod tak snad diody v zátěži?....no to ukáže osciloskop,ale připadá mi to že v Toglliatii zřejmě přecenily výkon alt.na 1,7i :roll: :?: :!: Příští týden jej dám na zkušební stolici tak uvidíme kolik ampér z nej vyždímáme :?

Napsal: sob dub 12, 2008 23:07
od Ivo
FOMA píše:ale po zapnutí spotřebičů poněkud nestíhá...(13v)
Tak moc? To mi takhle nedobíjí ani bez zapnutých spotřebičů :lol: . Ale je fakt, že s těma alterátorama bude něco špatně, protože znám víc lidí co si stěžuje na dobíjení u 1,7i.

Alternátor Magneton do í

Napsal: sob dub 12, 2008 23:18
od FOMA
No asi mu nějaký budu muset ve fabrice ,,zprivatizovat,, :lol: ono 70A je už docela solidních,ale kua že by tam byla tak malá rezerva ve výkonu?no asi jo :cry:

Napsal: ned dub 13, 2008 10:06
od Trevor
A regler je ok ? Ja nemam ziadny problem s dobijanim. Je pravda ze odber u icka je sice vecsi ale to nie zas o tolko aby to proste nestihalo

Napsal: ned dub 13, 2008 17:17
od FOMA
no uvidím na stavu když bych to eventuelně zkusil bez reg. na plé buzení

Napsal: ned dub 13, 2008 19:14
od Ivo
FOMA píše:asi mu nějaký budu muset ve fabrice ,,zprivatizovat
Tak to mě zajímá. Jaké jsou podmínky té privatizace?

Napsal: pon dub 14, 2008 06:45
od Patrac
zatím moje poznatky sou SUPER a Luďkovi pokud vím tak taky. Jinak nedobíjení u Íček ne krátké trasy je celkem běžný jev. ono záleží na tom kolik tam cpe alťas páč spoust nedobíjení je způsobeno špatnýmy kontakty. většinou uzeměním. ale co dělá tedy fest paseku je to vyhřívání airboxu. asi vědí proč tam je 50A pojistka.. to svědčí samo o sobě. vzhledem k ježdění na LPG jsem pojistku vyjmul a ejhle rázem se to o 50% zlepšilo. kamenem úrazu u mého auta je to že s ním jezdím hlavně krátké přískoky po Brně tedy časté starty a taky relativně vysoký klidový odběr 36mA