Stránka 5 z 26

Napsal: čtv zář 25, 2008 20:56
od Petr HC
To Zelvotron - dík , něco málo se z toho dá použít , ale tu tabulku závad mám a potřebuji přeložit hlavně parametry(tabulka "hodnoty") . Je tam něco také ,ale musím si to všechno vytisknout , položit vedle sebe a nějak utřídit . Podle některých frází to ale také nepřekládal technik .

Napsal: pát zář 26, 2008 12:29
od zelvotron
To jsem překládal já :P :) je to z návodu k palubnímu počítači. Bylo to tam rusky a anglicky, ale je fakt že u pár věcí jsem si nevěděl rady.

Napsal: čtv říj 30, 2008 16:42
od Petr HC
Našel jsem na ruském webu část doporučených parametrů ŘJ Bosch MP7.0 xxx – motoru Lada 211x (bohužel EURO 2), takže některé doporučené parametry chybí.
Hodil jsem to do tabulky pro porovnání s parametry naměřenými na mém vozu (L2112 16v) za stavu tacho asi 10 000 km a na vozu Raduze (L2111 8v) (stav tacho nevím – odhaduji cca 70 000 km) v Jedovnici .
Dávám to sem pro info všem majitelům L 211x jako vzorek (snad) dobrých motorů a elektroniky a domnívám se, že by to asi patřilo i do FAQ .
Myslím si ,že takovouto tabulku naměřených hodnot by měly solidní servisy dodávat ke každému vozu při poslední garanční prohlídce (nebo po záběhu motoru) , pro porovnání se stavem , kdy se na motoru nebo elektronice začne něco „sypat“ .
P.S. stále mi tam „nesedí“ překlad některých parametrů (s otazníky) – někdo mi v Jedovnici slíbil ,že se pokusí o překlad (stříbrná L 2111) . V posledním sloupci jsou tyto parametry anglicky (ani Rusové je asi nedokázali správně přeložit) .

Napsal: čtv říj 30, 2008 17:14
od plavec
Petr HC, Klobouk dolů, jistě to dalo fušku všechno proměřit a zapsat do tabulky.
Já bych to ale takle do důsledků nerozpitvával.
Třeba když se podívám na sebe, tak jsem uživatel pouhý a lada buď jede, nebo nejede a když nejede, tak stejně diagnostiku doma neudělám, už kvůli tomu že nemám ten kabel.
JInak mám stříbrnou 2111, ale nesliboval jsem Ti žádný překlad, nejspíš to byl aapetr. :wink: Ten byl v Jedovnici se stříbrnou 2111,protože Zelvotron měl auto doma a Čahoun má zelenou, jinak tam byl ještě s 2112 Chester.

Napsal: pát říj 31, 2008 14:21
od Petr HC
plavec píše: Petr HC, Klobouk dolů, jistě to dalo fušku všechno proměřit a zapsat do tabulky.
Když se to dělá s chutí , pro dobrou věc a dobré kamarády …
plavec píše: Já bych to ale takle do důsledků nerozpitvával.
Mně bohužel nic jiného nezbývá .
plavec píše: Třeba když se podívám na sebe, tak jsem uživatel pouhý …
Když já se na sebe podívám , jsem řidič – důchodce pouhý …
plavec píše: a lada buď jede, nebo nejede a když nejede, tak stejně diagnostiku doma neudělám…
A Lada mi jezdí jen proto ,že si diagnostiku a většinu údržby a menších oprav doma udělám . (- jinak by mne náklady na provoz a údržbu vozidla přivedly mezi bezdomovce ).
P.S. Plavče – ber to převážně nevážně – přišla na mně nějaká skepse a muselo to „ven“ .

Napsal: pát říj 31, 2008 19:02
od zelvotron
plavec píše: JInak mám stříbrnou 2111, ale nesliboval jsem Ti žádný překlad, nejspíš to byl aapetr. :wink: Ten byl v Jedovnici se stříbrnou 2111,protože Zelvotron měl auto doma a Čahoun má zelenou, jinak tam byl ještě s 2112 Chester.
Co nevíš to nepovíš, co? :mrgreen:
Ale já to prásknu taky, myslím že to byl aapetr (teď už mi nic z tý jeho bouraný desítky nedá :( :oops: )

Jinak koukám že čiptuner ru to doporučení zčásti opálil z návodu k amk 211000, nebo obráceně, čí oba ze stejnýcho zdroje :mrgreen:

Petr: bylo by možný se taky příště zůčastnit hromadnýho měření? ;)

Napsal: pát říj 31, 2008 21:40
od plavec
zelvotron píše:Co nevíš to nepovíš, co? :mrgreen:
ne nadarmo jsem držitel ocenění "Drbna roku 2008 " :P :lol:

Napsal: pát říj 31, 2008 22:10
od Petr HC
zelvotron píše: Petr- bylo by možný se taky příště zůčastnit hromadnýho měření ?
Není problém ,pokud si předem zjistíte typ řídící jednotky a normu toxicity . Nenaleznete – li to jinde ,pak je to na štítku ŘJ . Diagnostická zástrčka musí být 16 tipólová OBD 2 . (ne ruská 12 pól. ,nemám protikus)
Umím diagnostikovat :
ŘJ Bosch MP7.0H norma EURO 2 event. EURO 3
ŘJ Bosch M 1.5.4 norma EURO 2 event. ( Ruská 83)
ŘJ Janvar 5.1 norma EURO 2 event. ( Ruská 83)
Ruská 83 se týká pouze vozů dovezených ze zemí východně od Čiernej při Čope .

Napsal: sob lis 01, 2008 08:41
od zelvotron
Dík, naštěstí mám MP7.0 Euro 3, chudák Plavec má ruskou zásuvku, tak mě napadá jde to nějak předělat na zásuvku OBD II?

Napsal: sob lis 01, 2008 10:18
od Petr HC
Přepojení není problém ,horší bude sehnat OBD II "Mařenku" . "Jeníčky" mi vozil jeden student z Brna , od fy Buček Vranovská 14 . Lepší by bylo udělat "redukci" ,ale pak by se musel sehnat i "Jeníček" normy Russija 83.

Napsal: ned lis 02, 2008 07:19
od plavec
Petr HC píše:horší bude sehnat OBD II "Mařenku
Kdyby se desítka s tou mojí "Mařenkou" válela někde bouraná na šroťáku, tak jí beru hned.Škoda, že nikde není vidět. :?

Napsal: ned lis 02, 2008 10:20
od zelvotron
To by ani nemusela bejt desítka, tu zásuvku můžeš vzít z jakýhokoliv auta ;)

Napsal: ned lis 02, 2008 18:59
od plavec
zelvotron píše:To by ani nemusela bejt desítka, tu zásuvku můžeš vzít z jakýhokoliv auta ;)
Říkáš z jakýhokoliv? Například jaký auto by jí mohlo mít? Asi se opět vydám bádat do kovošrotu. :roll:

Napsal: ned lis 02, 2008 20:35
od zelvotron
Opravdu jakýkoliv, ale musí mít OBD II :D , odhadem když to bude aspoň rok 2000, tak je to najisto.

Obrázek

Napsal: pon lis 03, 2008 17:55
od plavec
Petr HC píše:Přepojení není problém ,horší bude sehnat OBD II "Mařenku" . "Jeníčky" mi vozil jeden student z Brna , od fy Buček Vranovská 14 . Lepší by bylo udělat "redukci" ,ale pak by se musel sehnat i "Jeníček" normy Russija 83.
Pane kolego a ten student by teda sehnal ruského "jeníčka" ? Kdyby jo, tak pak zase jakej kabel na tu redukci opatřit?Tolikažilovej se snad ani nedělá... :shock: