Stránka 5 z 26
					
				
				Napsal: čtv zář 25, 2008 20:56
				od Petr HC
				To Zelvotron -  dík , něco málo se z toho dá použít , ale tu tabulku závad mám a potřebuji přeložit hlavně parametry(tabulka "hodnoty") . Je tam něco také ,ale musím si to všechno vytisknout , položit vedle sebe a nějak utřídit . Podle některých frází to ale také nepřekládal technik .
			 
			
					
				
				Napsal: pát zář 26, 2008 12:29
				od zelvotron
				To jsem překládal já  
  
   je to z návodu k palubnímu počítači. Bylo to tam rusky a anglicky, ale je fakt že u pár věcí jsem si nevěděl rady.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 30, 2008 16:42
				od Petr HC
				Našel jsem na ruském webu část doporučených parametrů ŘJ Bosch MP7.0 xxx – motoru Lada 211x (bohužel  EURO 2), takže některé doporučené parametry chybí.
 Hodil jsem to do tabulky pro porovnání s parametry naměřenými na mém vozu (L2112 16v) za stavu tacho asi 10 000 km  a na vozu Raduze (L2111 8v)  (stav tacho nevím – odhaduji  cca 70 000 km) v Jedovnici  . 
 Dávám  to sem pro info všem majitelům L 211x jako vzorek (snad) dobrých motorů a elektroniky a domnívám se, že by to asi patřilo i do   FAQ .
Myslím si ,že takovouto tabulku naměřených hodnot  by měly solidní servisy dodávat ke každému vozu při poslední garanční prohlídce  (nebo po záběhu motoru)  , pro  porovnání se stavem , kdy  se  na motoru nebo elektronice začne něco „sypat“ .     
P.S. stále mi tam „nesedí“  překlad některých parametrů (s otazníky) – někdo mi v Jedovnici slíbil ,že se pokusí o překlad (stříbrná L 2111) . V posledním sloupci jsou tyto parametry anglicky (ani Rusové je asi nedokázali správně přeložit) .
			 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 30, 2008 17:14
				od plavec
				Petr HC,  Klobouk dolů, jistě to dalo fušku všechno proměřit a zapsat do tabulky. 
Já bych to ale takle do důsledků nerozpitvával.
Třeba když se podívám na sebe, tak jsem uživatel pouhý a lada buď jede, nebo nejede a když nejede, tak stejně diagnostiku doma neudělám, už kvůli tomu že nemám ten kabel.
JInak mám stříbrnou 2111, ale nesliboval jsem Ti žádný překlad, nejspíš to byl aapetr.  

 Ten byl v Jedovnici se stříbrnou 2111,protože Zelvotron měl auto doma a Čahoun má zelenou, jinak tam byl ještě s 2112 Chester.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 31, 2008 14:21
				od Petr HC
				plavec píše:  Petr HC, Klobouk dolů, jistě to dalo fušku všechno proměřit a zapsat do tabulky.  
Když se to dělá s chutí , pro dobrou věc a dobré kamarády …
plavec píše:  Já bych to ale takle do důsledků nerozpitvával.  
Mně bohužel nic jiného nezbývá .
plavec píše: Třeba když se podívám na sebe, tak jsem uživatel pouhý …  
Když  já se na sebe podívám , jsem  řidič – důchodce pouhý …
plavec píše:  a lada buď jede, nebo nejede a když nejede, tak stejně diagnostiku doma neudělám… 
A Lada mi jezdí jen proto ,že si  diagnostiku a většinu údržby a menších oprav doma udělám . (- jinak by mne náklady na provoz a údržbu vozidla přivedly mezi bezdomovce ). 
P.S. Plavče – ber to převážně nevážně – přišla na mně nějaká skepse  a  muselo to „ven“ .
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 31, 2008 19:02
				od zelvotron
				plavec píše: JInak mám stříbrnou 2111, ale nesliboval jsem Ti žádný překlad, nejspíš to byl aapetr. 

 Ten byl v Jedovnici se stříbrnou 2111,protože Zelvotron měl auto doma a Čahoun má zelenou, jinak tam byl ještě s 2112 Chester. 
 
Co nevíš to nepovíš, co?  
 
Ale já to prásknu taky, myslím že to byl aapetr (teď už mi nic z tý jeho bouraný desítky nedá 
  
  )
Jinak koukám že čiptuner ru to doporučení zčásti opálil z návodu k amk 211000, nebo obráceně, čí oba ze stejnýcho zdroje  
 
Petr: bylo by možný se taky příště zůčastnit hromadnýho měření? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 31, 2008 21:40
				od plavec
				zelvotron píše:Co nevíš to nepovíš, co? 
  
 ne nadarmo jsem držitel ocenění "Drbna roku 2008 "   
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 31, 2008 22:10
				od Petr HC
				zelvotron píše:    Petr- bylo by možný se taky příště zůčastnit hromadnýho měření ? 
Není problém ,pokud si předem zjistíte typ řídící jednotky a normu toxicity . Nenaleznete – li to jinde ,pak je to na štítku ŘJ .  Diagnostická zástrčka musí být 16 tipólová OBD 2 . (ne ruská 12 pól. ,nemám protikus)
Umím diagnostikovat :
ŘJ  Bosch   MP7.0H    norma      EURO 2       event.      EURO 3
ŘJ  Bosch   M 1.5.4    norma      EURO 2       event.     ( Ruská 83)
ŘJ  Janvar  5.1          norma      EURO 2       event.     ( Ruská 83)
Ruská 83 se týká pouze vozů dovezených ze zemí  východně od Čiernej při Čope .
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob lis 01, 2008 08:41
				od zelvotron
				Dík, naštěstí mám MP7.0 Euro 3, chudák Plavec má ruskou zásuvku, tak mě napadá jde to nějak předělat na zásuvku OBD II?
			 
			
					
				
				Napsal: sob lis 01, 2008 10:18
				od Petr HC
				Přepojení není problém ,horší bude sehnat OBD II "Mařenku" . "Jeníčky" mi vozil jeden student z Brna , od fy Buček Vranovská 14 . Lepší by bylo udělat "redukci" ,ale pak by se musel sehnat i "Jeníček" normy Russija 83.
			 
			
					
				
				Napsal: ned lis 02, 2008 07:19
				od plavec
				Petr HC píše:horší bude sehnat OBD II "Mařenku
Kdyby se desítka s tou mojí "Mařenkou" válela někde bouraná na šroťáku, tak jí beru hned.Škoda, že nikde není vidět. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned lis 02, 2008 10:20
				od zelvotron
				To by ani nemusela bejt desítka, tu zásuvku můžeš vzít z jakýhokoliv auta 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned lis 02, 2008 18:59
				od plavec
				zelvotron píše:To by ani nemusela bejt desítka, tu zásuvku můžeš vzít z jakýhokoliv auta 

 
Říkáš z jakýhokoliv? Například jaký auto by jí mohlo mít? Asi se opět vydám bádat do kovošrotu. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned lis 02, 2008 20:35
				od zelvotron
				Opravdu jakýkoliv, ale musí mít OBD II  

 , odhadem když to bude aspoň rok 2000, tak je to najisto.

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 03, 2008 17:55
				od plavec
				Petr HC píše:Přepojení není problém ,horší bude sehnat OBD II "Mařenku" . "Jeníčky" mi vozil jeden student z Brna , od fy Buček Vranovská 14 . Lepší by bylo udělat "redukci" ,ale pak by se musel sehnat i "Jeníček" normy Russija 83.
Pane kolego a ten student by teda sehnal ruského "jeníčka" ? Kdyby jo, tak pak zase jakej kabel na tu redukci opatřit?Tolikažilovej se snad ani nedělá...  
