Stránka 5 z 14
Napsal: pon dub 16, 2007 09:30
od tarquin
No , myslim, že ten plyn má vyšší provozní teplotu takže svíčky potom mají menší životnost .. ale haluz, když sme u těch svíček a Čadka, - jednu svíčku namontovanou od něj sem měl ohnutou a s poškozeným izolantem..
Napsal: pon dub 16, 2007 13:08
od utia
Je potreba v souvislosti s prestavbou na LPG menit take kompresni pomer?
Napsal: pon dub 16, 2007 13:09
od Patrac
utia píše:Trosku odbocim, ale nechci zakladat nove tema.. Je potreba v souvislosti s prestavbou na LPG menit take kompresni pomer nebo predstih u lady?? (resp. delal to tu nekdo?) LPG ma prece vic oktanu nez NAT95?
Ne
Napsal: pon dub 16, 2007 15:23
od utia
Myslel jsem, ze vyssi oktanove cislo znamena ze si take musim nastavit vetsi predstih... Kazdopadne diky za info
Napsal: pon dub 16, 2007 16:04
od narak
Podivej, LPG ma neco kolem 100 oktanu takze rozdil mezi naturalem 95 a plynem je docela nepatrny, s tim bych si hlavu nedelal.
Radsi udelej zmeny na karburatoru pro lepsi sani paliva, napr. podle
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398 nebo
http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 1&id3=1840 - mohlo mit rozhodne zajimavy ucinek, ale jeste jsem to u nikoho nevidel
Napsal: úte dub 17, 2007 05:19
od Wolf
narak píše:Podivej, LPG ma neco kolem 100 oktanu takze rozdil mezi naturalem 95 a plynem je docela nepatrny, s tim bych si hlavu nedelal...
No, pri vsi ucte, ja si myslim, ze to neni az tak zanedbatelny rozdil
. Obzvlast, kdyz vezmu na zretel, ze cele dnes dostupne rozpeti paliv pro zazehove motory je s cca 91-100 oktany. Nemam a jak doufam ani nebudu mit zkusenost s LPG, ale zkousel jsem drive natankovat Shell V-Power Racing a uz bych to neudelal. Motor sel az prilis libive mekce, coz sice lahodilo chlipnemu motoristickemu uchu, nicmene pri nemoznosti natahnout vice predstih byla doba horeni jiste delsi, nez by motor vyzadoval. W.
Napsal: úte dub 17, 2007 08:26
od Myso
wolf ale 1,7SPi by predsa mala mat na blatniku oktanovy korektor...akurat sa to musi nastavovat pomocou nejakeho compjuutru myslim...
Napsal: úte dub 17, 2007 08:34
od Wolf
To je pravda, je tam a umim ho i nastavit, ale problem je v tom, ze pro Rusy je benzin s 95 oktany vysokooktanove palivo a tak ho mam na doraze. Pokud bych tu hranici prekrocil, tak uz by RJ detekovala signal mimo rozsah a jezdil bych take se svitici kontrolkou
. W.
Napsal: úte dub 17, 2007 09:36
od Myso
aha tak to som sa v manuale nedocital
zaujimavy postreh
Napsal: úte dub 17, 2007 15:23
od utia
To asi ne, myslim ze s takovouhle upravou bych si uz na benzinu moc nezajezdil a ani netusim k cemu by to vlastne bylo dobry.
Napsal: sob dub 21, 2007 17:20
od utia
Tak jsem si dneska zasel do Nedvedic pro auto, montaz vypada docela solidne, jeste jsem nemel cas si vse podrobne prohlidnout kdyztak to nafotim a poslu na forum. Mam BRC, zatim prvni subjektivni pocit pri jizde je ze LPG je trosku slabsi (do kopce kde mi stacilo jet na ctyrku jsem radil tri), ale mozna si to jen namlouvam
Napsal: pát dub 27, 2007 22:50
od Wejra
tak po pár měsících koumání zda přestavět nebo nepřestavět na LPg...volím nepřestavět....hodně lidí servisu mi řeko že propan je sajrajt a hlevně čwský propan nění čistý,mnoho servisáků nadává na propan z důvpdu zničených karburátorů(ucpává druhou komoru) já ted měřil a 2107 1500ccm mi jezdí za 7,5/100 a¨to mám 4kvalt,uznávám že musím jezdit do 90km/hod pokud jedu okolo 120km/hod jezdím za 8/100...no je to na každém zvás ale zvažte vstupní ivestici a za jak dlouho se vám to vrátí,úspora je 0,60h/km takže když plyn tak ujet min 20 000 ročně a pak šetříte
Napsal: sob dub 28, 2007 10:15
od Pan Petr
Wejra píše:2107 1500ccm mi jezdí za 7,5/100 a¨to mám 4kvalt
No tak jestli jezdíš za 7,5 l, tak to chápu, to bych taky nepřestavoval.
Já jsem auto koupil už s LPG,protože jsem si myslel, že bude uspornější, a ono taky uspornější je, akorát je s tím zase o něco víc starostí. Jinak Já jezdím tak za 10 - 11 plynu, ale to jezdím po městě. Minulý týden jsem jel na delší trasy mimo Brno a měřená spotřeba 9,3 l LPGčka, což si myslím docela v pohodě.
Co se týče Nedvědic, tak moje dojmy jsou takové neutrální. I když asi bych je taky možná doporučil, protože systém mám na autě namontovaný právě od tam a šlape docela dobře. Jediný problém byl v tom, že když jsem do Nedvědic minulý týden přijel, tak p. Kolbábek zjistil, že nádrž právě prochází životností, tudíž mi nemohl dát takový to razitko, pak se teda veškerá věc omezila jen na to, že pošteloval ty hadice (nevim co přesně, ale myslím, že příliš složitej ukon to nebyl) a já jel zase pryč. Vlastně pro mě asi ani nic víc udělat nemohl.
Napsal: stř kvě 02, 2007 14:13
od Myso
LPG je sracka, ale ked mam jazdit za 9-11 litrov 100oktanoveho benzinu alebo za 10,5-13,5 LPGu ktory stoji 12,90Kc tak to budem musiet vydrzat.
sem-tam treba auto prehnat na benzin, aby sa precistil a premazal karbec, a netankovat plyn od kralupolu a inych podivnych firiem, moc to na ne nejazdi... za to eco autoplyn od slovnaftu je citelne lepsi.
Napsal: stř kvě 02, 2007 14:51
od Majo
vseobecne plati - cim lacnejsie LPG tym menej prejdenych km...