Stránka 5 z 11

Napsal: úte črc 20, 2010 21:23
od Marian123
ger007 píše:vacsinou je to napisane na krabici
Jenže krabica k tomu není.

Napsal: úte črc 20, 2010 21:24
od Cory
A nie je to na nom vyrazene?

Napsal: stř črc 21, 2010 16:52
od Marian123
Cory píše:A nie je to na nom vyrazene?
Mrknu na to,ale neviděl jsem tam nic. Stejně ještě nevím jestli je koupím. Přecejen to není malej peníz.

Napsal: čtv črc 22, 2010 06:19
od vik2
vice se ti vyplatej dobry gumy. T3 v rozmeru 195/80R15 napriklad. A pokud nemas navijak tak ten je take vyhodnejsí jak investice do svoru.

Napsal: čtv črc 22, 2010 16:48
od Marian123
vik2 píše:vice se ti vyplatej dobry gumy. T3 v rozmeru 195/80R15 napriklad. A pokud nemas navijak tak ten je take vyhodnejsí jak investice do svoru.
Máš asi pravdu. Každopádně to vyjde levněji a ještě to bude dobře vypadat. :)

Napsal: sob črc 24, 2010 10:50
od vik2
shrnu to malinko. mariane ty mas pneu A/T G.Y. Wrangler tusim???
takze kdyz das T3 projedes vic jak se svorama na A/T
a kdyz das navijak, tak jeste vic :-)

takze svory jsou cenove/vykon mene vyhodne

Napsal: ned črc 25, 2010 21:59
od Marian123
vik2 píše:shrnu to malinko. mariane ty mas pneu A/T G.Y. Wrangler tusim???
takze kdyz das T3 projedes vic jak se svorama na A/T
a kdyz das navijak, tak jeste vic :-)

takze svory jsou cenove/vykon mene vyhodne
Shrnul jsi to úplně přesně. Ty moje Wranglery A/T už taky nejsou nové,takže už tak nějak celkově nic moc. :D

Napsal: čtv lis 25, 2010 21:08
od Míra151
je možné že se montoval samosvor na zadní nápravu z výroby? Pokud ano , kolik má % ? Jakej bude mít asi převod?
Zjistil jsem že na své nivě z roku 99 ho mám

Napsal: čtv lis 25, 2010 21:22
od Cory
Ano, pre policajne nivy, prevod zalezi od pastorka a tanieroveho kolesa a mal by to byt nejaky "diskovy?" a mal by zaberat, ked jedno koleso stoji a druhe sa pretoci o 30°...ruku do ohna za to nedam, pisem len to co mi vravel Ukrajinec Míša.

Napsal: ned pro 19, 2010 12:32
od jiri.k
a kdepak vhodne samosvory rostou? vlete mi konci zaruka na auto, tak bych to chtel zkusit. Zatim jsem nasel jen takovy udelatko kde preskakujou zuby a pripada mi to, jako by se do auta namontovala rehtacka, moc tomu neverim. co mi kdo poradite?

Napsal: čtv pro 23, 2010 14:23
od MartasBrno
Přeskakujou zuby? To snad ne...

Napsal: čtv pro 23, 2010 18:10
od Maysner
jiri.k píše:a kdepak vhodne samosvory rostou? vlete mi konci zaruka na auto, tak bych to chtel zkusit. Zatim jsem nasel jen takovy udelatko kde preskakujou zuby a pripada mi to, jako by se do auta namontovala rehtacka, moc tomu neverim. co mi kdo poradite?
to mi delal diferak, ve kterym se mi zlamaly zuby :lol:

Napsal: čtv pro 23, 2010 19:05
od kitcarcup
Ano řechtačka je přesný výraz. Tyto jsou relativně levné. Způsobů jak škrtit diferenciál je spousta. Toto je jedno z mnoha řešení. viz:

http://vladislav09.sweb.cz/

Napsal: pát pro 24, 2010 09:30
od Majo
no ano, Aussina. Diferak uzatvoreny na 100percent stale, akurat pri jazde v zatacke "preskakuju zuby". dopredu si to ale davaju iba ty co maju predok odpojitelny, neviem o tom, ze by to mal niekto kto ma medzidif....

Napsal: stř pro 29, 2010 15:22
od vik2
Dopredu to vavaji proto, ze pri jizde po silnicich maji odpojene volnobezky a nejsou zadne problemy!!
U aut s fulltime to nesmi bejt vepredu :!:

a pouziti i vzadu dobre zvazte. protoze jedna z nevyhod stale uzavreneho zadniho difu je zataceni. Na klouzavem povrchu. tlaci to auto stale rovne.

Dalsi vec... snih, led a podobne...hned driftujes. Ne kazdej po tom touží.

Proste nic se nevyrovna mechanicje uzaverce