Stránka 5 z 10
Napsal: pon črc 09, 2007 11:59
od zelvotron
tavri píše:Někdo tu psal, jak mu uhnil...
Tak sem se po zimě kouknul prvně na ten kryt katu a vypadá to dost katastrofálně, z druhý strany je to ještě horší.
Napsal: pon črc 09, 2007 14:04
od Michal Pokorný
Tý jóó to já ho mám na 21044 všelijak otlučený leč nějakým zázrakem funkční, ale orezlý není téměř vůbec, jen ty příruby jsou chycené a šrouby téměř katastrofální. Jak to, že to u té nové řady tak rezne? A to jsem nedávno mlsně okukoval jednu 2111, no tak alespoň vím o dalším místě kam se podívat
Napsal: pon črc 09, 2007 19:16
od zelvotron
To nejde říct že by to u nový řady tolik rezlo, třeba Tavri má ten plech úplně v pohodě(předchozí stránka). Holt co kus..
Napsal: úte črc 10, 2007 08:44
od Wolf
zelvotron píše:To nejde říct že by to u nový řady tolik rezlo, třeba Tavri má ten plech úplně v pohodě(předchozí stránka). Holt co kus..
On je od pohledu na stare a nove rade uplne stejny (alespon soude z Tavriho foto) a ac dle meho vzorku se neda soudit (nebot je ulozen do pristich emisi na bezpecnem miste v garazove skrini a je tedy jako novy) myslim, ze rozdil muze byt v tom, ze starsi rocniky (muj je r.2000) maji jeste original GM v nerezu (soude podle vylisku na nem) a domnivam se, ze novejsi jsou jiz asi original Rossia v cernem plechu. W.
Napsal: stř črc 11, 2007 10:35
od tavri
Můj kat a kat zelvotrona se liší, i na našich fotkách je to vidět.
Napsal: čtv črc 12, 2007 12:20
od Wolf
Ano, je to tak, my mame to Euro 2. Ale z hlediska koroze je to asi ta lepsi varianta
. W.
Napsal: čtv črc 12, 2007 12:40
od Skalouš
Obecně je to lepší varianta, neb můžeš zahodit katalyzátor a ta jedna lambda o tom neví...
U Euro 3 je za katem druhá lambda - kontrolní a ta pokud kat nefunguje vede k rozsvícení Checku...
Napsal: čtv črc 12, 2007 12:54
od Wolf
To je pravda a je to i muj pripad (i kdyz je "zahozeny" v garazi). Jenom u Bary uz to nejde, tam uz je ta horsi varianta. W.
Napsal: čtv črc 12, 2007 15:30
od tavri
V Praze na Koněvovce měli katalyzátor Euro2 a chtěli za něj 11890 Kč. Prý ho ještě nikdy neprodali. Nedivím se. Aspoň jsem si ho prohlédl, jak má vevnitř vypadat. Střeva připomínala jakousi jemnou síťovinu.
Od Vašenkova jsem si chtěl objednat ten prostřední díl rovnou ve variantě pro ruský trh (bez katu), ale na STK pak lezou pod auto a mohli by se divit, odkud že mám emise. Objednal jsem si tedy to co tam má být.
Napsal: čtv črc 12, 2007 20:28
od zelvotron
No úplně nejhorší varianta
je ta, že okolo tý druhý lamdy máme tu trubku pěkně orezlou, takže až lamda vypadne společně s kusem trubky tak to bude na výměnu katu, jelikož ta trubka je v kuse s katem. Mimochodem počítadlo už jednou hlásilo nějakej problém s úrovní signálu z lambdy za katem, ale jen jednou, pak už se to neobjevilo tak to asi nic nebude.
tavri: kolik chce Vašenkov za ten kat?
Napsal: čtv črc 12, 2007 21:31
od Maysner
zelvotron píše:No úplně nejhorší varianta
je ta, že okolo tý druhý lamdy máme tu trubku pěkně orezlou, takže až lamda vypadne společně s kusem trubky tak to bude na výměnu katu, jelikož ta trubka je v kuse s katem. Mimochodem počítadlo už jednou hlásilo nějakej problém s úrovní signálu z lambdy za katem, ale jen jednou, pak už se to neobjevilo tak to asi nic nebude.
tavri: kolik chce Vašenkov za ten kat?
uriznout za katem trubku, vzit nakou druhou a navarit. zadna veda
Napsal: čtv črc 12, 2007 23:31
od Myso
Maysner píše:uriznout za katem trubku, vzit nakou druhou a navarit. zadna veda
myslis ze ta trubka zhrdzavela iba lokalne? akoze tam este bude k comu navarat tu novu trubku???
Napsal: pát črc 13, 2007 07:19
od zelvotron
Díky za nápady, já sem to zatim nijak zvlášť nezkoumal, takže to třeba ani zas tak špatný nebude, přišel sem na to jak sem fotil ten kat, tady je jedna fotka na který je to trochu vidět.
Napsal: pát črc 13, 2007 10:34
od tavri
zelvotron: kat jsem nepoptával, nechávám ten původní, dnes už torzo katu
Objednal jsem jen prostřední díl. Je shnilý a ucpaný.
Napsal: pát črc 13, 2007 11:33
od zelvotron
Aha no já myslel jak si psal že objednáváš to co tam má bejt že to bude i s katem