Stránka 5 z 5
Napsal: úte led 30, 2007 21:31
od Křečík Barbuška
No, jste všichni chytří jak rádia, ale nikdo z vás to nevyzkoušel. Takže zatím první pozorování po ujetí cca 300 km ryze městského provozu s krátkými cestami nezahřátým autem, cca. 10,5/100Km, což zhruba odpovídá stavu před aplikací, vliv na výkon nepozorovatelný, chod motoru stejný. Možná to funguje jen u moderních aut
.
Napsal: úte led 30, 2007 22:26
od Myso
LMAOROTF
Napsal: stř led 31, 2007 07:05
od Křečík Barbuška
Čo? Že by OT?
Napsal: stř led 31, 2007 14:58
od Myso
Myso píše:LMAOROTF
Laughing My Ass Off Rolling On The Floor
Napsal: stř led 31, 2007 15:51
od Křečík Barbuška
Přelož to i pro méně jazykově zdatné jedince a okamžitě si ulož bludišťáka.
Napsal: stř led 31, 2007 16:06
od JmJ
Koko Loko píše:Přelož to i pro méně jazykově zdatné jedince a okamžitě si ulož bludišťáka.
smeje se ti prdeli a jeste se u toho vali ozralej po podlaze (volny preklad
)
Napsal: stř led 31, 2007 16:44
od Tommel
JmJ píše:Koko Loko píše:Přelož to i pro méně jazykově zdatné jedince a okamžitě si ulož bludišťáka.
smeje se ti prdeli a jeste se u toho vali ozralej po podlaze (volny preklad
)
Teď se po podlaze valim já
Napsal: stř led 31, 2007 17:06
od Drobek81
Koko Loko píše:Takže zatím první pozorování po ujetí cca 300 km ryze městského provozu s krátkými cestami nezahřátým autem, cca. 10,5/100Km, což zhruba odpovídá stavu před aplikací, vliv na výkon nepozorovatelný, chod motoru stejný
překvapuješ...myslím že Tvůj záměr pořídit LPG bude vhodnější
Napsal: stř led 31, 2007 18:51
od Křečík Barbuška
Drobek81 píše:překvapuješ...myslím že Tvůj záměr pořídit LPG bude vhodnější
Ano k plynu jsem dříve zachovával neutrální postoj, který se nyní mění v jeho prospěch.