Stránka 5 z 10
Napsal: ned pro 31, 2006 09:55
od Skalouš
K těm krytů na sucháč: Má to i moje 2111. Hlavní nevýhoda je, že jsou ty kontakty u světel pouze za tím hadrem a bez pevného krytu. Když dám do kufru plastovou skládací přepravku s nákupem a nechám jí tam "běhat", tak mi poměrně často narazí právě do těch kontaktů a způsobí odpojení světla. A to je ihned doprovázeno protivným zvukem "počítače" a rozsvícením přeškrnuté žárovky.....
Napsal: ned pro 31, 2006 13:27
od tavri
Nedávno mi při odbočování blikala pravá zadní mlhovka. Poznal jsem to podle její kontrolky. Říkám si, co to je za blbost? Stačilo zastavit, otevřít kufr, bouchnout rukou na suchý zip, zavřít, nasednout a pokračovat v jízdě.
Napsal: ned pro 31, 2006 16:43
od tonda
Podle testu vypadá ve své třídě dobře tato kalina, cena je také přiměřená. Ovšem nikdo nenapsal jakou formou probíhá komunikace uvnitř karoserie, jestli je auto vybaveno sběrnicí /data-busy/ a povely od řidiče a signály od snímačů probíhají po ní, anebo klasickým způsobem zapínáním plus nebo mínus bez odezvy. Podle vyobrazené pojistkové skříňky to vypadá na klasický sepárátní způsob ovládání, nad pojistkami jsou osázené spínací relé a přerušovač. Jestli by to bylo takhle, byl by to pro majitele plus, protože v jednoduchosti je krása, snadno a hlavně levně se spraví , když něco nejde. Jak je to prosím teda u této kaliny ?
Napsal: stř led 03, 2007 20:55
od Flipper Tom
udělal jsem nový webovky, zatím tam toho moc neni, ale snad se to zlepší
www.kalina.wz.cz
Napsal: čtv led 04, 2007 06:27
od Erik
Ahoj Tome, moc pěkný stránky. S chutí jsem si přečetl znovu Tvůj test. Moc pěkný čtení. Díky.
Napsal: čtv led 04, 2007 11:50
od Flipper Tom
[shadow=red]Rychle a zběsile s kalinou 2. ![/shadow]
chystám další test který by měl být vyloženě filmový - tedy jezdit, dát jí kouř, filmovat, postovat na web.
těšte se !
Napsal: čtv led 04, 2007 12:02
od dan
Flipper: Ono by to chtelo udelat nejaky opravdu objektivni test, s merenimi brzdne drahy, zrychleni, spotreby, nejaky dukaz, ze jizdni a jine vlastnosti nejsou zle. Chce to 14 dni premyslet a pak teprve vyjet, vse pripravit! To by pak bylo
Napsal: čtv led 04, 2007 12:49
od JmJ
dan píše:Flipper: Ono by to chtelo udelat nejaky opravdu objektivni test, s merenimi brzdne drahy, zrychleni, spotreby, nejaky dukaz, ze jizdni a jine vlastnosti nejsou zle. Chce to 14 dni premyslet a pak teprve vyjet, vse pripravit! To by pak bylo
ano, az se v tom Flipper zabije, tak se ukaze, co je to za kram
Napsal: čtv led 04, 2007 16:26
od danielTIR
Jen aby byl objektivní
a neudělal rovnou závěr že kalina je nej
Ideální je test v průběhu s jiným autem.Třeba fábii.Brzdné dráhy při stejné rychlosti, ale i potřebné síly vynaložené při brždění , vyhýbací manévry a chování auta při nich.Slalom.Test spotřeby atd....
Napsal: čtv led 04, 2007 17:04
od Flipper Tom
dan: to nehrozí, protože NEJ je samozřejmě samara
zatímse ještě neví kdy, kde a jakým rozsahu ten test proběhne, pochopitelně pokud někdo bude mít zájem se přidat a pomoct, bude jedině dobře
Napsal: pon úno 05, 2007 11:05
od Jura Baran
Napsal: pon úno 05, 2007 13:56
od danielTIR
Myslím že tento test vychází poměrně objektivně.Vyzdvihli zde klady LADY a vyjmenovali nedostatky s kterýma nezbývá než souhlasit. Nicméně LOGAN combi je silné kafe pro všechny značky a pro ladu může být smrtící. Tím neříkám že logan combi je pěkný, to ani náhodou, ale jak bylo řečeno v sobotu v autosalonu na primě - jen málo lidí se pozastavuje nad nepěkností loganu - viz. jeho prodejnost
Napsal: pon úno 05, 2007 14:26
od Skalouš
DanielTiR: Něco podobnýho jsem chtěl napsat, ale říkal jsem si, že tohle je Ladafórum.
Beze zbytku souhlasím. Za 300000kč jsem koupil 2111 v roce 2002. A Logan má o dvě polomísta víc a je za stejný peníze, takže kdybych neznal ojetej Skálobus a chtěl zase nový auto, jdu do Logana....
Napsal: pon úno 05, 2007 15:44
od Felotron
Napsal: pon úno 05, 2007 16:18
od JmJ
nic proti, ale ten odkaz je o 4 prispevky vys