Stránka 5 z 5

Napsal: stř říj 24, 2007 15:46
od Saša
Nemo píše:řešil jsem to změnou váhových poměrů na páce, která ovládá membránu
Trošku jinak - Membrána ovládá páku !.

Napsal: stř říj 24, 2007 16:03
od Nemo
No jo, no jo, ale právě při tom prudkém brždění ovládá spíš páka membránu a to dost nevybíravě. :lol:

Napsal: sob lis 10, 2007 18:31
od utia
Asi jsem vcera natankoval u spatne "benzinky" (jak se to u plynu sakra jmenuje?), auto na LPG malo tahne a obcas do kopce skube... A to jsem byl pred dvema tydny v servisu na serizeni! Ted jsem cetl clanek http://www.lpg.cz/archiv_a/kvalitaplynu.php . Zajimalo by me jake mate zkusenosti s plynem v zime vy, jaky je rozdil od letniho (myslim cistotou, vykonem) a na co si dat pozor. Popr. kde tankovat a kde ne... Plyn mam od jara, takze takova zmena chovani auta na plnou nadrz me zaskocila... :shock:

Napsal: sob lis 10, 2007 18:56
od Nemo
Kdes tankoval?
Já určitě už nikdy nebudu brát v Motole pod mostem!

Napsal: sob lis 10, 2007 19:27
od utia
v nejake vesnic nad Hostivicema, jmeno se nepamatuju :evil: Je nejaky rozdil mezi vykonem mezi letni a zimni smesi plynu? Zatim jsem se pripravil jen tak ze jsem vymenil vzduchovy filtr a svicky...

Napsal: sob lis 10, 2007 19:52
od Nemo
Rozdíl ve výkonu.....No asi takhle: V létě může směs PB obsahovat větší množství butanu, který má vyšší teplotu varu, než propan. V zimě by měl být na pumpě v podstatě čistý propan.
Problém je, že na některých pumpách si nechávají směs PB pajcovat nějakými odpadními plyny, které stojí pár halířů, ale jako palivo jsou nepoužitelné.
Ovšem na zvýšení výdělku majitele pumpy jsou výborné.

Napsal: pát lis 16, 2007 20:28
od Křečík Barbuška
Tak nevím v Brně beru nejčastěji u Hunsgasu nebo na Shellce (Vitogaz) na oba to jede zhruba stejně. Minulý týden jsem bral plyn u EuroOil v Jihlavě a auto jelo o poznání lépe než na "brněnský" plyn. Po bližším ohledání účtenky jsem zjistil, že plyn byl od Vitogazu, takže kde je ten rozdíl, když je dodavatel plynu stejný? V nadmořské výšce?