Stránka 5 z 43

Napsal: pon črc 24, 2006 05:25
od Ivo
Tak z toho bych měl taky strach.Auto postavím co nejvíc rovně a co vyteče, to vyteče. Zbytek neřeším.

Napsal: úte črc 25, 2006 08:28
od Teepee
Pool píše:Po vypuštění oleje nastartuj a nech to chvíli běžet na neutral, ještě něco poteče...
Startovat NE, to bych se bál. Ale co se nebojím je vyndat kabel cívka rozdělovač a párkrát nechat statér otočit motorem. Docela dost oleje je v kanálu k filtru.
Ovšem u pravidelně měněného oleje, kdy se dává identický olej jako byl v motoru před výměnou, je to myslím zbytečné ždímat.
A i jinak, se nic nestane, zase tak velké množství ho tam nezůstává.

Napsal: úte črc 25, 2006 08:54
od Majo
ked uz mate tak zasraty motor, ze chcete z neho dostat von kazdu jednu kvapku, napr. po kupi od predchadzajuceho majitel, tak radsej stary olej vypustite normalne, so ziadnymi specialnymi vylepseniami, nechajte ho poriadne vykvapkat kludne aj 1/2 hodinky, nalejte olej nizsej kvality (co ja viem API SC), polietajte na tom 500km a olej znova vypustite. Nalejte olej o triedu az dve vyssi(SE napr.), zas pobehajte nejakych 2000km, znovu vymena. Zas olej vyssej triedy(SG napr.), 3-4000km, potom ho vypustite a znovu nalejte tyk isty a mozte normalne dalej jazdit s vycistenym motorom, pripadne mozte prejst este do vyssich tried, no treba ratat s rozpustanim dalsich usadenin a dalsou skorsou vymenou. Dufam, ze nemusim hovorit, ze pri kazdej vymene oleja je nutne vymenit olejovy filter. Stoji to sice par penazi, ale vysledok stoji za to.

No a ak mate olej, ktory ste tam liali sami a viete aky to bol, ze to nebol uplny smejd, tak z neho kazdu kvapku dostat von nemusite.

Napsal: čtv srp 17, 2006 11:26
od utia
Pred dvema mesici jsem menil olej v prevodovce, ted jsem si vsiml ze pod autem zustavaji malinkate "louzicky" asi to uplne netesni mate zkusenosti cim to muze byt? Povoloval jsem jen ten vypustni sroub a nad nim kudy se naleva novy olej, oba jsem poradne utahl az jsem se bal ze je zlomim... :cry:

Napsal: čtv srp 17, 2006 11:37
od Malda
utia píše:Pred dvema mesici jsem menil olej v prevodovce, ted jsem si vsiml ze pod autem zustavaji malinkate "louzicky" asi to uplne netesni mate zkusenosti cim to muze byt? Povoloval jsem jen ten vypustni sroub a nad nim kudy se naleva novy olej, oba jsem poradne utahl az jsem se bal ze je zlomim... :cry:
O to ti to tece tim sroubem? Nam treba sakne spodni viko, takze budem taky pretesnovat ... :roll:

Napsal: čtv srp 17, 2006 11:39
od Dawid
utia píše:Pred dvema mesici jsem menil olej v prevodovce, ted jsem si vsiml ze pod autem zustavaji malinkate "louzicky" asi to uplne netesni mate zkusenosti cim to muze byt? Povoloval jsem jen ten vypustni sroub a nad nim kudy se naleva novy olej, oba jsem poradne utahl az jsem se bal ze je zlomim... :cry:
ocisti, vypucuj, utri a uvidis, kudy potece...

Napsal: čtv srp 17, 2006 11:40
od Teepee
V takovém případě se pořádně podívej, odkud to teče. Pak uvidíme.

Napsal: čtv srp 17, 2006 12:54
od utia
predpokladam ze to tece sroubem, i kdyz je mam oba pevne utazeny.. nic jsem tam jinyho nerozebiral a predtim to 100%neteklo! zkusim to vycistit a zjistit presnou pricinou, ale bude to problem-kdyby to teklo proudem tak je to hned, ale takhle mi za den vytece par kapek to se spatne zjistuje :cry: Jeden sroub jsem musel koupit jako nahradni stary byl ozvejkany ze by ten mel vuli.. no nevim, napadlo me jeste treba zavity promazat vazelinou i kdyz to asi nepomuze.

Napsal: čtv srp 17, 2006 13:27
od Richard Novotný
Dej si pod auto arch papíru,líp zjistíš odkud to kape.Do závitu by bylo možno natočit teflonovou pásku co používají instalatéři nebo silikonový těsnící tmel na motory.Povolit to jde bez problémů.

Napsal: čtv srp 17, 2006 21:39
od Dawid
bud jsi nemel cisty zavit, coz mi neprijde pravdepodobne, nebo ti to zacalo tect tesnenim po vymene oleje - ridsi olej, odplaveni kalu...

Napsal: čtv srp 16, 2007 21:24
od Laďuša
Osvěžuju téma...

Či je tento olej použitelný? http://www.demon-kolin.cz/view.php?naze ... 2007020001

Napsal: čtv srp 16, 2007 21:40
od Křečík Barbuška
Použitelný je, koneckonců kdysi to byl Top 1, nicméně seženeš i rozumně kvalitnější a levnější, porozhlédni se po netu jestli někde u vás neprodávaj nalévané oleje, jinak od někoho jsem slyšel, že od Hekry se dají koupit solidní 15W40 za dobrou cenu prý v Penny Marketu :lol: .

Asi toto, Hekra Dynamic SAE 15W-40 API SJ/CF http://www.hekra.cz/index.php?lang=cz&m ... dukt=31112

V Ekolube u nás v Brně nalévaný za 62 Kč litr, momentálně na něj jezdím http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=932 .

Napsal: čtv srp 16, 2007 21:46
od Křečík Barbuška
Pokud ovšem nevíš co jsi měl za humus v motoru a je-li to moc zaneřáděné, tak použij ten slabší Mogul jako proplach na pár tis. Km a pak šupni lepší dle API, ale ten Mogul výše zmíněný je tak asi o 100Kč předražen.

Napsal: čtv srp 16, 2007 21:50
od Laďuša
Koko Loko píše:Pokud ovšem nevíš co jsi měl za humus v motoru a je-li to moc zaneřáděné, tak použij ten slabší Mogul jako proplach na pár tis. Km a pak šupni lepší dle API, ale ten Mogul výše zmíněný je tak asi o 100Kč předražen.
Mno byl tam M8AD, tím slabším mogulem myslíš ten super stabil, jo??

Napsal: čtv srp 16, 2007 21:54
od tonmi
Já osobně používám olej M3ASD TURBO.