Stránka 5 z 15
Napsal: sob kvě 28, 2005 22:04
od expa
ak to nahodou niekoho zaujima ... doplnim foto zmeny predku aspon co sa vizualizacie tyka a na prvy pohlad pruzin musi byt jasne "wo co go"
Napsal: sob kvě 28, 2005 22:07
od expa
a takto ked bola jedna vymenena bez zrezania.
Napsal: sob kvě 28, 2005 22:17
od expa
Nerezal by som, ale profesionalne nahriatie a stlacenie neni mozne .. niet miesta.
Napsal: úte kvě 31, 2005 09:38
od Hertzberger
Expo myslíš, že budou dobré i dozadu? Na kolik tě vyšly ty péra? A neví někdo o nějakém vrakáči okolo Ostravy, kde by se daly sehnat? Dík
Napsal: úte kvě 31, 2005 14:23
od čmelák
Napsal: úte kvě 31, 2005 18:51
od Hertzberger
Už asi není ani moc mototechen, kde to prodávají, co?
Napsal: úte kvě 31, 2005 20:17
od Jiri
no jo je to hezky:-))) my co mame destikovou radu tas si spis nechavame zvednout zadek o nejakych 3-5cm, aby kdyz se to nalozi tak aby ho to necouralo po zemi:-)))
Napsal: úte kvě 31, 2005 20:32
od Hertzberger
Jiri píše:no jo je to hezky:-))) my co mame destikovou radu tas si spis nechavame zvednout zadek o nejakych 3-5cm, aby kdyz se to nalozi tak aby ho to necouralo po zemi:-)))
Ja chci tvrdší předek a zadek chci samozřejmě taky zvednout a ztvrdit. To auto pak dostane uplne jiny dojem vzhledový a taky i lepší jízdní vlastnosti, jak doufám podle expy. Desítkovou řadou myslíš co?
Napsal: stř čer 01, 2005 06:31
od Patrac
Zedl jsem si zadní část pomocí pružin z Combi a řeknu vám už jsem se nemohl dočkat až to uřežu. Dost se to naklánělo v zatáčkách a mělo to tendenci ustřelovat. Už je závi a půl pryč a je to znatelně podotýkám znatelně
lepší.
Napsal: stř čer 01, 2005 12:16
od admin
ja som si dal kombalove pruziny a nove tlmice vsetky 4, prvych par tisic km to bolo perfektne, teraz uz su tie tlmice fpiciii ako vsetko nove co kupim.takze vymyslam nahradu, bud repas alebo nieco plynokvapalinove alebo nieco zahranicne...
ja tvrdim ze pruziny same o sobe toho moc nespravia, treba tvrdsie tlmice k tomu, potom to ma ten spravny efekt...
Napsal: stř čer 01, 2005 16:11
od expa
admin teraz si sa tazko sekol!
Pruziny ti spravia HODNE vela ... ide o ich tvrdost, co ti sposobi mensie naklananie auto na stranu .. rychlejsie vystrelenie pruziny na vozovku v hrboloch, roletach a proste nerovnostiach a poviem, ze seriove tlmice krasne zvladaju TLMIT ... nie ani nic ine nerobia .. takze bacha na dojmy a pojmy ... skoda ze nemam na porovnanie videa z mojich jazd na sotoline, to by ste mali velmi dobry dokaz ake hrozne to bolo na serii a ake krasne je to s tymito prednymi pruzinami
A potesim vas aj s tlmicmi .. prave riesim Bilstein klasicke seriove plynokapalinove za bezkonkurencne nakupne ceny .. ked ich budem vediet a odskusam to na aute .. rad potom pomozem tym co ten podvozok aj vedia vyuzit a fakt im uz z fyzickej stranky auto ulieta.
Napsal: stř čer 01, 2005 16:40
od Hertzberger
Mám podobný názor a podle teorie ti dávám za pravdu. Na živo to ještě nemám vyzkoušené, ale na předek tu volhu rozhodně chci. Co by jsi mi doporučil do zadu? Jinak co se týká tlumičů, mám všechny čtyři nové, jsou to klasické Delphi(asi 350Kč za jeden) a jsem s nimi fakt spokojen. Po jejich nasazení jsem hned poznal rozdíl. V dírách to o poznání méně tříská a jízda je o dost příjemnější. Jen je třeba ještě se zbavit té měkkosti podvozku. Dík za radu.
Napsal: stř čer 01, 2005 21:15
od Majo
jak ja nemam rad, to vase neustale zrezavanie roznych pruzin
grr
Napsal: čtv čer 02, 2005 06:10
od čmelák
ty co furt riesis o tom zrezavani_? kua saq ked treba tak ufiknem a hotovo
.
Napsal: čtv čer 02, 2005 07:57
od Hanz
S tim zdvihanim zadku moc neblbnete, stejne to pak zase budete snizovat, protoze zadny lepsi jizdni vlastnosti se vubec nedostavi, ten zadek, i kdyz bude tvrdsi, tak bude strasne ulitavat....
Dooporucuji pruziny z kombika nove a ty uriznout min. o jeden zavit...
Jinak ja mam vpredu z M-B a vzadu Opel a tlumice zavodni Skoda...to je pak tvrdost panove...
a snizeni -70/-30