Tak v autě se vezlo či jej řídilo více(řekl bych snad až hodně) přes 20lidí. Na tom slabém motoru se tak nějak shodli všichni alespoň +20% výkonu by tomu zaručeně prospělo. Ono také "buchar" 1.7 (8V) není žádný vysokoobrátkový motor, takže není divu že režim "bručení" někde mezi 3200 -3500ot/min je pro něj ideální. Co pro něj ovšem
není ideální je hmotnost Travela Tudíž se "přidušenému" výsledku v kombinaci s "pravěkým" motorem 1.7 asi nejde nijak velice divit. Travel zde jasně ukázal, kde má tento motor sériové produkce limit. JmJ by jej rád točil jako kdyby to byl 16V a očekával pružnost 2.0 + To ale archaická 1.7 nedokáže, i kdyby se na hlavu stavěla
![Rolling eyes :rolleyes:](./images/smilies/icon_eyes.gif)
Ono ne nadarmo se v RU montovaly motorizace 1.8 a 2.0 od GM
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Stejně tak i teď si v AvtoVazu pohrávají v případě Nivy s myšlenkou motoru 1.8 16V z Vesty. Prostě jak jsem psal výše, Travel je pro pohodáře co ví, že spěchat pro ně nemá cenu
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
....v opačném případě se bude člověk nejspíš dost trápit, poněvadž "buchar" 1.7 asi sotva překecá k vyššímu výkonu
Co se týče zápachu interiéru, tak osobně jsem jej nijak výrazně nezaznamenal a ani nikdo ostatní to nijak nekomentoval z čehož bych objektivně usuzoval, že to nebylo asi zas tak zlé. Co se týče cestujících na zadních sedadlech, tak důležitou roli zde hraje výška pasažérů. Pokud sedí v předu člověk s výškou 176cm(např.já), tak i na zadních sedadlech je místa poměrně dost, ale žádná tíseň. Dokonce za mnou seděl člověk se 185cm. Na kratší cestu prý by nebyl problém, ale 300km v kuse by se prý asi obával
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Na nohy měl místa dost, ale nad hlavou ho už moc nezbývalo (2-3cm)
Co se týče displeje, tak je mně docela jasný, že IT odborník na něj bude mít poněkud jiný názor než třeba lajk, běžný uživatel jako já. Za mně - displej dostatečně velký, přehledný, reaguje vesměs vždy bezproblémově na dotyk, rádio o.k, Navigace taková jednoduchá, ale byla v češtině a jet se podle ní dá. Telefon, spárování bez problémů, ale listování v seznamu/kontaktech obtížné
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Hledalo se v tom dost blbě, buďto to nereagovalo a nebo zase citelně přehnaně a to vyhledání správného kontaktu značně komplikovalo a vyčerpávalo
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Samotné volání bylo bezproblémové a šlo dobře slyšet. Ještě jsem zapoměl zmínit docela sympatickou vychytávku a to ostřikovač couvací kamery. Další asi nejspíš nepraktickou věcí bude jinak praktický a líbivý obal kola rezervy na 5tých dveřích. Při dešti či umývání auta nejspíš do kola rezervy a obalu se bude dostávat voda popř. i jiné nečistoty z cest a nikde na spodku obalu jsem nenašel žádný odtokový otvor
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Takže rezerva bude nucena se "koupat" ve znečištěné vodě a ocelový ráfek tak korodovat
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ale samozdřejmě mě opravte pokud se pletu
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Stejně tak není praktická černá barva, ale to je asi nejspíš o každého vkusu
V příloze si nemůžu nedovolit zobrazit noční svícení zadních LED světel
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)