Niva Tajga
Moderátor: Moderátoři
Re: Niva Tajga
vo vsetkych autach som mal aj subezne v autach s nivou mam parkovacie senzory a je to halucinacia ale proste cakam ze aj niva zacne pipat aj ked tam ziadne nie su. a dal by som ich na vypinac aby po terene sa dali vypnut. na klasiku je to trochu problem ale na Urbana do tych plastov by isli osadit ako od vyroby.
Re: Niva Tajga
Nechci od toho nikoho odrazovat, ale muj nazor je ze je to vicemene zbytecnost. Zadni parkovaci senzory mam ve vyse zminenem Renaultu Megane. Nijak jsem po nich netouzil, byla to skladovka, senzory byly v cene. Pri cca triceti centimetrech od prekazky uz to rve naplno, takze kdyz couvam podel baraku rve to celou dobu, protoze mam uzky vjezd. Pri couvani do vyssi travy to rve taky, tak ze musim vylezt, jetli je to jen trava nebo tam neco opravdu je, tak jako tak. Dokonce mi parkovaci senzory zpusobily skodu , respektive zvyk na ne spolehat. Manzelka couvala s S-crossem a najednou rana, narazila do sloupku, zadni naraznik na vymenu. Rikala, ze o tom sloupku vedela, jen cekala az to zacne pipat. Muj S-cross zadne senzory nema, ma jen couvaci kameru, kterou povazuji za pouzitelnejsi reseni. Zvlaste u Dustera ty 4 kamery se mi libily. Nemam asistenty moc rad, delaji z ridice vetsiho blbce. Je pravda, ze u modernich aut je vetsinou dozadu videt kulove, ale u Nivy mi prijde vyhled z auta exelentni. Jen ta prtava zrcatka, ktera mam, jsou hrozna, ale tenhle problem uz ma Tajgova Niva vyresen.
Re: Niva Tajga
na urbane spetne zrcatka su uz vynikajuce nemam k nim najmensiu vyhradu, dokonca su vacsie ako niektore moderne auta a vidiet v nich vsetko co treba. aj cuvacia kamera sa da objednat z ciny za par drobnych ale tam skor vidim problem ze bude stale zablatena
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Niva Tajga
Tak jí umístit za stíranou část zadních dveří a nebude zablácená... Ovšem to vyžaduje funkční stěrač
Jinak čím méně drátků tím v terénu lépe... Moje zkušenost... Už vymýšlím i náhradu za elektrický stop ventil na přívod paliva... On stojí asi 800kč a když se rozbije auto běží stále i po vypnutí klíčku...
Ať žije vymírající mechanika!!!
Jinak čím méně drátků tím v terénu lépe... Moje zkušenost... Už vymýšlím i náhradu za elektrický stop ventil na přívod paliva... On stojí asi 800kč a když se rozbije auto běží stále i po vypnutí klíčku...
Ať žije vymírající mechanika!!!
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- nespor.jenda
- Příspěvky: 275
- Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
- Bydliště: Třebívlice
Re: Niva Tajga
How dare you?!Ondra1,7mpi píše:...přívod paliva...
...mechanika!!!
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Niva Tajga
Kombinačky na hadici mi přijdou moc brutální, ventil jako na motorce na benzín je mnohem humánnější a jistě zastaví i naftu...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Niva Tajga
Jestli jsem to správně pochopil tak máš v motoru 5W40 a doléváš to 10W40?Jestli to takhle děláš tak je to hloupost,potože míchání viskozit oleje se nedoporučuje a už vůbec ne 5W40 s 10W40 jelikož mají odlišné složení.Já mám Euro5 a od začátku jezdím na 10W40 a mám najeto 76000km a nedolévám ani kapku a na měrce hladina neubyde.tajga píše:Teepee píše:Na spotřebu oleje by možná mohla hrát roli ta řidší 5W-40tka co používáš. Kolik už máš najeto?
Určitě máš k autu návod k obsluze, co je v něm uvedené? V tom na mojí (modelový rok 2009) je uvedeno jen 10W-40.
najeto 10.000km. Bolo mi to divne preco tam dali 5W-40, ale nekecal som im do toho, je to garancny servis tak som to nechal na nich. Dali tam hentaky a mal som dojem ze sa v tom vyznaju . Teraz dolievam s 10W-40 ako mi tu na fore poradili ze nie je to problem pokial je olej z rovnakeho zlozenia. Je mozne ze to robi redsi olej a je mozne ze motor je do tych 10tkm este v zabehu ? Dolievam tak po 2 deci ked klesne na spodnu rysku aby zbytocne nebolo vela. Dal som este taku nadobku ktora primazava ventily k LPG a nalievam tam toto. Pre zigulacky motor to asi netreba ale myslim ze mu to robi dobre To bere malicko jeden liter na 10.000km Asi sa karbony ozaj rozpustaju lebo teraz sa farbi olej trochu do tmava a predtym aj na starej nive bol cistucky od vymeny po vymenu. Auto ide ako svycarske hodinky, aj motor podla zvuku nema chybu. Tych par tuningovych uprav co som urobil, primaz, sviecky, ziarovky, kabinovy filter stalo spolu 200E a auto sa hodne vylepsilo. Este rozmyslam dat parkovacie senzory dopredu a dozadu, je to cca 40E z ciny , ale ta montaz ma zatial odradza, kablovacky po celom aute.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Niva Tajga
Na to bacha jednou jsem zrušil motor tím že jsem doléval co bylo 10w, 15w... a jednoho dne ztráta výkonu a tlaky fuč... Ale to byl Fiat 1,2. To míchání myslím ucpalo filtr...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Niva Tajga
som sa pytal tu na fore ze ked mam v motore 5W-40 dolievat s 10W-40 a odbornici napisali ze mozem. olej ma inak rovnake zlozenie je to ta ista znacka aj krabica len parameter iny.
Re: Niva Tajga
Ty oleje nemůžou mít stejné složení,protože mícháš syntetiku s polosyntetikou.Je to jako když budeš míchat slivovici s bílím vínem,napohled skoro stejný,ale přitom úplně jiný.
Re: Niva Tajga
nebude to tym, ze ti dali riedsi olej?tajga píše:update: najazdenych 500km po vymene olejov je to neskutocny rozdiel oproti zabehovym original co tam boli. auto ide o 30 % lahsie, tiez ked vyhodim rychlost na miestach kde predtym som to robil tak auto sa dogula ovela dalej a nestraca az tak rychlost. pozeral som servisku su tam oleje MOTUL a TOTAL .
Niva 1.6 karb + Niva 21213 1.7 SPI,JEEP Cherokee, Subaru Forester, Skoda Superb, Skoda octavia, Skoda 120
Re: Niva Tajga
nebudem zakladat samostatnu temu ale na aute vnutorne osvetlenie na stlpikoch pri dverach sa neda vypnut. napr v lese otvorim dvere a zazne cely interier. v jednej polohe svieti stale, v druhej polohe svieti pri otvoreni dveri. tretia poloha - vypnutie tam nie je. ako to vyriesit aby to pri otvarani dveri svietilo iba ked chcem, pridavnym vypinacom ? alebo odpojit to stale svietenie vytiahnutim kablu. neviem to ani rozobrat ci tam treba cely stlpik calunenie demontovat alebo niekde pri poistkach odpojit kabel. asi tam bude len jeden vodic na napajanie tak od poistiek to nepojde rozpojit.
Re: Niva Tajga
Sel by na to pres spinac u pantu dveri. Taky se na to mozna kouknu. Prozatim jsem dal ledky do toho osvetleni ve sloupcich.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Niva Tajga
Když dáš ten kolébkový přepínač doprostřed, tak to svítit nebude Nemá aretovanou polohu, ale jde to.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012