čepy
Moderátor: Moderátoři
Jak to ctu , mam dojem ze vsechny tyhle nahradni dily jsou dost pochybny kvality.
NA sve 2111 budu mit 100000km a kupodivu cepy jsou origunalni a krome utazeni sroubovych spoju na co zapomeli pri vyrobe, vymeny tlumicu a obcasne srovnani geometrie (cca 3x) predni naprava zadnou udrzbu nepotrebovala. Cepy jsou zatim ok. Predstava ze kazde 2 nebo mesice menim cepy je docela tezko zkousnutelna:-)
S autem nejezdim v terenu ale diram se moc nevyhybam...
NA sve 2111 budu mit 100000km a kupodivu cepy jsou origunalni a krome utazeni sroubovych spoju na co zapomeli pri vyrobe, vymeny tlumicu a obcasne srovnani geometrie (cca 3x) predni naprava zadnou udrzbu nepotrebovala. Cepy jsou zatim ok. Predstava ze kazde 2 nebo mesice menim cepy je docela tezko zkousnutelna:-)
S autem nejezdim v terenu ale diram se moc nevyhybam...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ono to bude asi tím, že na new řadě je pravděpodobně odlišná konstrukce oproti staré řadě a komponenty jsou adekvátní kvality. Nicméněž čepy vyrobené v prvovýrobě z doby kdy na Kremlu vlála rudá vlajka byly kvalitní oproti teď vyrobeným kdejakým výrobcem železných věcí. Je to prostě tím, že výroba dílů na naše archaismy je pro seriózního výrobce neatraktivní.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
tak dnes sem byl u nás v krámu.. kouknout na čepy.. no maj dvoje: ruský za 185, a italský za 235 (u těch je všechno mátka, šrouby).. přikládám fotky (né příliž zdařilé), ale snad z toho něco vykoukáte.. zajímali by mě názory na ně.. potom musím dodat že ten italskej vypadal úplně luxusně (boužel sem ho nemohl blejskonout samostatně) jakože fakt něco vydrží..
Little Red Riding Hood píše:tak dnes sem byl u nás v krámu.. kouknout na čepy.. no maj dvoje: ruský za 185, a italský za 235 (u těch je všechno mátka, šrouby).. přikládám fotky (né příliž zdařilé), ale snad z toho něco vykoukáte.. zajímali by mě názory na ně.. potom musím dodat že ten italskej vypadal úplně luxusně (boužel sem ho nemohl blejskonout samostatně) jakože fakt něco vydrží..
Myslis v kramu u Dosedela na Pavlovicke? Ten miva dobre veci,vedet ze tam ma toty ruske tak du pro ne,misto toho mam na aute nejaky noname fenox Predtim sem mel prave tyto ruske s tou maznici a vypadaly ze tam jsou uz hodne dlouho.Italske nebrat,taky jsem si myslel ze cokoli co neni ruske bude kvalitnejsi,ale itala mam na cepu rizeni a po ctyrech letech je popraskana prachovka a ma vule.....takze de hned pryc.
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
2103 model 77 Bila pani
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
No s tema ruskyma moc dobry zkusenosti nemam. Po 15 tis. zacali bouchat. Ale mozna to nebyly zrovna tyhle. Ted mam taky Fenox. Vypadaji dobre, tak jsem si rekl, ze je zkusim. Pokud vim, par lidi je tady ma. Vsichni ale jenom kratce, takze se zatim nevi, co vydrzi. Jinak Fenox ma docela pekny stranky. http://www.fenox.com/ We do not copy, we upgrade! To se mi libi.zigulman píše:vedet ze tam ma toty ruske tak du pro ne,misto toho mam na aute nejaky noname fenox
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
- Bydliště: Mirošov
- Kontaktovat uživatele:
Zkoušel jsem starší horní čep navrtat a dát na něj mazničku,protože jak jsem psal výše odešly mě pouze horní a asi kvůli tomu,že z nich stekla vazelína a nasucho se vydřely.
Bohužel(možná už to někdo zkoušel a já to jen nevyhledal),je tam málo "masa" a jednak závit nejde dobře vyříznout,ale i tak se mi podařilo mazničku chytit,ale horší je,že vazelína se tlačí mezi pouzdrem čepu a tou hmotou ve které se pohybuje hlavice.Takže nic.
Ještě mě napadlo injekční stříkačkou natlačit vazelínu do prachovky.Napíchnout jí v místě kde není moc namáhaná(jehla ale moc velký otvor neudělá) a natlačit jí tam tolik,aby spodek hlavice byl namazaný a pohybem při jízdě by se snad mohl čep promazat.
Máte s tím někdo zkušenosti???Co vy na to???
Bohužel(možná už to někdo zkoušel a já to jen nevyhledal),je tam málo "masa" a jednak závit nejde dobře vyříznout,ale i tak se mi podařilo mazničku chytit,ale horší je,že vazelína se tlačí mezi pouzdrem čepu a tou hmotou ve které se pohybuje hlavice.Takže nic.
Ještě mě napadlo injekční stříkačkou natlačit vazelínu do prachovky.Napíchnout jí v místě kde není moc namáhaná(jehla ale moc velký otvor neudělá) a natlačit jí tam tolik,aby spodek hlavice byl namazaný a pohybem při jízdě by se snad mohl čep promazat.
Máte s tím někdo zkušenosti???Co vy na to???
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Já dávám pod prachovky před montáží grafitovou vazelínu v množství takovém, aby se to moc nenafouklo a zároveň tam byla jen vazelína bez vzduchu. Mám to tak něco přes rok a čepy jsou v pohodě, respektive prachovky nejsou popraskané což je povzbudivé, protože prachovky nasucho odcházely téměř ihned, čepy jsou bez vůlí, ale to připisuji tím, že jsou prý nivácké "zesílené". Nicméněž ta grafitka není tak přilnavá na kov jako třeba A00, čert ví co by bylo lepší.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
- Bydliště: Mirošov
- Kontaktovat uživatele:
Ja tam cpal vazelinu normalni pumpickou na kolo. Rozsrouboval jsem ji a narval do ni vazelinu. U slahounu od pumpicky jsem ustrihnul ten konec se zavitem, co se sroubuje na ventilek. Pak jsem sroubovakem odhrnul prachovku od cepu a do vznikleho otvoru vrazil ten slahoun. No a pak uz jsem tam jenom fouknul vazelinu. Pouzil jsem primo urcenou na cepy. Nevim jaky ma oznaceni, ale je to takova hrozne mazlava sr..ka. Od ty doby cep prestal vrzat. Ale stejne moc dlouho nevydrzel. Po necelejch 15 tis. km zacal bouchat.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
- Bydliště: Mirošov
- Kontaktovat uživatele:
Já bych řekl,že když to má mazničku a jde to mazat,tak musí něco vydržet.I kdybych je měl mazat každý měsíc.Jestliže se dovnitř dá natlačit vazelína,tak i sračka materiál by měl něco překousnout.Mě odešli horní a ty se bohužel s mazničkama nedělají(nevím).Měnil jsem tři Fenoxy a jednoho běloruse,zatím mají najeto necelé 2000km takže poznatky žádné.
LADA 2107 5q LPG "Vasil"