Stránka 5 z 12
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: stř čer 13, 2018 18:51
od vodis
Trosku nechat v domě!!!
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: stř čer 13, 2018 20:14
od Jan Vaníček
Pokud Tě netrápí peníze, Jaguára bych nechal. Cena si myslím, že poroste. Po chvilkách bych ho trochu zušlechtil, opravil nedostatky karoserie, sehnal kolo. Pokud někdo přijde a bude hodně chtít, dá adekvátní částku, tak bych pustil. Ale ne za každou cenu. Pravda je ovšem jedna, že všechny auta neujezdíte - vidím to sám u sebe, že nestíháme jezdit dva veterány, třetí přibude snad velmi brzo. Proto jsem odstoupil od možnosti nákupu Octavie 1959, což bylo velmi lukrativní auto jak co se týká ceny, tak stavu. Protože nemám tolik skladovacích prostor, nebudu kupovat jako investici, byť bych určitě neprodělal. Ty už ale to auto máš. O dalších mých projektech radši nepíšu, protože bych asi potřeboval další život, ale ty už mám ... .
No ta dvanátsettrojka. Chápu nostalgii, ale ušil sis na sebe prostě bič. Práce dle obrázků na ní bude hodně a to nevím, co je vevnitř. Největší průšvih je, že cestování s tím při současném provozu moc na pohodu nebude. Vlastní kempování je ale super. A protože jsem to zažil už jako dítě (nejprve polský přívěs N126a, pak jsme s tátou postavili Avii - teda hlavně on), tak stan byl pro mě od té doby vždy jen za trest
Chtělo by to alespoň, pokud není, motor 1500 což je dnes nadlidský výkon sehnat. Pokud bys potřeboval díly, dej mi vědět, s továrníkem ze Žacléře se znám velmi dobře. Honza
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: stř čer 13, 2018 20:36
od Vašátor
Honzo, Troska je vevnitř úžasná, vyladěná a nezdevastovaná. Vevnitř stačí v podstatě vytřít, vyklepat matrace, koupit plynovou bombu a hotovo. Z venku je to pravda horší, ale nikde není žádná závažná koroze. Mechanika se bude muset udělat, brzdy zatuhlé a kdo ví co ještě. Jinak, v této už je vyměněný motor i převodovka. Zde je motor 1500ccm + 5q převodovka.
Všem díky za názor, zatím vede Troska
. Počkejte až přidám fotky interieru
. Bude to boj, dát to do provozuschopného stavu, ale už se těším, až vezmeme děcka a vyjedeme na víkend. Třeba na pánskou + dětskou jízdu
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: stř čer 13, 2018 20:46
od Jelen
Páni, ta je, taky bych bral. No gratuluju, já trosku kdysi prodal, ne obytnou, ale pětimístný COM, a teď truchlím.
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: stř čer 13, 2018 23:13
od Jimmi
Já bych do škodovky dal motor z toho jaguára. Aby to jelo jak ten transit Richarda Hammonda kdysi v Top Gearu
Jinak já mám k 1203 velmi záporný vztah. Vždycky jsem v tom měl zoufalou mořskou nemoc. Ten podvozek mi na to auto prostě připadal moc malý a bál jsem se, že se to musí převrátit.
Kdysi se mi dostal do ruky Svět motorů z r. 1969(!), tedy vlastně poměrně krátce po zahájení sériové výroby. A z doby, kdy ještě nefungovala cenzura. Avizovali tam zcela novou verzi, a to sanitní. Už tenkrát v tom článku konstatovali, že takto zastaralý vůz se na sanitku vůbec nehodí
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 08:42
od radek mb
Někdo tu zmínil Barkase obytňák. Měl jsem tu "čest" to řídit. Dohromady asi 80 km. Mohu s klidem prohlásit, že to bylo asi to nejhorší, co jsem kdy řídil. Zajímalo by mě, jaký je rozdíl proti té 1203. To se taky určitě musí houpat jak loďka ve větru.
Osobně, oproti většině, bych si ponechal Jaguára.
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 16:07
od 3enit
Kdybych na to měl místo, nechal bych Jaguára na chov
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 17:15
od Laďuša
Jaguára
To je prostě koráb.
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 18:46
od Vašátor
Koukám, že se nám to pěkně srovnalo. Tak já tedy nevim. Každopádně z Trosky se pomaličku stává firemní vozidlo a to se ani nepohnula z místa. Dnes jsme v ní poobědvali, pěkně u stolu jako lidi
Možná že si tam doneseme i mikrovlnku a rychlovarku
Zásuvky na 220V tam jsou, jen jsem ještě nenašel přívod
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 18:58
od valda1971
Uvnitř vypadá slušně, koukám, že po obědě jste si dali i šlofíka
Pěkný bejvák, to by se mi líbilo
s 1203 jsem pár let jezdil, tak bych se jí ani nebál, ač s tou nástavbou se bude chovat hůř jak klasika.
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 18:59
od Jimmi
Vnitřek je luxus, na tu dobu a použitý základ.
Ta nástavba je amatérská výroba? Můj strýc kdysi něco podobného stavěl na Avii, ale když už to měl skoro hotový, přišel Listopad, on to zase sundal a založil autodopravu.
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 19:02
od Crocodile
Vypadá to dobře. Asi nejrozumnější bude prodat Jaguara a peníze investovat do obnovení 1203.
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 19:12
od Vašátor
Jak to bylo přesně s tou nástavbou nevím, jestli je to úplně amatérské, či podle nějakého plánu. Zjistím to časem od "výrobce"
. Každopádně podobných obytných verzích pár kusů vyrobila i Škodovka. Tato nástavba byla homologována na obytnou až v roce 1991. Auto samotné je ročník 1979. Všude tam jsou různé vychytávky. Dnes jsem objevil rozkládací dveře od "šatníku - po jejich rozložení se ve voze vytvoří plnohodnotné WC
, respektive je z nich zástěna k chemickému hajzlíku. Voda do dřezu je ovládána tlačítkovým vypínačem umístěným u nohou, aby si člověk mohl pohodlně umýt ruce a neplejtval vodou
Na druhou stranu, zatím jsem neobjevil expanzní nádobu chladiče. Hadice mizí někam do útrob vozu ...
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 19:37
od uha2324
da se s tim vjet na dalnici?
Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...
Napsal: čtv čer 14, 2018 20:56
od Vašátor
uha2324 píše:da se s tim vjet na dalnici?
Záleží na odvaze řidiče