Re: Červená Vesta - první Luxka v ČR
Napsal: pát zář 29, 2017 14:54
Vašátor: přiznávám se, byl jsem zvyklý odjakživa "flešovat firmvér", takže mi ta prošivka moc nešla přes pysky a přes mozek, no a vzhledem k tomu, že rusové přepisují foneticky i jména jako "Šopen", tak jsem si řekl ... Prostě je to prašivka.
Jinak zkušenosti po cca 600 km s Vestou:
1) ve SM měl recenzent pravdu, opěrka hlavy je fakt pitomá, po delší trase mám zkřenčelý krk. Tak jsem zkusil za 133 ve výprodeji koupit krční opěrku SPARCO (červená se hodí k barvě auta, ale jinak ji asi nikdo nechce, proto stojí polovic, jinak klasika made in China), prvních cca 150 km docela dobrý, jenom se blbě pozicuje. Pro jistotu jsem se ještě vybavil "buřtem" jako variantou 2 a jestli mi ani to nebude vyhovovat, tak asi pořídím stylový pytlík naplněný pohankou
2) po té, co jsem při druhém tankování vyměnil Babišovu močůvku (95 oktanů ÖMV Vyškov) za polský benzín 98, tak jsem čekal, co bude - podle Rusů se má jen zvednout krouťák, výkon beze změny - žádné velké dramo. Jenomže v rusku mají slušnou i tu 92ku - reálně to pomohlo stejně jako v desítce, čili pocitově dost, Vesta ožila - i když samozřejmě motor s 4000 km si ještě sedá, předpokládám, že se výkon i spotřeba ještě vylepší (u desítky byla taky prvních 5000 km spotřeba podstatně vyšší než druhých 5000 km).
3) Chybí mi odkládací plocha na levou nohu, není tam guma. Zatím jsem si ustřihl ze staré duše a pracovně ji tam zkusím nějak přidělat, abych neprasil nohou koberec
4) Zatím nemám gumový koberec do kufru, tak jsem tak zkusmo dal z desítky (fotky dodám později, bude-li zájem) - Vestí kufr je ve vybráních vzadu užší, je ale o chlup (cca 2-3 cm) hlubší a hlavně v "užší" části je cca 4 cm na každé straně. Na výšku se pod rozporu vklidu vejde mrazivka. Jinak auto ještě plně naložené nebylo, uvidíme. Nakládací díra je pro přehrabování se v mrazivkách dostatečná.
5) Vesta fakt dobře svítí a při nočním výjezdu zablácenou cestou k chalupě jsem i ocenil její chování - prostě to vyjela, jenom v jenom místě se kousek sklouzla o pár čísel, ale po korekci volantem prostě jela dál. Je pravda, že bahno nebylo tak brutální jako na ruském videu, ale i tak zatím spokojenost.
6) I když je Vesta delší než 2111, příjemně překvapila při průjezdu referenční ostrou zatáčkou, kde mívám problém se vejít s desinou - dala to s přehledem.
7) Vesta stále budí pozitivní emoce - je mi jasné, že mi nikdo neřekne do očí, že se mu nelíbí, ale na druhou stranu design 2111 chválili snad dva lidi co pamatuju . Odposlechnuto na parkovišti - jeden majitel relativně novější Audiny zahlásil (aniž věděl, že ho majitel slyší ), že je to podobné Volvu (čím pak asi to ) ...
Jinak zkušenosti po cca 600 km s Vestou:
1) ve SM měl recenzent pravdu, opěrka hlavy je fakt pitomá, po delší trase mám zkřenčelý krk. Tak jsem zkusil za 133 ve výprodeji koupit krční opěrku SPARCO (červená se hodí k barvě auta, ale jinak ji asi nikdo nechce, proto stojí polovic, jinak klasika made in China), prvních cca 150 km docela dobrý, jenom se blbě pozicuje. Pro jistotu jsem se ještě vybavil "buřtem" jako variantou 2 a jestli mi ani to nebude vyhovovat, tak asi pořídím stylový pytlík naplněný pohankou
2) po té, co jsem při druhém tankování vyměnil Babišovu močůvku (95 oktanů ÖMV Vyškov) za polský benzín 98, tak jsem čekal, co bude - podle Rusů se má jen zvednout krouťák, výkon beze změny - žádné velké dramo. Jenomže v rusku mají slušnou i tu 92ku - reálně to pomohlo stejně jako v desítce, čili pocitově dost, Vesta ožila - i když samozřejmě motor s 4000 km si ještě sedá, předpokládám, že se výkon i spotřeba ještě vylepší (u desítky byla taky prvních 5000 km spotřeba podstatně vyšší než druhých 5000 km).
3) Chybí mi odkládací plocha na levou nohu, není tam guma. Zatím jsem si ustřihl ze staré duše a pracovně ji tam zkusím nějak přidělat, abych neprasil nohou koberec
4) Zatím nemám gumový koberec do kufru, tak jsem tak zkusmo dal z desítky (fotky dodám později, bude-li zájem) - Vestí kufr je ve vybráních vzadu užší, je ale o chlup (cca 2-3 cm) hlubší a hlavně v "užší" části je cca 4 cm na každé straně. Na výšku se pod rozporu vklidu vejde mrazivka. Jinak auto ještě plně naložené nebylo, uvidíme. Nakládací díra je pro přehrabování se v mrazivkách dostatečná.
5) Vesta fakt dobře svítí a při nočním výjezdu zablácenou cestou k chalupě jsem i ocenil její chování - prostě to vyjela, jenom v jenom místě se kousek sklouzla o pár čísel, ale po korekci volantem prostě jela dál. Je pravda, že bahno nebylo tak brutální jako na ruském videu, ale i tak zatím spokojenost.
6) I když je Vesta delší než 2111, příjemně překvapila při průjezdu referenční ostrou zatáčkou, kde mívám problém se vejít s desinou - dala to s přehledem.
7) Vesta stále budí pozitivní emoce - je mi jasné, že mi nikdo neřekne do očí, že se mu nelíbí, ale na druhou stranu design 2111 chválili snad dva lidi co pamatuju . Odposlechnuto na parkovišti - jeden majitel relativně novější Audiny zahlásil (aniž věděl, že ho majitel slyší ), že je to podobné Volvu (čím pak asi to ) ...