Re: Skapínanie motora
Napsal: čtv srp 31, 2017 22:26
Stano112: České Brisky byly určitě ruské, Brisk má v Rusku fabriku. S tím stopstavem jsi mě překvapil, myslel jsem, že Kalinu Cross ještě stihnu v příštím roce.......
Problém nie,aj ten voľnobeh normálne drží.Skôr tu ide o tú reakciu na plynový pedál.Je to také divné,pokiaľ sa trocha nezahreje.Skôr je to nezvyk na ten e-plyn.Desiatková rada má tú reakciu inú,lebo má lanko.JmJ píše: Nerikejte mi, ze je snad problem vyrobit auto, ktere po startu normalne drzi volnobeh
Ale ale... Zas až tak ojedinelé to nie je. Volvá s motorom DV6c či Fordy s motorom DV5 sú na tom celkom o dosť horšie. V zime nehovoriac - musí sa to nechať trochu povrčať na voľnobeh, lebo po pridaní plynu majú snahu skapať - normálka. A to nemám skúsenosť s jedným či dvoma "náhodne vadnými" kusmi.JmJ píše:Hmm chlapci, slusne si to s tema VAZama uzivate. Nerikejte mi, ze je snad problem vyrobit auto, ktere po startu normalne drzi volnobeh Nebylo by lepsi to predelat na karbec?
To jako vážně . Já si matně vzpomínám, že možná jedenkrát mi po startu šly otáčky na možná 1100, ale během 2 - 3 vteřin to bylo na 9 stech bez kolísání a na plyn mi to reaguje i studený okamžitě. Tak jestli je někde nějaká chybka . L.Liftback píše:... Grante správa takto: Naskočí po druhom a treťom pretočení, otáčky okamžite na 1400 asi 20-30s potom do minúty klesnú na 1200 a potom na 800, reakcia na plyn je ozaj pomalšia a akosi opozdená, ... .
No mne to v podstate nevadi, len to tu pisem aby sme to mali niekde spomenutestano112 píše:To nevadí že to nechápeš .tadejasko píše: Potom uz islo hladko - nechapem tomu
Ked sme uz pri tom - Vy co mate Vestu - ako Vam startuje? Kolko krat otoci starter kym nahodi motor? - Ked uz nastartujete co sa deje po tom, mate hned kludne auto, alebo citite (pocujete), ze trochu kolisa v otackach alebo ho trochu klepe.
Takže,niekedy to štartuje lepšie,niekedy až na druhý pokus,občas to skape,kolíšu sem tam obrátky,po naštartovaní chvíľu klepoce,keď to je zohriate,tak ide pomalšie z otáčok,po naštartovaní dunivý zvuk z výfuku...no povedané ústamy najvyššie postaveného človeka SL,nekúpil si si Rolls Royce .
Dnes som bol na serviske v KN a trocha som tam z mechanikmy debatil o všetkých súčastne predávaných modeloch.Všetci sa "sťažujú" na to isté,vyššie opísané.Čiže buď si zvykni,alebo si kúp niečo iné,čo bude v podstate robiť to isté,alebo niečo horšie.Zrejme toto bude charakteristický prejav nových modelov AutoVazu.Zase nie je to nič dramatické,ako v mnohých prípadoch sa to opravý samo .Mne sa napríklad prejav motora po studenom štarte dosť zlepšil výmenou sviečok.Je to skoro neuveriteľné,ale mal som tam od výroby české Brisky .
A ozaj,SlovLada vyhlásila zvolávačku do servisov,kvôli palivovému systému.Ale opäť nič dramatické sa nedeje,vo výrobnom závode "zabudli" namontovať izoláciu na palivové vedenie .Takže dealeri už majú k dispozícii vin kôdy dotknutých vozidiel,tak nás budú postupne volať.Ja som mimo,u mňa vsjo v parjadke .
A ako som sa dozvedel,tak je posledná možnosť objednať si Kaliny a Granty.Zachvíľu vyhlásia stop stav.Údajne sa chystá akýsi facelift modelovej rady na rok 2018.No sám som zvedavý...
Možné je vše, všude tvrdili E5, tak v té myšlence žijuCory píše:Mam podozrenie, ze mas realne E4 ako ja a v papieroch E5
Luděk,aj mne to prvý polrok(cca do apríla) fungovalo ako tebe,po štarte max.do 1100ot.potom to hneď išlo dolu.Ako sa vonku začalo oteplovať,tak sa zvyšovali aj obrátky.Teraz to mám nejako podobne ako Liftback."Oneskorená" reakcia na plynový pedál však bola vždy.Teraz ku koncu čoraz viac.Pred týždňom som si v rámci 30-tísícovej prehliadky vymenil sviečky a o dosť sa to zlepšilo.Od výroby som tam mal BRISK Super DR 15 YC-1,teraz som ich zamenil za DENSO K 20 TT.Luděk Musil píše:To jako vážně . Já si matně vzpomínám, že možná jedenkrát mi po startu šly otáčky na možná 1100, ale během 2 - 3 vteřin to bylo na 9 stech bez kolísání a na plyn mi to reaguje i studený okamžitě. Tak jestli je někde nějaká chybka . L.Liftback píše:... Grante správa takto: Naskočí po druhom a treťom pretočení, otáčky okamžite na 1400 asi 20-30s potom do minúty klesnú na 1200 a potom na 800, reakcia na plyn je ozaj pomalšia a akosi opozdená, ... .