KRAES píše:"Cory" - má len imobilizér a centrálne ovládanie v kľúči.
Noo,nie je to tak celkom pravda...Alarm to určite má,je napojený na klaksón na aute a trúbi to keď sú otvorené alebo zle zavreté dvere vrátane kufra.V návode sa píše,že je auto rozdelené na určité zóny ochrany,ale nejak som to ešte neštudoval a alarm sa aktivuje DO.Ak je alarm aktivovaný bliká na palubovke oranžová kontrolka symbolu auta v určitých intervaloch.Ak auto zamkneš len kľúčom,alarm nie je aktívny.Ak je však zamknutý DO,klúčom ho síce otvoríš,len sa v tom momente rozbľačí
.Kufor sa otvára klasicky klúčom,tlačítkom vo vnútry/na rozdiel od 2112 treba spraviť na otvorenie dvojklik/ a samozrejme aj tlačítkom na DO,tak isto treba spraviť dvojklik.A otvoríš s DO len kufor,ostatná časť je chránená alarmom,ak ho zavrieš,tak do stavu chránenia prejde aj kufor,o čom ťa informuje bliknutie smeroviek po cca 3 sec.Priestorové snímače som však v aute nenašiel.S DO idú napríklad spúšťať a zatvárať aj všetky okná-najprv idú predné,potom zadné.A teda napr.v lete zabudneš pootvorené čo i len jedno okno,zavrieš ho na diaľku z DO,stačí podržať tlačítko zamykania auta.Tak isto keď podržíš odomykanie auta,okná sa začnú spúšťať,keď ho pustíš,okná sa zastavia.O týchto fintičkách bude isto vedieť viac Cory-myslím že aj jeho Priora by to tak mala mať a možno aj viac vecičiek,ja sa priznám,že ten elektropacket nemám naštudovaný,ale myslím si že Cory nám napíše o tom viac
.
A tie snímače nevidím až tak tragicky,ja som sa rozhodol dať zimné gumy na pôvodné disky,takže kontrolka problém nebude.Dokonca som si bol včera vybaviť papier na rozmer pneu. 195/60 R 15.Obuté sú tam 195/55 R 15 a je to dosť málo používaný rozmer,čiže je aj malý výber,ale hlavne tým pádom sú aj podstatne drahšie...Rozhodol som tak aj preto,že som na auto skúsil dať rezervu 175/65 R 14,čo je výrobcom predpísaný rozmer,ale chalani na Crosske to vyzerá strašne otrasne!!!Malý disk s iným ET-čkom,koleso viac vnútry-fakt,fakt škaredý pohľad...preto tam nechám 15-ky elektróny a dám o kúsoček vyššie pneu. a pohľad na autíčko sa nezmení.Kto by sa potom celú zimu naň pozeral?
Posledná vec,prvá poloha páčky na pravo pod volantom je cyklovač,potom pomalý a rýchly chod stieračov.Tak isto to má cyklovač aj na zadný stierač.Dažďový senzor sa zapína otočným gombíkom priamo na senzore,ktorý je za vnútorným speťákom.Má polohy 0-vypnutý a polohy 1-4,senzor zapnutý a nastavuješ citlivosť senzora.Ja ho mám v polohe 2 a úplne to postačuje,málokedy som nemal zotrené okno podľa mojich predstáv...Funguje to tak,že ak ho máš napr. v polohe 2 ako ja,stačí ti pravú páčku pod volantom presunúť do prvej polohy čo je pri vypnutom senzore cyklovanie a už to fachčí-stiera to podľa intenzity dažďa,ak mrholí tak cykluje ak sa rozprší viac,tak buď stiera pomalšie alebo rýchlejšie,proste ako je potreba.Ak prestane pršať,stierače stoja.Teoreticky tú pravú páčku ovládania stieračov nemusíš ani dávať do nulovej polohy,proste ak neprší,stierače stoja,ja som ju tiež už nie raz zabudol vypať a nič sa nedialo.
Takže zatiaľ toľko k tomu
.
Samozrejme sa bavíme o výbave LUXE,výbava ICE dažďový senzor nemá a s alarmom neviem ako to je...