Cory píše:Vidíš a kúrenie ako? Mal si s nim vlani problém nie?
To bylo křivou hlavou a vadným termostatem. Potom, co si to Nedbal vzal do parády, hlavu srovnal, tak je všechno v pořádku. Topení funguje jak má a kapalina se neztrácí.
zelvotron píše:A kotouče, destičky si dával originál?
Ani nevím, nechal jsem to na panu N. Já mu důvěřuji
Hurikán píše:Takovýto dáreček sice peněženku nepotěší, v tuto dobu dvojnásob, na druhou stranu za ten rozsah dílů/práce je to asi docela odpovídající, byť by to samozřejmě mohlo být méně. No a hlavně můžeš zase v klidu dál jezdit. Málokdy se tzv. úspora při servisu auta vyplatí.
Tak jest. Jen díly a materiál vyšly na 8500. Takže tímto nežehrám na drahý servis.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
No, ani jsem si pořádně nestačil všimnout a více než rok, přesněji třináct měsíců, vlastnictví Kaliny je za mnou.
Ťuk, ťuk, ťuk, zatím nelituji, že jsem se zbavil Oktávky a pořídil Kalinu. Od koupě jsem najel 13 000 km, takže nyní je na tachometru téměř 139 000 km. Servisní úkony viz předešlé příspěvky.
Spotřebou jsem pod 6 litry na 100 km, takže nic hrozného.
Na ukázku, jak vypadá Lada s doplňkovou výbavou Škoda ( zítra jedu s rodinou do Harrachova).
Přílohy
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
To teda jo. Stejná barva jako auto, až by člověk řekl, že je to orgio lada doplněk .
Ty řidičovy dveře maj trochu jinej odstín, nebo se mi to zdá ? Mám teď počítač v servisu, tak sleduji jen na takovým záložním krámu, co sotva jde,tak bych se asi ani nedivil, kdyby byla chyba na mém přijímači.
Dveře mají stejný odstín.
Jinak jak to tak bývá, když se moc chválí, není to dobře. Včera jsem jel vyzvednout rodinu do Harrachova a když jsem odjížděl, po startu se rozsvítil Check engine. Dojel jsem domu, žádný rozdíl v jízdě či zátahu motoru jsem necítil. Dnes jsem odpojil baterku, asi na 5 minut, po nastartování kontrolka nesvítila. Ujel jsem 45 km, vše ok. Po třech hodinách jsem nastartoval a hups, opět nám oblíbenkyně svítí, nevim proč. Auto neškube, nevynechává, nic. No, asi budu muset navštívit Sadskou.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
To bude nějaká blbost, buďto pokles napětí (slabší aku., popř. volná svorka) nebo něco podobné. Jednou jsem taky tak laboroval na 111 a byl uvolněný potenciometr škrtící klapky....důležité je, že to jede beze změn
Auto je po diagnostice: chyba- jakýsi ventil odvětrávání zapomněl jsem čeho, je uchycený z boku na vzduchovém filtru. Na chod motoru to vliv nemá. Je to sice blbůstka, nicméně stojí 800 korun.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
Ventil odvětrání palivové nádrže? Respektive filtru s aktivním uhlím. Ten ventil jsem měnil na Corse (300kč z vrakáče) a ničemu to nepomohlo, bo si jednotka stále myslí, že je ventil KO. Takže ještě k tomu blbne řídící jednotka Vyřešeno odstraněním žárovky check-engine
Já právě vím, že je to řídící jednotkou. Ventil OK, kabeláž proměřená. Odpojovat kontrolku mazání je kokotina prvního stupně. Kontrolka check-engine je ovšem oranžové barvy, při jejím rozsvícení se nic zásadního podělat nemůže. Navíc jednou za čas kontroluji chyby diagnostikou.