Stránka 5 z 35

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pát dub 03, 2015 11:04
od Majo
No, vzdy som sa toho bal, ze to zvysi spotrebu, ale absolutne. Mam pocit, ze je snad i lepsie. Ovsem mam to iba v diferakoch, v prevodovkach mam 75W90(vacsinou)

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pát dub 03, 2015 11:35
od Luděk Musil
Jarda_NIVA1.7 píše:... tak jsem to vzal hlubokým sněhem a oni s octavkou zapadli :) ... .
To jsi mohl udělat dobrý skutek a vytáhnout je, oni by Ti za odměnu udělali silniční kontrolu s pokutičkou :lol: :lol: :lol: . L.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pát dub 03, 2015 18:40
od Jarda_NIVA1.7
kolega to chtěl vyzkoušet a takto jsem se zahrábnul - mám ten zadek hrozně nízko...

njn on na T3 a přizvednutá (předek 3 a zadek 5 cm) proti mojím voltyre a sedícímu zadku, to bylo jasné... tak alespoň, že mě vytáhnul :)

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř kvě 06, 2015 21:11
od Jarda_NIVA1.7
tak jsem se trochu pustil do povareni....

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: ned kvě 10, 2015 21:11
od Jarda_NIVA1.7
Chtěl bych se zeptat, mohu srazit vnější kloubek poloosy na namontované poloose v diferenciálu ?http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... rnira.html
potřebuju vyměnit prachovky na řidičově poloose a mám strach, abych něco nepoškodil, když do toho bouchnu. Děkuji.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pon čer 01, 2015 22:09
od Jarda_NIVA1.7
->Majo:
tak už mám namontovanou tu převodovku - 3 dny práce, řadí pěkně, ale přijde mi že dost "šumí" nebudou to ložiska na hlavní hřídeli? doufám, že bude fungovat.... uvažuju o přísadě od LM

Chci se zeptat, jak mají být kloubky kardanu, na kratším je mám pootočené navzájem o 90°, ale na delším asi o cca 75°, to mi přijde dost divné, mám je taky dát o 90°? Předem moc děkuji za odpověď.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte čer 02, 2015 06:38
od Majo
prevodovka od Lady zvykne "sumiet", prave kvoli tym loziskam. Ak objavis olej alebo prisadu, ktora to uplne odstrani, budes prvy. Su tu aj taki, co ju preloziskovali a zacala hucat este viac(lebo nekvalitne loziska). Nebyva to zavada, ktora by auto znehybnila a vacsinou to "sumi" rovnako aj po tisickach kilometrov(nezhorsuje sa to).

Kardan vzdy o 90°! Myslel som, ze som jediny, kto na svojej Nive objavil pootoceny kardan - predny na Chevy, rok od kupi som s tym jazdil a nevsimol som si to aj ked som ho mal dole :oops: Znicilo mi to vystupne lozisko na pridavnej a vstupne na kardane, vo vacsej rychlosti vibrovalo autom a uz sa to nedalo vydrzat. Vik niekde daval video, z ktoreho je okrem ineho jasne, aka je suosost kardanu dolezita, ked ho potocis, prenasany krutiaci moment bude trhany( https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY )
Inak ked to vytiahnes na tisichrane, mas dve moznosti ako to zasunut aby to bolo "spravne", no iba v jednej z tych dvoch to bolo vyvazovane. Takze odporucam vyskusat oba sposoby a odsledovat, kedy to menej vibruje(rychlost aspon 100)

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: ned čer 21, 2015 11:19
od Jarda_NIVA1.7
->Majo:
tak jsem všude dal přísady LM s MOS2 a to šumění se moc nezlepšilo, ale řekl bych, že je to tiší za jízdy a hlavně jde teď dobře řadit a hlavně vyřazovat uzávěrka.

Ten kardan je nějakej nepovedenej, o 90° to nejde natočit, protože to neumožňuje drážkování :( ale povedlo se mi to dát trochu líp než to bylo.
Ještě jsem zkoušel vystředit přídavnou, zařadil jsem na ní neutrál a roztočil jsem to, zkoušel jsem všechny kvalty, ale lezla stále dozadu, až se zastavila na těch oválných otvorech, ono mi přijde, že to mám celé posunuté - motor s převodovkou, když dám manžetu na řadičku, tak mi začne vypadávat 2,4,R :/.

Zítra jedu na STK, tak jsem zvědav, ale brzdy jsem opravil, tak by to mělo vyjít. Emise byly s odřenýma ušima :).
Zvednul jsem předstih o cca 4° - propiloval jsem otvor snímače polohy kliky, hned je to na lpg zivejsi a doufam pujde i trochu spotřeba dolu. Ještě musím poladit ventily, ono by to chtělo i vyměnit gufera, protože 1l/1000km mi přijde celkem dost.

Ještě se chci zeptat, jestli když přizvedáte předek, tak prodlužujete přední tlumiče? Mám to o 3 cm a jeden mi začal týct :(. Vzadu mám delší pružiny o 6cm a tlumiče jsem prodlužoval o 5 cm.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: ned čer 21, 2015 11:58
od martas
Přední tlumiče není potřeba prodlužovat, holt odešel do kopru, pasuje tam skodovackej bez problemu, jediný co můžeš udělat je podložit celou misku jak je pružina a tlumič, jak jsem ti to ukazoval na svém autě...

Martas

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: ned čer 21, 2015 21:53
od Majo
tlmice su na roztiahnutie stavane, horsie je ked nejake auto znizis a oni idu na doraz... proste nahoda, odisiel...

to s tym motorom/posunutim znie celkom drsne, nieco podobne som mal na normalnom zigulovi tak, ze som musel skracovat kardan, tu by to bolo riesit skor nejakym spatnym posunutime vpred...

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pon čer 22, 2015 06:56
od Jarda_NIVA1.7
->Majo:
No nějakou ránu to dostalo, vzhledem k novému L podběhu, ale není to až tak moc, ale cca 10-15 mm by to chtělo... stou origo převodovkou to bylo lepší, ale s touhle ze sedanu to takhle blbě vychází :/.
->Martas:
jj, to podložení taky zkusím - kolik si mohu se sériovým difem a poloosama dovolit?

Teď mě nejvíc štve, že mám zadek nahnutý k pravé straně a to jsem tam dal pružinu, která byla o cenťák delší. Rezervu jsem dal do motorového prostoru, jediné, co tam je dělané je uchycení panhardské tyče nebo může být ohnutá pravá strana nápravy? Mám na té straně i víc kolo do negativu.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: pon čer 22, 2015 20:36
od Jarda_NIVA1.7
Tak STK mám na 2 roky, sice 7 lehkých, což je asi můj osobní rekord :) ale hlavně, že je. Nejvíc mě dostalo, že do protokolu napsal ten motor, co je v autě 21073 a napsal, že z hlediska ev. kontroly vyhovuje - za to mě z evidenčky jiný technik vyhodil. Doufám, že se v tom úředník nebude rejpat a přepíše to na mě na základě vyhovující evidenčky. Nejlepší, že v protokolu o emisích mám motor 21214. To jsem teda zvědav, jak to dopadne.

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte čer 23, 2015 08:39
od Roman
To mas za to, ze medzi emiskou a technickou menis motor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: úte čer 30, 2015 18:17
od Jarda_NIVA1.7
Roman píše:To mas za to, ze medzi emiskou a technickou menis motor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lol: Tak převod úspěšně dokončen, ale podle úředníků to vypadá, že mám asi 2 motorový speciál :mrgreen:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Napsal: stř črc 01, 2015 05:20
od mirozv
Jarda_NIVA1.7 píše: :lol: Tak převod úspěšně dokončen, ale podle úředníků to vypadá, že mám asi 2 motorový speciál :mrgreen:
Niečo ako toto? http://www.autobild.de/klassik/artikel/ ... 47187.html :weedman: