Stránka 5 z 15
Re: Honzova 2103
Napsal: čtv led 28, 2016 08:09
od Honza854
Alois...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 19:30
od Honza854
Tak jsem sice do auta šoupnul elektronické zapalování a porucha se po pár kilometrech opět projevila: Nastartuju, jedu pohoda a po cca 10 km, z ničeho nic začně vynechávat, střílet do výfuku a skákat tak, že chvíli pálí, chvíli nepálí. Za tmy je vidět svod mezi výstupem nové cívky a jedním ze šroubků (+12V, spínání komutátorem). Pro jistotu jsem opravil kostru motor-kastle-akumulátor, dále jsem upravil napájení 12V přes relátko, abych vyloučil síť auta, tedy napájení je +12V-kontakt relé-indukční cívka.
Včil mudrujte, je nová cívka i rozdělovač, kabely a svíčky... Co to může bejt? Ten obvod je jednoduchej, ale začínám z toho mít osypky...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 19:39
od Vašátor
Co se stane, když vyřadíš, necháš motor chvíli běžet na volnoběh a následně opět pokračuješ v jízdě?
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 19:41
od Honza854
Někdy drží, párkrát chcípnul a musel jsem ho nahodit přes rychlost, protože to prostě nechytalo a vybil bych baterku...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 19:47
od Vašátor
A co takhle palivo? Měl jsem podobný problém a byla to zteřelá palivová hadice a aby toho nebylo málo, tak rovnou vepředu u motoru trubka/palivová pumpa a ještě vzadu u nádrže. Hadice (opletená) byla zteřelá tak zajímavě, že z ní žádný benzín netekl, ani nevlhnul. Nicméně když jsem ji vymontoval, ucpal a foukl do ní, profoukl jsem ji úplně bez odporu. Při běhu motoru si to s palivem přisávalo vzduch a dělalo to pěknou neplechu.
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 19:48
od Honza854
Dělá na plyn i BA...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 19:53
od valda1971
........Za tmy je vidět svod mezi výstupem nové cívky a jedním ze šroubků
Honzo nová cívka neznamená dobrá

Když bych toto viděl v první řadě bych dal jinou cívku.
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 19:56
od Honza854
No, to udělám, pro jistotu vyměním i palec v novém rozdělovači, ale hloupé je, že je to stejný projev u vyměněných prvků... odpojil jsem i otáčkoměr abych omezil počet prvků...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 20:00
od valda1971
Asi bych to měnil postupně abych se v tom nezamotal. Vyměníš dvě věci, bude to to samé a nebudeš vědět co dál.
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 20:04
od Honza854
Dle mého názoru se prostě něco ohřeje a přestane se uzavírat vysokonapěťový obvod a pak vzroste na sekundáru cívky napětí tolik, že to probíjí na ty svorky po povrchu...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 20:41
od Roman
Skus ten povrch na cievke dobre odmastit... VN je svina, vzdy si hlada najlahsiu cestu ...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 20:43
od Honza854
To vše už mám za sebou... Napadá mne, že možná bude nalomenej kabel, teplem změkne a přestane vést...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 21:01
od Hurikán
Nemáš náhodou uhlíkové VN kabely?
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 21:12
od Honza854
To čoveče nevím... Byly tam nějaké po pův. majiteli a začalo to blbnout, teď mám úplně nové... Neznám to, byl jsem zvyklej na Tesla Blatná před patnácti lety, tyhle "novoty" moc neznám...
Re: Honzova 2103
Napsal: úte úno 09, 2016 21:55
od valda1971
Na uhlíkových na koncích nevidíš žádný drát. Většinou bývají černé a "měďáky" červené, modré... ale to podmínka není. Já měl uhlíkové na autě asi 14 dní a letěly.....