Stránka 5 z 5
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Napsal: pon led 12, 2015 00:39
od Shackey1
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Napsal: pon led 12, 2015 12:37
od tomass
Mě by se ten sytič líbil víc zachovat na pravou ruku. Třeba pod páčky topení, místo popelníku, nebo pod středový panel.
"Zkřížený hnáty" nalevo možná není to pravé.
Už proto, že jsem ho potřeboval do ohřátí motoru několikrát za jízdy korigovat. Plnej na start, za chvilku polovina, po rozjezdu regulovat na kousíček, za chvíli vypnout.
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Napsal: pon led 12, 2015 12:57
od JmJ
tomass píše:Mě by se ten sytič líbil víc zachovat na pravou ruku. Třeba pod páčky topení, místo popelníku, nebo pod středový panel.
"Zkřížený hnáty" nalevo možná není to pravé.
Už proto, že jsem ho potřeboval do ohřátí motoru několikrát za jízdy korigovat. Plnej na start, za chvilku polovina, po rozjezdu regulovat na kousíček, za chvíli vypnout.
Tak ho zkorigujes levou rukou. U toho si hnaty krizit nemusis.
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Napsal: pon led 12, 2015 14:28
od Vašátor
Jde vidět, že jste už všichni zapomněli na to, kde měli sytič první žigulíci. Takže pro ty, co to nevědí ... ano ... první žigulíci měli sytič na levé straně od volantu. Takže tato úprava jde vlastně zpět ke kořenům
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Napsal: pon led 12, 2015 18:06
od valda1971
Vašátor píše:Jde vidět, že jste už všichni zapomněli na to, kde měli sytič první žigulíci. Takže pro ty, co to nevědí ... ano ... první žigulíci měli sytič na levé straně od volantu. Takže tato úprava jde vlastně zpět ke kořenům
r.1971 - typ 2101 má sytič klasicky vpravo na konzoli společně se zapalovačem
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Napsal: pon led 12, 2015 18:16
od flamo
Mal som 03ku ročník 74 a sytič bol nalavo. A neprišlo mi to nijako nepohodlné, hnáty som si krížiť nemusel. A páčilo sa mi na tom, že bol bližšie k vodičovi. Teraz v tom mojom bastle mám sytič napravo a ten je moc utopený pod palubkou.
Každopádne práca parádna, s tým posilovačom musí byť radosť parkovať.
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Napsal: pon led 12, 2015 19:27
od Marťas
valda1971 píše:Vašátor píše:Jde vidět, že jste už všichni zapomněli na to, kde měli sytič první žigulíci. Takže pro ty, co to nevědí ... ano ... první žigulíci měli sytič na levé straně od volantu. Takže tato úprava jde vlastně zpět ke kořenům
r.1971 - typ 2101 má sytič klasicky vpravo na konzoli společně se zapalovačem
' 72 též.
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Napsal: úte led 20, 2015 09:23
od Shackey1
mne sa tiez zda ze na tej lavej strane sa ten sitic lahsie ovlada,teraz je trochu blizsie k vodicovi a nemusim sa nan pocas jazdy pozerat ked ho treba korigovat . Akurt som si musel zviknut ze aj lavu ruku treba sem tam pouzit a to nie len na otvaranie dveri ,startovanie a drzanie volantu
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Napsal: pon lis 16, 2015 04:46
od Shackey1
Po par stovak prejazdenych so servom musim povedat ze to je jedno podarene male gizmo
. Spolocne s kratkym radenim ktore uz v tom aute je od vyroby sa rider citi ako maly boh a to sedi vo veterane
. Jedna ruka volant druha paka to je vsetko . Je dobre pri instalacii serva vymenit aj alternator pretoze som zacal mat problemi s dobijanim ktore boli uz aj pred tym ale teraz sa to stalo akutnejsim hlavne pri jazde v noci a silnej muzike ( mam tam 1800 W subwoofer
) . Najlepsie co som nasiel na trhu je Rusky alternator vyraba sa v Cine . Original stranka vyrobcu je
www.startvolt.com . Maju v ponuke alternator LG 01214 120 A (21214-3701010) . Ja som kupil cely set na ebay z Donbasu a problem sa vyriesil